Heb net gebeld en er zijn er 2 goed ontdooit en ook weer doorgedeeld (nu blastocysyt of zoiets) De 3de zit nog in de vriezer We moeten om 13.30 daar zijn voor de tp OOO meiden ik ben zooo blij Ik heb wel 100 schietgebedjes gedaan en kaarsjes gebrand dat er nu eindelijk weer iets positiefs in ons leven gebeurt En nu is daar dan ook eindelijk weer iets positiefs Nu hopen dat er 1 blijft plakken 27 maart zullen we het weten
He meiden! Vandaag punctie gehad en is goed gegaan tijdens geen pijn gehad alleen daarna heel erg duizelig! Waardoor ik daar nog een tijdje heb plat gelegen...Nu wel last van mijn buik maar goed vol te houden... Succes Mariek ben voor je aan het duimen hoor! Hallo moeder van Gaby!
@ Marieke Succes meis.. ben heeeeel benieuwd.. @ TIMON DANK JE WEL DOE ME BEST @ CHAR ben trots op je meis
2 mooie cryo's teruggeplaatst Ze zijn op dag 4 ingevroren en gister ontdooit en ze waren ook alweer aan het doordelen Hele sterke ukkies dus Nu hopen dat er 1 (of 2) bijft plakken en dat we 27 maart een mooie dubbel roze hebben Bedankt voor jullie medeleven meiden, dat doet me goed Heb thuis weinig mensen die echt meeleven behalve mijn ouders en zus xxx
Gaby, gaat je lijf met je aan de haal? Mariek, wat een zenuwslopend begin van de ochtend heb je gehad! Jij heb 2 emmy's aan boord. Nu heel goed voor gaan zorgen, want ik zie graag meer positieve berichten verschijnen. Mijn duimen draaien voor je!!! Char, je hebt het geflikt! Laat je verwennen terwijl jij op de bank hangt met een kruikje. Diana, alles goed met je? Mistery, goed zo! De deca zit er weer in. Vrijdag stoppen met de pil en dan de ongi afwachten. De vorige keer was het amper ongi te noemen. Maar goed, ik wacht volgende week op rood. Dan de gonal... Ach, voordat ik het weet is het april en mag ik weer met de benen wijd in de stoel.
meiden... go girls.. ik ben hier niet meer zo vaak heb er gewoon geen tijd voor.. maar weet ik denk wel aan jullie.. liefs van Yippie!!!
char: fijn dat de punctie goed gegaan is zeg. mariek: jeeeej dat word weer spannend.. yippie: haaaaaai zo hier t eten al zo goed als klaar voor vanavond, alleen nu een beetje hoofdpijn, dus lekker op de bank csi kijken vanavond moeten we naar een verjaardag, maar we gaan t absoluut niet laat maken, want morgen is t gewoon weer vroeg op.
CHAR fijn dat alles goed is gegaan en dat de pijn meevalt Wanneer krijg je iets te horen? Hoeveel folikels zijn er aangeprikt? en hoeveel eitjes enz enz laat je lekker verwennen Ik duim ook voor jou xxx
He meiden! Bedankt voor de lieve berichtjes! Ja ben ook echt blij dat ik geen pijn heb gehad tijdens de punctie maar daarna wel en nu nog een erg gevoelige buik... Dus nog even goed rust houden.Maar ik klaag niet hoor tot tegenstelling van anderen meiden valt het bij mij reuze mee. Er zijn er 10 stuks! Kijk echt uit naar zaterdag dan heb ik de tp. Nou ik ga weer lekker liggen...Fijne avond lieverdjes!
Char gewoon 2 paracetamollen en die ook even door blijven slikken de dag door dan komt het goed Als je pas slikt als je last krijgt is het al te laat dan duurt het te lang voor ze werken Beter de pijn even voor zijn Slaap lekker meis xxx
He Mariek bedankt! Heb nog wel last van mijn buik maar wel al wat minder...Ben ook best moe! Maar ook behoorlijk zenuwachtig voor morgen eindelijk de tp... Voor het geval dat ik niet meer kom vandaag! Fijn weekend zorg allemaal goed voor jezelf en ik laat morgen wel even weten hoe het gegaan is!
Maria, veel plezier dit weekendje! Char, nog 1 nachtje slapen en dan weet je hoeveel toppers je hebt en hoe laat je de tp zal hebben. Mijn duimen draaien.