Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Jaaa en clearbue ook weer!!!!!!!
    ik snap er niks meer van
    zie fotoboek!!!!!

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Mariek, jij zit raar in elkaar! Is een bloedtest iets voor jou? Dan heb je echt echt zekerheid. Maar deze testen zien er goed uit. Al is die van K...vat het meest vaag.

Vanmiddag het zh zelf gebeld. Bleek ik op een verkeerde stapel te liggen en was daarom nog niet gebeld. Maar goed, zoals gedacht... zondag mag ik weer langskomen. En wel om 8.15!:$ Groot vermoeden dat mijn grootste follikels dan ruim 20 mm zijn waardoor ik dinsdag de punctie en vrijdag de tp zal hebben. ;)

3. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Mariek... wat zul jij een onzekerheid hebben... poeh poeh! Maar er staat toch echt wel zwanger. Moet wel zeggen dat de andere test niet echt heel duidelijk is. Kan me herinneren dat mijn test na 14 dagen wel duidelijker was... maar op de clearbleu staat toch echt zwanger. Hoop dat bloedtest je meer duidelijkheid zal geven. Succes meid!!!

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Meiden zal hier ook even een berichtje zetten van mij,
    Want ik blijf bloedverlies houden dus vrees toch echt dat het voorbij is....

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #3325 Majo, 1 apr 2011
    Laatst bewerkt: 1 apr 2011
    Jeetje zeg...Mariek...wat een spanning bij jou zeg!! Ik duim nog even door hoor! Op naar een posi bloedtest dinsdag zou ik zeggen!

Char :( Wat naar voor jullie! Is het bruinverlies of helderrood? En soms hoor je ook wel dat er bloedverlies is ondanks een intacte zwangerschap!

6. carma

carma Niet meer actief

Char het hoeft niet hè meis
    Ik zit op een ander forum en daar zit een vrouw die dat al enkele dagen heeft en die is wel zwanger en haar hcg is gewoon omhoog
    Houd even moed meis tot je echt gaat bloeden
    Dikke knuf lieverd
    xxx

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He Mariek bedankt, ik blijf voor jou ook goede hoop houden hoor!!! duim duim duim...

(welk forum is dat? als ik vragen mag?)

8. carma

carma Niet meer actief

Dat is een besloten forum van allemaal dames die gelijk met mij zwanger waren in 2008
    Dat is een groep geworden en uiteindelij is oktober mama's 2008 van zwangerschapspagina af gegaan en heeft een eigen privé forum geopend zodat niet iedereen kan meelezen

Deze vrouw waar ik het over heb is een belgische
    Daar zijn ze veel makkelijker met het geven van bv bloedtesten enz
    zij heeft deze nu gehad en ondanks dat ze steeds bloed verloor met kleine beetjes is ze gewoon zwanger
    Een andere vriendin van mij heeft heel veel bloed verlies gehad ivm het uitrekken van de baarmoeder er is toen een vaatje geknapt

Meis je weet zelf hoe je test was, probeer die zelfde nog een keer en kijk of hij in de loop van de dagen lichter gaat worden
    Zoalng je nog geen echte bloeding hebt is er nog niks aan de hand toch
    Ik duim voor je
    xxx

9. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    OW meiden toch! Wat een onzekerheid!!! Sterkte!

10. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Bedankt en Mariek vanochtend was mijn test dus gewoon weer positief en het bloedverlies word al weer minder....Dus weet het gewoon echt niet meer....Hoe is het met jou?

11. carma

carma Niet meer actief

Hier weer teug bij af!!!!
    Heb vanmorgen met ochtendurine getest kv en clear blue (dezelfde urine) en allebij negatief
    Maar dan ook echt
    Meiden dit kan toch niet
    Kruitvat van een donker wordende streep naar omo wit met maar 1 dag ertussen
    Zou er iets mis zijn met mijn ochtendurine of met die van vrijdag middag???
    Ik weet het niet mee, alleen dat het een K*T grap is wat mijn lichaam met mij uithaalt
    Ik gebruik estradiol en utrogestan dus ik word niet ongi behalve als ik ermee stop
    Dan zitten er toch afgestorven vruchtjes in mijn lijf dus in 1 dag helemaal geen hcg meer dat kan toch niet

Nou ja ik bel morgen wel met geertgen en dan leg ik het wel uit en vraag ik of in zo snel mogelijk gebeld kan worden met de uitslag
    OOOOO wat ben ik boos op mijn lijf!!!!!!!!!!1

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mariek: oh wat raar, hoop dat je snel duidelijkheid hebt zeg!

char: bloedverlies gestopt, nou ben benieuwd meid.

char en mariek: nu is het wel genoeg he! hou nu maar eens op met gek doen okeej! *knuf*

all: mijn telefoon is lekker schoon... heb hem gister in mijn broekzak laten zitten, en die zat in de wasmachiene gister, heb hem net aangehad, en hij gaat aan, er drijft alleen een mega luchtbel in t beeldscherm :D haha.. maar goed.. ik laat hem nog wel even drogen.

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mariek, het kan dat je nog een positieve test heb gehad en nu ineens niet meer. Dan heeft het vruchtje nog wat hcg afgegeven terwijl 'ie al los heeft gelaten.
    Ik heb nog streepjes gehad terwijl ik heftige krampen had en daags erna heftig ging vloeien. Zo frustrerend.

Char, heb je nog getest?

Gaby, jij bent lekker grondig geweest met je telefoon. Schoner krijg je 'm niet.:D

Wij hebben een ritje zh er alweer op zitten.
    Aan de linkerkant zitten er veel, aan rechts maar 3. Huidig resultaat: 2x18, 1x16, 1x14, 2x11 en kleintjes. Mijn bms is 9mm. :D
    Mochten ze mij morgen weer willen zien dan bellen ze vanmiddag. Anders bellen ze morgen hoe laat ik de pregnyl mag zetten, heb ik woensdag de punctie en zaterdag de tp. Waar ik heel blij om ben is dat mijn eierstokken niet naast elkaar liggen en ik dus geen roesje nodig zal hebben.

Ik heb het aan de fa gevraagd en zij zag geen probleem met ballonvaren aan het eind van de 1e wachtweek. De emmy zal dan al ingenesteld moeten zijn en dan kan het geen kwaad, volgens haar. Je mag dan ook gewoon vliegen zeggen ze.

14. gaby1986

timon nee schoner krijg ik hem nie nee hahaha gelukkig hebben we altijd wel ergens een reserve telefoon liggen dus ben niet telefoonloos... da kan ook nie want ben sms verslaafd.. en das geen grappje.. :D

oh spannend punctie komt dichtbij..

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Oef, is het zooooo erg met je? Spreek je de mensen ook weleens ipv alleen via de sms?;)

Ja, de punctie komt nu heel dichtbij. Ik had gedacht dinsdag/vrijdag ipv woensdag/zaterdag. Nu nog een dagje deca en gonal... Joepie!:(

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!

Nou het bloedverlies is gestopt en vanochtend weer last van gevoelige borsten en misselijk/benauwd gevoel...Omdat mijn testen positief blijven doe ik morgen een testje dan zit ik op 16 dgn na tp...Snap ook helemaal niets van mijn lichaam Mariek wat zitten we toch raar in elkaar he? Maar meis het kan van alles zijn toen mijn moeder zwanger was van mijn broer had ze alleen maar negatieve testen...en toch zwanger maar als een bloedtest laat doen heb je waarschijnlijk meer duidelijkheid,hoop het voor je want dit is nix zo...Dikke knuff....

@Gaby dan ruikt je tel. wel weer erg lekker denk ik he? hihihi

@Timon wat fijn dat het voor jou weer lekker dichterbij komt... duim voor je...

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Char, het lijkt dus goed te gaan. Hou dit gevoel vast!

Hihihi, Gaby heeft een telefoon met bloemetjesgeur. Dat zie ik wel voor me... allemaal bijtjes erbij.:p

18. gaby1986

hey niet mijn telefoon belachelijk maken hé... denk eraan *wijst streng met vinger erbij*

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat doen we ook helemaal niet, Gaby. *trek er een strak gezicht bij.... phhhh... hahahahahaha*

20. gaby1986

timon: whahaha oh jij!!!!!!!!!!!!! k kom je dalijk opzoeken hoor :p

Deel Deze Pagina