Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je voor je reactie.

Ik zie dat je zwanger bent. Super!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

sinja: jeetje wat geweldig:D (snik) heeeeeeel erg gefeliciteerd!!!! ga ervan genieten :)

jessy: dikke knuffel voor jou!

sikie: jij ook een dikke knuffel!!!!

de rest.. sorry heb er even gauw een beetje overheen gelezen..

centerparcs was er leuk.... komen nog foto's op mijn hyves en site...

3. gaby1986

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Leuke foto! Fijn dat CP is bevallen. Goed weer gehad?

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Wat is het hier heerlijk rustig..... En Sinja, waar ben je?????? Nog aan het bijkomen van het feit dat je zwanger bent?

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kvo, je gaat komende week met verlof! Heb je er zin in?

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey meiden,

Snel even een berichtje van mij. Alleerst bedankt voor jullie felicitaties!! Alles gaat hier heel goed! Het is zo'n mooi manneke! Alles is wel even wennen, maar dat gaat helemaal goedkomen!
    Voor de liefhebbers; mijn bevallings verhaal staat in het verlengde wachtbankje + plus wat foto's van onze vent.

Ik moet helaas weer gaan, voedingstijd :D

Oh ja, Sinja: GEFELICITEERD!!! Geweldig meid! Ik hoop dat alles goed blijft gaan! Geniet ervan!

Sikkie, succes nog met de laatste verschrikkelijk wachtdagen, ik duim voor je!

Liefs

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ghihi Timon, ik dacht Kvo wie is dat...... maar neem aan dat je mij bedoeld! Inderdaad nog 4 daagjes werken. Langzaam aan alles een beetje gaan afronden en nog een gesprek met onze directrice :D.

Jewel, Heel mooi ventje hebben jullie!!! Mijn vriend was ook onder de indruk!

9. gaby1986

10. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    jewel, nogmaals proficiat, mooie jongen en nog een relatief vlotte bevalling zo te lezen, mooi hoor, geniet ervan en neem de tijd om te rusten, knuff

gaby, eerste foto is al heel leuk, ga zodadelijk je andere fotoos eens bekijken, hoe voelt het getrouwde leven ;)

11. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    koekoe gaby, leuk hoor al die fotoos!! en wat een schattig kinneke in het zwembad!

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    He......F*&%()(O*^*I*&CK!

had een heel stuk getypt, alles weg!
    Nu nog even kort,

Jewel, je hebt een prachtig ventje!! Geniet ervan!

Kleintje, nog een week en dan verlof!! Heerlijk! Wat zul jij genieten!

Calani, hoest met de meiden!? Voelt je man/vriend ze al?!

Gaby, je zag er prachtig uit! Ik kan niet wachten tot het bij ons zover is!

Saffie, hoe is het met je?! Laat je even weer wat van je horen?!

Majo, jeetje, wat ga jij hard zeg! Je banner tikt nu GOED door! Weet nog zo dat je kwam vertellen dat je zwanger was!

Sikkie, nog 6 dagen! JOEHOE!

Timon, kun je het wachten nog aan?!

Zoe, leuk dat je er even weer was! Alles goed met jullie en jullie ventje?!

Sinja, joehoe?! Ben je zo druk aan het feestvieren dat je geen tijd meer voor ons hebt?!?hihi!

Meis...moet het zo even teruglezen, maar was dat bij jou dat de cryo niet goed ontdooit was?! Hoe gaat het nu met je?!

Ingrid, hoe vergaat het jou op het wachtbankje?!

Jessy, hoe gaat het met je?! Kun je het allemaal een beetje verwerken?!

Voor de rest...sorry, weet het nu ff nie meer!

Hier net terug uit Dusseldorf!! 12 folikels die meedoen aan de race om ons wondertje te worden!!!!!
    Er zijn nog wat kleintjes, maar hij wist niet wat die gingen doen, dus hij hield het op 12!
    Ik ben allang blij!
    Dinsdag terug voor 2e fm en dan donderdag punctie! HOERA!

Meiden, ik ga ff plat! Erg drukke week gehad en vanmorgen ook weer vroeg eruit!

Fijne dag!

Liefs Loesie

13. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee meiden,

Kom hier ook even piepen. Sommigen ken ik nog van andere topics (hai CalaniTweelingmama, GabyBruid en TimonWachtertje!)

Onverwacht heel snel uitslag chromosomenonderzoek gehad! Toen ineens eergisteren al info bijeenkomst en prikinstructies gehad. Moest dag 1 van volgende cyclus afwachten. Geroepen dat ik op cyclusdag 8 zit (normaal gesproken de dag voor 1e follikelmeting bij icsi in eigen cyclus) en na wat aandringen kon ik gelijk gisteren heen voor echo! Het is nog rustig in de eierstokken. Wachten tot er een follikel 14 mm is en dan begin ik met hormonen spuiten. Het ligt al in de koelkast.
    Wat gaat het snel ineens! Spannend!
    Het gaat beginnen!! Waaaaaaah!

Voor iedereen heel veel succes en knuffeltjes voor de ICSIwondertjes (in de maak)!

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, Wat gaat dat snel met dat korte protocol. En 12 follikels die mee doen is ook niet mis. Nu aftellen naar donderdag! Ik duim voor je.

Sikki, hou je het allemaal een beetje vol????

Sinja, waar ben je nou????

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hier is de rust redelijk teruggekeerd.
    Nog 5 dagen en dan weten we het.
    Zit aan de Progynova en Utrogestan, dus ongi worden zal ik niet vanzelf.
    Ben nu alleen ziek aan het worden :(
    Dikke keel, alle holtes die dichtslibben, overal pijn, koud, rillerig.
    Bleh!
    Kan vast niet veel goeds betekenen.

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sikki, Sinja was ook niet lekker en kijk wat daar uit is gekomen!!!!!

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hmmm, niet zo mooi dat je je niet helemaal ok voelt. Maar zal vast geen invloed hebben op jullie yeti's. Beterschap van mij!

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Heee meiden!

Gaby wat zag je er PRACHTIG uit!!!! Hoe voelt dat nou: getrouwd zijn? Voelt t anders? :) Wat een leuke foto's! Je had een luxe huisje in cp, met bubbelbad :) Heerlijk zeg!!!! Welk park ben je geweest?
    Volgende week hebben jullie je afspraak in st geertgen toch?

Loesie wat super! 12 follikels die 'meedingen' En donderdag al de punctie!!!!!!!!!!!! WOWWWW wat snel! Wat fijn voor jullie! Is het niet heel gek, na vorige pogingen waarbij je weken moest spuiten nu al zo snel? Ben je er 'mentaal' weer helemaal klaar voor om straks de wachtweken in te gaan. Ik duim voor je!

Sikki, ik duim echt zo voor jullie! Als iemand het verdiend... Jullie hebben het afgelopen jaar zoveel voor je kiezen gehad, qua behandelingen etc. Echt hopelijk hebben Yeti en Yeti een fijn huisje gevonden voor de komende 8 maanden! Beterschap! maar ziek zijn hoeft geen slecht teken te zijn, ik was ook ziek! (zowel tijdens behandeling als in wachtweken) en zie nu! ;) Heb je afleiding of moet je veel werken? Sterkte meid, ik denk aan je!

Ingrid, voor jou natuurlijk ook veel succes! Je mag testen op de dag dat vriendlief hier 30 wordt ;) Dus een mooie dag!:D Ik duim ook voor jullie!

Mariska wat balen dat je eitje al gesprongen was. Voor je gevoel heb je dan geen échte poging gehad lijkt me. Sterkte!

Yippie gaan je wachtweken nog steeds goed? Hoelang moet je nog? Spannend! Duim ook voor jullie!

Sorry meiden voor mijn afwezigheid, thnx voor alle felicitaties!!! Was het inderdaad ah 'vieren' :);) Nou ja, hebben het maandagavond en dinsdagavond tegen familie verteld, woensdag tegen paar hele goede vrienden en donderdag tot heel laat werkoverleg. Gisteravond ook bezoek gehad en vandaag weer ;) Echt superdrukke week dus, maar wel heel leuk! Iedereen wist dat we gister mochten testen dus wilde een aantal belangrijke mensen voor zijn en ze toch verrassen met het nieuws!

Het is natuurlijk nog superpril, durf eigenlijk niet eens heel blij te zijn! Gister belde ik het radboud toen zeiden ze al van het ivf-team: ook al is het pril, je mag best van de komende weken al gaan genieten! En dat is natuurlijk ook zo :) Maar ben wel héél bang!
    Maar... gistermiddag koffie op en daar zó misselijk van geworden. Gister begin vd avond eerst even gelegen, toen ik wakker werd moest ik dus direct overgeven. Was er zo blij mee.. stom he :D;)
    Vandaag niets meer aan de hand alleen wel last van mijn buik. Ieder wc bezoekje blijft gewoon spannend ondanks dat ik nu echt zwanger ben :)

Heb wel al een paar cadeautjes gekregen. Rompertjes van buren, rompertje, slofjes en truitje van stiefzusje en 2 zwangerschapstijdschriften van mijn zusje. Echt heel bijzonder, dat ík opeens babykleertjes krijg. Kan het nog niet beseffen!

Hebben 2 maart onze eerste echo, mocht al op 25 februari van t ziekenhuis maar ze hadden pas 2 maart plaats. Wel jammer, scheelt toch 5 dagen. Maar ach, die 5 dagen langer wachten kunnen er ook nog wel bij :)

Het is echt een spannend week op het forum! Ik hoop voor veel goede berichten en veel meer zwangerschappen!

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heeee Mijs! Leuk om jou hier ook tegen te komen.:D
    Jullie zitten wel ineens in de sneltrein, zeg. Dat hebben wij dus niet.:( Ik denk dat we in maart kunnen starten met hormonen, etc.

Loesie, mooie score en zo snel de punctie. Spannend!

Het wachten gaat lastiger worden nu we weten dat het daar eigenlijk stil ligt. Best kans dat we anders de oproep al binnen zouden hebben. Misschien zelfs de volgende ronde kunnen starten en nu is het vast pas in maart.

Kvo, jaaa.... ik bedoelde jou. Soms zijn afkortingen handig.;)

Sinja, jij heb zeker een hele drukke week gehad. Wat waren de reacties? Geniet van je zwangerschap.

20. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Sinja, van harte!
    Sikki, ik duim voor je!
    Timon, klopt, het gaat bij ons wel ineens heel snel, baal dat het voor jou langer duurt! Wat een geduld moet je hebben dit hele proces, hè? Bah! Hoop dat het voor jou ook niet te lang meer duurt en je niet al te lang meer hoeft te wachten!
    Welterusten meiden

Deel Deze Pagina