Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He Gaby dat is idd wel even geleden!
    Hoe is het met je?

Mariek ben nog steeds aan het duimen hoor krijg er blauwe duimen van maar dat heb ik er wel voor over!!!!

Zo Timon dat klinkt behoorlijk pijnlijk allemaal hopelijk ga je dat niet nog eens meemaken!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey,

ja gaat wel hoor.. nog steeds met ups en downs eigenlijk.. merk wel dat de depressie er nog goed zit.. ieder klein dingetje komt aan bij me als iets mega groots.. maar goed. nog een weekje op therapeutische basis werken, en dan heb ik een weekje vrij en ga ik ff in mijn eentje erop uit. na die week ga ik een paar uurtjes proberen te werken weer. :)

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeetje meis dat is niets niks allemaal...
    Ik zit inmiddels 6 weken in de ziektewet maar ga eind volgende week beginnen met 50% werken...
    Ik heb ook gemerkt dat een depressie er niet zomaar uit gaat,Je hebt alle rust nodig ook om alles in jezelf weer terug te vinden...
    Ik maak me nog steeds druk om de kleinste dingen erg vervelend! Wens je veel sterkte toe en een dikke knuffel....

4. gaby1986

char: ik zit inmiddels een half jaar in de ziektewet.. en t lijkt net alsof ik zeg maar gister ben gestopt met werken... t is ook niet niks allemaal...

5. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Het enige wat ik nog kan zeggen is je nogmaals een dikke knuffel geven en voor je hopen dat dit alles snel tot het verleden behoort...

6. carma

carma Niet meer actief

Meiden hier vanmorgen er maar weer eens een testje tegenaan gegooit
    Alle testjes tot nu toe omo wit zelfs gister
    En nu AAAAAAAAAHHHHHHH een heeel licht streepje
    Je moet wel goed kijken maar ik zag het echt
    10x gekeken net als andere keren alleen toen bleef het echt wit
    Hubby uit bed getrokken die zei ja maar dat is wel heel licht ( hij is ook wel blij stiekum maar durft ook nog niet goed ivm teleurstelling als het niet door zet)
    Maar dat kon me niet schelen, dat was al meer als dat het was
    Nu hopen dat het doorzet en dat hij morgen of maandag duidelijker is
    Duimen hopen en bidden jullie mee aub

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He Mariek wat spannend!!!! heb je een foto kunnen we meekijken? Zoooo erg he? Nou ben echt nog steeds voor je aan het duimen...Jeetje vind het voor jou al spannend laat staan als ik zelf mag gaan testen hihi...

8. gaby1986

ik wil ook een foto zien :D

9. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    @ Marieke Spannend !!! foto foto foto wij willen ook kijken ..

Ik kan niet wachten ook maar wacht tot dinsdag jij definitief maandag je testdag officeel?

10. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Spannend Mariek... hoop dat het een duidelijke streep wordt en dat je ons mag komen vergezellen op het verlengde wachtbankje topic!!!

11. carma

carma Niet meer actief

Er staat een foto in mijn album
    Maar je moet wel heeel goed kijken het was moeilijk op de foto te zetten

12. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    @marieke heb je foto gezien , ja ik zie het ook meis spannend.. Hoe was het bij de kapper en op de beurs ??

13. gaby1986

ik wil foto ook zien.. maar ik zie niks haha.. ben ook nog geen vriendjes..

14. gaby1986

oh kan hem nu wel zien.. ik zie ook licht streepje en zelfs joey ziet ligt streepje :D

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Mariek heb je even een vriendjesverzoek gestuurd want kan de foto niet zien! Ben zo benieuwd!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaby, een depressie is erg vervelend omdat je al zo weinig van jezelf snapt, laat staan aan anderen kan uitleggen. Het is zeker niet niets, vooral met alle ervaringen in de mmm. Blijf proberen naar jezelf te luisteren.
    Hoeveel uur werk je op therapeutische basis? Wat goed dat je zo tijd voor jezelf neemt. Wat ga je ondernemen?
    Een enorme dikke knuffel!!!!

Char, ga jij van 0 naar 50% werken? Is het alweer 6 weken geleden dat jij voor jezelf heb gekozen?

Mariek, ik wil ook het streepje zien!!!! Vriendinnetje worden???? :p Je gaat ons dan toch niet verlaten?;)

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Timon ja het is idd alweer 6 weken geleden...Ja is wel gelijk veel ineens he? Maar ga het gewoon proberen lukt het niet dan gewoon minder...Maar wilde zelf ook graag weer werken werd gek van het thuis zitten...Nu afwachten of ik het trek.
    Lukt het jou al een beetje met werken?

18. gaby1986

timon:ja is idd moeilijk uitleggen wil der hier ook niet veel over kwijt.. i.v.m moeders hé ;) dus voor verdere interesse en vragen over dit via pb graag :)
    maar ben op t moment 20 uur op therapeutische basis aan t werk.. dat zijn gewoon mijn contract uren.. en dan volgende week een weekje weg.. en ik ga niks ondernemen. wil even niks moeten en alles mogen.. ik zie dan wel, hoe wat en waar.
    na die week mag ik een ochtendje intallig werken.. dus ben der wel benieuwd naar..

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Char, je bent een bikkel als je die 50% direct trekt. Je bent niet voor niets thuis komen te zitten, dus let wel enorm op je grenzen.
    Het werken gaat best goed. Ik kan iets beter mijn balans vinden. Volgende week nogmaals 4x 4 uur. Hierna wil mijn leidinggevende naar 3x 5 uur die per week met een uur uitgebouwd gaat worden. eens zien hoe het allemaal gaat.

Gaby, als jij van je af wilt schrijven mag je mij pb-en. Je zit immers in een K.. situatie.

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zoooooo wat is het hier STIL.....

Deel Deze Pagina