Hoi Meiden, kimmie weet wat je voelt ik had er ook zo veel ik geef je een dikke digi knuffel en ik ben nu drie dagen verder en het gaat vandaag voor het eerst beter morgen weer werken.. dus na een dag of drie gaat het echt beter meis zal voor je duimen Char1983 maak je niet druk vraag gewoon die morfine.. Nou ik heb net heel hard gehuild en hoop dat jullie me gerust kunnen stellen net gebeld heb 5 embryos maar 1 hele goeie die ze terug plaatsen vanmiddag maar niks kan ingevroren worden .. had dit antwoord niet verwacht snap er niks van.. ben nu zo onzeker... snap er niks van ...
mistery: oh das idd balen.. ik had dat ook bij allebei de icsi niks in de vriezer.. maar je hebt wel een hele goeie embryo dus dat is wel fijn.
ja weet niet wat ik er van moet vinden snap niet als ze zo goed zijn waarom ze niet in de vriezer kunnen echt onzeker en verdrietig voelen....
mistery: anders bij de terug plaatsing vragen wat de kwaliteit was van de rest van de embryo's ze vriezen alleen a kwalteit in namelijk.
Kimmie, de tranen springen in mijn ogen als ik jouw nachtelijk avontuur lees. Vreselijk dat je zo'n last heb na de punctie. Hopelijk zal het snel wegtrekken en kan je goed de tp hebben. Mistery, het is een domper als er maar 1 van de 5 goed genoeg voor tp blijkt te zijn. Lieffie, je hebt er eentje en die komt bij je terug!
aah krijg gewoon weer tranen bij het lezen van je berichtje dank je wel ja snap het gewoon niet en je weet zelf wat je er allemaal voor doet maar die 1ene hoop ik met heel veel liefde dan wel vast te houden...
Ach meisie toch, dat is ff balen Zo zie je je kan nog zoveel foliekels en eitjes hebben hè BAH BAH BAH niet eerlijk Maaaaar je hebt 1 goede en over 2 weken heb je gewoon een positieve test en dan ben je klaar AFGESPROKEN!!!! Dikke digi knuf meis alles komt goed
He meiden! @Kimmie jeetje meis dat is schrikken zeg! En behoorlijk heftig... Ook een dikke knuffel van mij doe het rustig aan he? @Mistery...Die ene embryo van jou is gewoon jullie toppertje!!! Komt goed meis...Snap dat het je verdriet doet...Maar komt echt wel goed dat voel ik gewoon! Ik heb trouwens echt last van mijn buik! grrr
Hey Meiden, Thanks voor jullie lieve reacties embryo zit nu in me buik en kom nu op het wachtbankje zitten hoop deze met heel veel liefde vast te houden.... @ char thanks meissie... hope so en komt goed woensdag meissie echt en die buikpijn had ik ook net een gevoel of je heel nodig moet plassen hahah nou ik lig ook weer rustig aan op de bank @ marieke dank je wel lieverd en jij heel veel succes ook he meis denk aan je.. Hopen dat we elkaar allemaal snel mogen zien zwanger digi knuffels
Meiden, Ik kan mijn kussen wel opeten van de pijn. Net weer gebeld naar t ziekenhuis, waarschijnlijk overstimulatie.. Ik ben ook zo misselijk en mijn buik is hard en dik.. Als het echt niet meer gaat moet ik opgenomen worden, afgesproken dat ik het nog heel even aankijk.. Mijn lieve mannetje is nu Fortimel halen, drinkvoeding uit Belgie met extra veel eiwitten, die zijn nodig bij overstimulatie.. Ook net zetpillen Diclofinaq gekregen..Meiden, dit is echt zo vreselijk! @ Mistery, maak je niet druk.. er is 1 hele goede emmy teruggeplaatst, nu lekker broeden, de emmy gaat het super doen, let maar op! @ Char, buikpijn komt door pregnyl.. heel veel sterkte en zet m op morgen, komt helemaal goed! @ Iedereen, dankjulliewel voor het medeleven
Ooh meid ik heb zo met je te doen duim voor je dat het niet nodig is denk aan je heb je ook een kruik er tegen en drink heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel water zet hem op meissie Bedankt voor je lieve woorden ga me best doen heel veel lieve knuffels voor je hou vol
Lieve kimmie Wat vind ik dit erg voor je zeg Maar het heeft dus idd te maken met de mega aantallen folikels die je had En dan nu ook nog overstimulatie Digie knuf meis en sterkte meis Pas goed op jezelf, als je het niet vertrouwd laat je dan maar even opnemen
Kimmie, wat een ellende bij en voor jou! Overstimulatie.... ben je klaar mee! Hoe is het nu met je? Wat ik me afvraag is of je wel voor de tp mag gaan nu je een overstimulatie heb. Dikke dikke knuffel!!! Mistery, jij heb je emmy aan boord. Goed broeden!
Dan hoop ik voor Kimmie dat haar buikpijn over zal zijn voor de tp. Het klinkt als serieus erg en of je dan nog eens met de benen wijd wilt... ?
ik ben een beetje in de war.. mijn eisprong was op de dag 12 van de cyclus, dus ik zou op dag 26/27 ongesteld moeten worden, maar heb nu al roze bij t afvegen :S snap er echt niks meer van.. zit pas op dag 22...
HAHAHA gaby het zal toch niet??? DUIM DUIM DUIM Of je cyclus is van slag omdat je nu even geen mmm hebt Ik hoop op het eerste Je hoort het zo vaak dat als je het loslaat dat het daarna raak is
ja maar dat kan toch bijna niet... ga er niet vanuit in ieder geval... denk dat mijn cyclus gewoon even van slag is...maar is wel vroeg hoor..
OOOO wat had ik graag gehad dat ze zelf om 8.00 belde Dan wist ik zeker dat het goed was Maar nog niks gehoord, het kan nog Als ik zelf om 9.00 moet bellen dan kan het 2 kanten op hè BBBBBRRRRRRRR sterf van de zenuwen