Fijne avond meiden! En @ Mistery wij liggen morgenochtend om 9.30 alle 2 in het ziekenhuis maar zal zeker ook aan jou denken! Jij voor je punctie en ik voor de fm....Pffff wat spannend he? Liefs
Lieve lieve meiden , Even snel een berichtje ik hou jullie op de hoogte thanks voor alle lieve woorden en steun.. !Ben op van de zenuwen maar met jullie steun enDormicum en morfine ga ik er voor. We doen het allemaal voor 1 wondertje.. Ik ga nu tv kijken en chillen.. Tot morgen na de punctie
Mistery, heeeeel veel succes morgen. Hopelijk heb je fa P. Zo'n fijne vrouw. Char, succes met je fm morgen! Fijne avond, lieverds.
Bedankt lieve Timon! Iedereen slaap lekker!!! en een knuffel voor jullie allemaal! Wat een fijne meiden zijn hier toch!
Lieve Mistery Hier even een kaarsje voor jou, denk aan je Komt allemaal goed meis en neem je rust straks xxx
He meiden! Vanochtend de fm gehad en heb 14 goede eitjes! Woensdag de punctie en Zaterdag 19 maart de tp! Mistery hoe is het met jou meis? Gaat het een beetje heb aan je gedacht hoor! Fijn weekend het is lekker weer dus geniet er allemaal van!
hey meiden, Punctie is goed gegaan ik heb 12 goeie eitjes.. Ik kreeg morfine dus ging echt goed viel gelukkig mee alleen nu lig ik op de bank met een kruik men heb echt erg last.. maar goed disndag de terugplaatsing.. Iedereen super bedankt voor het mee leven ik ga nu rusten ..... Reageer later weer iemand nog tips om iets minder pijn te hebben xx
mistery: kijk je hebt t overleefd, en 12 eitjes goed hoor.. helaas geen tips, dan niet hoesten of niezen.. en lekker kruikje..
Mistery JÉÉÉJ goed gedaan meis, op naar de tp en met de hele groep op de wachtbank Lekker samen stressen Char goed bezig meis Ook jij volgende week op de wachtbank Wie zitten er nu allemaal op de wachtbank deze maand? Voeg jezelf even toe als ik he vergeten ben aub. Mistery: TP 15 maart 1 emmy (dag 3) Testdatum 29 maart Mariek: TP 16 maart 2 cryo''s (dag 4 vriezer) Testd 27 maart Char: TP 19 maart 1 emmy (dag 3) Testdatum 2 maart
Gaby, jij hebt het rustbankje gevonden. Dat is ook niet erg. Probeer er toch een beetje van te genieten. Goed filmpje, chips, drankje en die ene leuke man.
Heeeele dikke knuf voor jou gaby xxx ik vind het echt kl*te voor je Is er bij jou al aan een gestimuleerde cyclus gedacht samen met iui? Of anders IVF/ ICSI? Timon wie wat bewaard die heeft wat over 4 wkn ben jij aan de beurt en dan test je gewoon 2x roze xxx
mariek: ja dat hadden we de vorige ronde toen had ik gonal f. en ivf doen we met t laatste rietje dat we gaan overhouden van de iui..