Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ja, de vogels zijn druk in de weer met eieren. Dan kan ik toch niet achter blijven?:p

Heel spannend voor je, Kimmie. Wanneer staat de tp gepland?

2. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Half mei....heel veel succes met de tp vandaag Timon!!!!!!! Mooie score!

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nieuws!!!:D Ik ben net gebeld door het lab. We hebben 8 bevruchtingen, maar sommige waren gefragmenteerd en niet door de keuring heen gekomen. Dus 3 8-cellige worden eskimo's en ik krijg de enige 9-cellige vanmiddag om 13.30 terug. Helemaal blij!:D:D:D

4. carma

carma Niet meer actief

OOOOO super meis
    Heel veel suc6 vandaag en nu goed broeden
    Over 2 wkn een 2 roze strepen!!!
    xxx

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat zal een heel erg gewenst cadeau zijn.:)

6. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Psssssst...Wat is het stil hier zeg?!?

Hoe is het de meiden hier?

Dikke knuffel.....

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Het is zeker stil hier. Heel benieuwd hoe het met iedereen is. Dus Char, hoe is het nu met je?

Ik loop met onze emmy in de buik, merk er helemaal niets van.
    Vandaag 6 uur gewerkt en nu voel ik mijn benen wel. Dus een avondje bankhangen met zo meteen CSI.:D

8. carma

carma Niet meer actief

Vandaag in het ziekenhuis in Mol (belgie) bij dr Michiels geweest voor de gastric bypass
    Ik heb aangegeven dat ik wel het natraject van het NOK (nederlandse obesitas kliniek) wil volgen in Eindhoven
    Hij heeft toen besloten dat ik het hele traject dan maar daar moet gaan doen om er helemaal in te zitten
    Hij schrijft een aanbeveling voor het NOK en zo gauw die daar binnen is bellen ze me direct om de afspraak te maken voor kennismaking en daarna snel de screning
    Ik ben direct aan het bellen gegaan met het NOK en heb mijn verhaal uitgelegt (ivm leeftijd en kinderwens voor een 2de en 1,5 jaar niet zwanger mogen worden met de gbp )
    Omdat ik oud patient ben kan het snel gaan als ze de brief hebben
    Dus ook naar het secretariaat gebeld in mol en de brief was al klaar ze moest alleen nog zijn oké om hem te mogen printen dan zou ze hem direct faxen ipv opsturen (vandaag of morgen)
    Nu hopen dat het ook gebeurt (bel morgen gewoon weer in de middag of hij weg is hahahaha)
    Dan morgen naar de Huisarts voor een verwijzing voor een maagonderzoek en helicobacter bepaling (joost mag het weten wat het is)
    Dit willen ze ook hebben zodat ze geen verassingen tijdens de operatie tegen komen omdat ik al een maagband heb nu
    In Mol werd gezegt dat als er in nederland lange wachtlijsten zijn ik hun ook kan bellen
    Snap niet dat ze het niet zo wie zo daar doen.
    Dr Michiels dacht dat het geen probleem was om de verwijdering van de band en de GBP in 1 operatie te doen mits er geen rare verklevingen zijn.
    Hij staat er achter
    Ik ben dus sinds maandag ook al aan het afvallen geslagen en aan het bewegen om straks goed de operatie in te kunnen
    Volgens NOK hoeft het niet lang te duren ivm dat ik een oud patient ben en al een aanbeveling heb van de chirurg
    WHHAAAAAA ik ben zo blij, maar merk wel dat je er goed boven op moet zitten en alles zelf moet regelen als je wil dat het snel gaat

Heb dus vandaag officieel gebeld met geertgen om te zeggen dat ik er een jaar uit ga
    Erg emo moet ik zeggen, het is een hele stap.
    Maar het is goed
    Ik volg het hier dus nog wel en reageer ook nog wel maar ben zelf even niet meer actief
    xxx

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He Timon en Mariek,

Met mij gaat het met kleine stapjes vooruit iets beter,
    Het werken valt me heel erg zwaar,komt gewoon te veel op me af merk dat ik het gewoon nog niet aan kan!

19 april hebben we een afspraak op het ziekenhuis en hoop dat we snel weer verder mogen,ik merk ook dat de vroege miskraam nu steeds meer bij me los maakt het probleem is dat ik niet echt kan huilen en mijn gevoelens kan uiten en mijn vriend is zooo lief!
    Het moeilijke is ook nog eens dat mijn beste vriendin ieder moment kan bevallen en ik kijk daar heust wel naar uit maar het doet ook wel pijn! pfff valt niet mee allemaal....

@ Mariek goed dat je zelf de stap hebt genomen om dat te regelen je moet jezelf echt laten horen als je iets wilt...valt niet altijd mee natuurlijk maar je bent al goed bezig!

@ Timon goed vasthouden he die emmy van jullie he!?!

10. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    Hey Meiden,

OOh wat naar Mariek en Char had het zo gehoopt voor jullie..
    Timon goed broeden nu :)
    Met mij gaat het redelijk loop nu wel thuis en gaat met de dag beter ik ben naar het zkh geweest en week 17 staan we weer voor de tweede behandeling dus wachten tot ik weer ongesteld wordt en dan weer beginnen heb nog steeds moodswings maar ja gebeurd ook veel maar we proberen alle stressfactoren uit te schakelen maar ja stapje voor stapje.. Ik ga een nieuwe forum openen oke ?? Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 3

Kletsen we daar verder goed meiden?

Liefs en een dikke digi knuffel voor allemaal

Deel Deze Pagina