Thanks meis ja het is allemaal nieuw en was er een beetje onzeker over thanks voor de wijze woorden stelt me geruster... Dit weekend ga ik heerlijk een rustig weekendje houden hoef eindelijk niet te werken dus ga juist ff genieten want zal volgende week denk ik al de punctie ergens krijgen toch? Dus een relax weekend kan alleen maar goed doen.. Hoe is die met jou vandaag mariek lekker he die zon
Heeey Mistery, Blijft even spannend tot dinsdag natuurlijk, maar ik vind het hoopvol klinken hoor! Ik zal je morgen vertellen hoe het bij mij is geweest.. ik heb dezelfde behandeling.. Hele fijne dag, geniet lekker van de zon! En maak je niet te druk.. even ontspannen..
He meiden, @ marieke en gaby veel succes! @ Kimmie jij veel succes morgen! @ Mistery maak je niet te druk he? maar dat is makkelijk gezegd... Ga lekker allemaal van het zonnetje genieten want hij schijnt weer!!!!
@ Kimmie1984 Thanks meis ja ben benieuwd maar ja hoorden net al van dat het juist beter is met icsi meer te hebben en ja laat het nu maar een beetje varen we doen ons best ik rook niet drink niet en sport en ja spuit netjes op tijd dus meer kan ik niet doen toch.. Maar heel veel succes morgen meis... @char1983 dank je wel de lieve en geruststellende woorden hebben me het weer laten relativeren ik ga zo lekker even na buiten om een broodje te halen en een nog maar paar uurtjes en dan kan ik heerlijk een weekendje houden.. Denk namelijk dat wel ergens volgende week de punctie aan het einde van de week zal zijn?? Nou meiden geniet idd van het zonnentje
mistery: dinsdag zul je wel weer meer horen over je eitjes, ze weten in t ziekenhuis echt wel wat ze doen zo hier is de cyste nog 15 mm... t gaat langzaam maar hij is wel aan t slinken.. eitje was 15,5 mm... nu nog ovulatie testen gebruiken en bellen als die positief is zodat we langs kunnen komen, zoals t er nu uitziet gaat t maandag worden voor de inseminatie, maar dat ligt natuurlijk aan de testen.
Gaby, wat gaat jouw ei lekker! Je cyste slinkt, al is het erg langzaam. Tegen de tijd dat ik met vakantie ga ben ik vast weer volledig aan het werk. Dat is pas in juni. Ik zit me net te bedenken dat ik in januari een weekend ben weggeweest en niets van verzuimpunt had vernomen terwijl ze ervan af wisten. Geen regels gehoord. Mistery, je hebt een verwachting en dan valt het even tegen. Nu is het afwachten wat dinsdag de echo zal laten zien. Hoeveel follikels kon de fa nu zien? Zorg maar dat ze flink groeien en zit nog niet in over wanneer de punctie! Hier weer een werkdagje achter de rug. Ik heb de 4 uur volgemaakt, maar was dan ook echt op. Het was fijn dat hij ook aan me zag dat het meer dan genoeg was. Ik heb een goed gesprek met leidinggevende gehad. Hij kan de reïntegratie-uren niet zomaar aanpassen, dus maandag met de verzuimbegeleider bellen. Toch apart dat een collega zegt dat ik maar moet proberen die drempel mbt vermoeidheid over te stappen, terwijl ik net ervoor heb verteld hoe ik me deze week voel. Ik laat het maar los...
Hoi meiden Mistery wij allebij dinsdag goed nieuws goed? Gaby o wat fijn dat je cyste zo krimpt en je eitje groeit Ik ga weer voor je duimen meis Timon idd loslaten, het is gewoon een dom onwetend persoon die niet weet hoe met mensen om te gaan Denk vooral aan jezelf meis Dikke knuf voor jou xxx Hier geen negatief maar ook nog geen positief nieuws Mijn bmslijmvlies was groeiende maar nog niet dik genoeg Het was 6,8 en moet boven de 7 zijn liefst richting 10 Nu heb ik nooit z'n snelle groei dus ik had het ook wel verwacht, en eindig meestal wel rond de 10 uiteindelijk Mijn wens van de 9de gaat het niet worden dus helaas, maar goed je kan dingen niet afdwingen Asl het de 9de moest worden dan had het gister al goed moeten zijn ivm met het gaan gebruiken van de mutsbollen Ik heb nog nooit een iui of icsi gehad op dag 11 altijd zo rond dag 17 Nu moet ik dinsdag om 19.30 weer terug en dan zal de datum wel bekend worden van de tp misschien vrijdag de 11de en anders de woensdag erop omdat hubby ma en di weg is Word vervolgt dus
Goedemorgen Meiden, kwam toch even snel kimmie succes wensen ben benieuwd @ Timon ja je hebt ook gelijk idd maar had geen verwachting maar vond de FA niet echt heel erg positief reageren maar ze zijn wel ziet er goed uit moet nog groeien dus ja wachten maar af ga dit weekend echt relaxen misschien helpt het idd en stap voor stap de punctie maar even vergeten Ja de rechter wel veel en de linker wat minder niet echt aantallen genoemt omdat ze nog klein waren tussen de 6 - 8 . Ik vind dat je echt trots op je zelf mag zijn al 4 uur en laat ze maar lullen hoor ik heb op een p&o afdeling gewerkt en ik weet hoe het gaat ze willen alleen het personeel zo snel mogelijk aan het werk maar denk aan je zelf hoor... Luister lekker naar je eigen lichaam. Jij voelt het hun niet @ gaby1983 Ja dat klopt moet het gewoon nog steeds accepteren dat ik hun moet vertrouwen maar dat is wel moeilijk ik begin net he Jij veel succes maandag meis @ marieke73 Ik vind dat een heel goed plan!! we hadden een beetje het zelfde nieuws niet negatief niet positief dan maar beide dinsdag positief Dikke digi knuffel voor allemaal
Kimmie, veel succes!! Mistery, je kan weinig doen aan de groei van je follikels. Ik hoop dat je dinsdag enorm goed nieuws gaat krijgen. Mariek, je bms is dus nog groeiende. Kunnen ze de tp zolang uitstellen? Het is nogal een verschil vrijdag of woensdag. Je mag dinsdag lekker laat nog naar het zh. Wij mogen altijd juist erg vroeg, 8.00 of zo. Ze willen je zeker snel aan de slag hebben. Mijn leidinggevende wil absoluut meewerken, maar soms zit je aan de arbo vast. Hij luistert en ziet dus ook wel dat ik niet loop te facken. Het is toch gek dat die persoon zelf eens een flinke burn-out heeft gehad. Dus zegt te weten hoe het herstel ongeveer gaat. Jaja... dan zo'n opmerking. Ik was juist zelf verbaasd hoe het deze week ging. Juist door de goede weken hiervoor. Helemaal niet aan een dipje (even zo te noemen) gedacht.
Meiden... zie dat er volop gekletst worden. Wil jullie even allemaal succes wensen. Hoop dat jullie snel van deze topic kunnen verdwijnen en naar het verlengde wachtbankje mogen komen. Toi toi toi! Succes!!! Dikke digi knufffff
Timon, ja dat kan je kan zelf kiezen wanneer je de tp van de cryo laat plaatsvinden in een opgewekte cyclus (fijn dus) Als het dus vrijdag nog niet goed genoeg is dan word het waarschijnlijk woensdag omdat ma en di hubby niet mee kan. Ik weet niet of genk ook op zatedag tp doet anders kan dat ook nog Ingrid het begint aardig op te schieten bij jou meis Gaat alles goed? Ik hoop idd ook snel op het verlengde wachtbankje te komen samen met de andere meiden die duk in de icsi zitten
Ingrid, lief dat je langskomt. Alles goed? Jij gaat lekker met je 30 weken. Ik hoop dat we allemaal jouw voorbeeld snel mogen volgen. Mariek, toch wel prettig als dat op deze wijze kan. Ik had niet begrepen dat ze een gestimuleerde cyclus ook nog op deze wijze kunnen beïnvloeden. Handig.
Ik kijk hier echt nog geregeld op! Leef zo met jullie mee, wil jullie gewoon blijven volgen. Maar op dit moment wordt er zo snel een veel gekletst! Moeilijk ff bij te lezen. Hoop idd dat jullie snel het voorbeeld van mij en alle andere meiden op het verlengde wachtbankje mogen volgen! Hier gaat alles met 30 weken goed. De kleine uk doet het ook supergoed. Met onze 3d/4d echo lag de kleine zelfs 1 week en 3 dagen voor qua groei en gewicht. Geen termijndiscussie mogelijk omdat ik vanuit ICSI zwanger ben. 15 maart hebben we dus weer een echo om te kijken of kindje nog zo voor loopt. Verder zeg ik altijd, veel ellende voor het zwanger zijn gehad oa de behandelingen... en nu een zwangerschap waar ik volop van kan GENIETEN! Heb echt nergens last van. Verder laat de kleine wel weten wanneer hij/zij niet lekker ligt, begint dan te schoppen, vooral als ik op mijn rechterzijde lig... lig ik om zijn/haar beentjes. Manlief kan zelfs tikkertje met de kleine doen, waar hij zijn hand legt, schopt de kleine. Echt bijzonder. HOOP DAT JULLIE DIT OOK SNEL MEE MOGEN MAKEN! TOI TOI TOI!!! DIKKE KUS!!!!
Hoi meiden, Allereest echt dankjulliewel voor jullie medeleven, doet me goed! Tijdens de echo vanmorgen hebben ze rechts 6 en links 5 eicelblaasjes kunnen ontdekken, ze zijn iets kleiner dan 10 mm. Ook de bloeduitslag was goed, mijn hormoon stijgt volgens schema. Het ziet er,vooralsnog, goed / normaal uit. Mijn dosis genol f blijft hetzelfde (150) Dinsdag mag ook ik terug voor een echo/bloedcontrole.. spannend. Morgenvroeg beginnen met Cetrotide spuiten. @ Mistery, ik heb dus ongeveer dezelfde uitslag als jou gekregen...bij mij gaven ze aan dat dit goed is.. Hoe voel je je nu? Al een beetje ontspannen? Gewoon maar weer even afwachten hoe het dinsdag zal zijn! @ Gaby, gelukkig dat je goed nieuws hebt gekregen! Fijne dag nog allemaal! Liefs!
Kimmie, dat is fijn. Dinsdag weer een fijn weerzien met de staaf. Het gaat allemaal goed mits ik me gedraag. Een onverwachts vermoeide week gehad. Vrijdag kan ik de 1e deca ontvangen, manlief gaat darten, en dan zijn we heel echt met ICSI 2 begonnen. Nog een weekje wachten... wachten... wachten. Dit hele traject is niets anders dan wachten! Wachten op afspraken, schema's en uiteindelijk ook op mijn eigen herstel.
Kimmie... mooie score hoor. Nu hopen dat ze allemaal mooi doorgroeien! Succes meid! Op naar 11 hele mooie eiblaasjes en dan eitjes!!!
@ timon: erg he, dat wachten. Wel heel fijn dat je volgende week kunt beginnen met ICSI 2! Nieuwe kansen, nieuw begin, hopelijk eindigend in een mooie zwangerschap! Wat betreft die staaf.... pfff... niet echt een prettig weerzien..maar goed..weinig keus he! @ Ingrid, wat fijn dat je zwangerschap goed verloopt! Thanks voor de steun @ Marieke: Dankjewel voor het duimen meid!