Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    MAriek... ow wordt spannend!!! Tuurlijk duimen we voor je! Houd ze lekker warm als ze teruggeplaatst zijn!!!

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He Mariek!

Voor mij niet alleen spannend maar voor jou ook!
    Super spannend zeg! Zal aan je denken woensdag en ga ook zeker duimen! Wie weet heb ik dan de punctie wel! Het zijn echt zenuwslopende tijden hier voor ons allemaal!!!
    Hoop zo dat we straks onze wondertjes aan elkaar kunnen tonen.....Duimen duimen duimen!

3. carma

carma Niet meer actief

Gezellig weer allemaal samen op de bank
    Lekker stressen

Ik zat net te denken 16de tp en 27 testen dat is maar 11 dgn wachten mmm klopt dat dan wel
    Maar goed de arts zal het het beste weten denk ik hahahaha

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja meestal is het 14 of 16 dagen toch?
    Ach die zal het idd wel beter weten enne 11 dagen wachten is dan toch niet zo erg he! Wachten is toch al zo moeilijk! Dus 11 dagen is dan al een stukken beter.

5. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Heeey meiden,

Ik ben vanmorgen weer voor echo/bloedcontrole geweest. Ik heb nu ongeveer 20 eicelblaasjes tussen de 13mm en 20mm en 10 kleintjes.. behoorlijk veel dus... Ik moet vanavond nog 1x gonal F zetten en morgenochtend nog 1x cetrotide om de blaasjes van 15mm ook nog boven de 17mm te krijgen.. Dr. houdt me wel heel goed in de gaten omdat ik er zoveel heb, hij is bang voor overstimulatie.. Best eng dus.. Morgenvroeg nog 1x bloedprikken en dan morgenavond waarschijnlijk Pregnyl en dus maandag de punctie... brrrr... zo eng allemaal.
    @ Marieke: heel veel succes, wat een goed nieuws zeg! Ik ga zeker voor je duimen!!!!
    @ Timon: helaas nog 1x extra Gonal F vanavond.. maar die lukt nu ook nog wel.. thanks! Hoe is t verder met jou?
    @ Mistery: hoe gaat het met je meis? Hou je het nog vol met de spanning voor morgen? Ik denk echt aan je!
    @ gaby, doe lekker rustig aan he, denk aan jezelf!
    @ Iedereen: een hele fijne middag, geniet van de zon!

6. carma

carma Niet meer actief

Kimmie toi toi toi meis
    OOOO wat veel zeg, bij geertgen is de max geloof ik 30 folikels
    Maar idd goed uitkijken voor overstimulering, als je denkt iets te voelen wat niet klopt gelijk aan de bel trekken hoor
    Overstimulatie is gevaarlijk
    xxx

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

char: ja moest werken haha.. :)

mariek: spannend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

kimmie:zow dat zijn veel folikels zeg..

zo lekker weekend, volgende week weer paar uurtjes meer erbij werken, moet 1 dag om 7 uur beginnen,. dus da word lekker vroeg..

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dat zijn er idd veel Kimmie!
    Hahahaha Gaby ik dacht al hoor dat je moest werken...Maar je hebt nou weekend dus kan je gaan genieten en hopelijk blijft het zonnetje ook schijnen!

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zooooo, meen jij daar effe helemaal niets van!!!!! :( :p

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mariek, wow... woensdag de cryo tp!!!! Dat is erg spannend.

Kimmie, wat heb jij enorm veel follikels en zoveel groten!!! Jou moeten ze zeker goed in de gaten houden. Maandag de punctie, dan heb je ongeveer donderdag de tp. Hoe spannend!!

Char, morgen een fm.

Hier een goed dagje gehad. Op het werk heb ik best veel gedaan en was met 3 uur best op. Omdat ik naar huis ben gegaan ben ik goed te pas. Pietsie last van vermoeide benen. Dit is waar ik naar op zoek was!
    *Trommelgeroffel........* Zo de 1e deca erin!!!!! Hij ligt al uit de koelkast en zo manlief even tackelen.;)

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jaaaaaa, hij zit erin!!!! :D:D Manlief deed aan darten en het ging helemaal goed.:p

12. gaby1986

timon: goed zo!!!!! :D

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je dank je!:D

14. carma

carma Niet meer actief

Gaby moet of mag je meer werken
    Voel je je wel een beetje beter nu dan? terugval is ook niet goed

15. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Meiden, ik vind het echt doodeng!!! Zit met tranen in mijn ogen...

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goed zo Timon!!!!

Ahhh Kimmie even een dikke knuffel voor jou!

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kimmie, het is ook eng, want het is allemaal nieuw. Heb je in het zh gezegd dat je het doodeng vindt? Kunnen ze jou niet geruststellen? Maak je niet gek. Probeer rustig aan te doen en begin met diep in en uit te ademen.
    Je kan er nu niets meer aan veranderen. Je gaat maandag een belevenis in je mmm rugzak erbij krijgen. Dikke dikke knuffel.

18. gaby1986

mariek: geen idee.. zit vanaf volgende week gewoon aan mijn 20 uur, en dat wou ik ook graag..

kimmie: tuurlijk vind je het eng, maar weet je, we hebben t allemaal gedaan, en we kunnen t allemaal na vertellen.. ik was ook echt heel erg bang voor de punctie, en ik heb t ook gedaan, en jij kunt het ook!

19. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Thanks meiden.. jullie steun doet me goed. Net de laatste spuit Gonal F gezet, ben echt heel bang voor overstimulatie, het zijn zoveel eitjes en nu, na deze laatste spuit, zullen ze alleen nog maar groter worden,,. mijn buik staat echt op klappen, kan bijna niet meer op of neer. Ik wens jullie een hele fijne avond, veel succes. Liefs

20. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Mistery, als je dit nog leest voor je pick-up... heel veel succes en sterkte morgen. Denk aan je!

Deel Deze Pagina