Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik had vanalles getypt.. doet de site ineens raar.. is alles weg.. :(

loesie: mooie score hoor.. daar kunnen ze wel wat mee!

sinja: dankje:) en t voelt gewoon hetzelfde, moet er alleen aan wennen dat ik nu een andere achternaam heb. en we zijn naar centerparcs heijderbos geweest.. ik ben zo blij voor jou he!! weet niet of dat ik me nog aan onze afspraak kan houden dat als we samen zwanger zouden zijn we gingen shoppen.. maar ik ga mijn best doen.

mijs: wat gaat t snel bij jullie ja.. maar dat is alleen maar fijn toch?

2. gaby1986

oh ja ik ben trouwfoto's op hyves aan het zetten.

3. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey Mijs, hmmm tweelingmama, klinkt leuk, eerste keer dat iemand dat zegt :)
    en wat schitterend dat jij zo plots zo snel mag starten, joepie!!!

loesie, het korte protocol "rules" ik reageerde daar ook zo mooi op, dus ik wil bij jou ook voor het vervolg dezelfde resultaten zien

sikki, ik was ziek tijdens de tp en ook tot en met de testdatum, was beetje lastig want toen we gingen voor de tp hingen overal posters ivm de mexic griep dat je thuis moest blijven als je je ziek voelde, en ik maar proberen normaal te ademen en snot in de neus te houden, gelukkig heeft niemand er wat op gezegd, juist de dokter merkte op dat ik wel heeeeeeel verkouden was (mijn stem klonk zo raar en ik hield de hele dag mijn mond open om te ademen anders ging het niet) en in ieder geval kon het allemaal geen kwaad dus nu jij!!! wel extra lastig met die progynova, dan moet je idd wachten op het testje want ongi word je niet... zucht

sinja meid geniet ervan!!!! ik ben nu nog steeds iedere keer opgelucht als ik naar toilet ga en geen rood zie... niet dat ik ermee bezig ben maar denk er toch aan als ik daar dan zit...
    wat leuk dat je begin maart je echo hebt!!

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    en oja ik voel ze heel duidelijk bewegen en soms zie ik zelf mijn buik bewegen maar telkens als mijn man dan even voelt zijn ze iets rustiger... de arme ziel, hij zou ze zoooo graag ook eens voelen

5. gaby1986

bruiloft foto's staan op hyves...!

calani: leuk dat je ze voelt bewegen.. lijkt me heel bijzonder..

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sikki, gaat het al wat beter met je?

Als we in maart starten dan zitten we aan die 6 maanden wachttijd vanaf oktober. Je kunt je dan gaan afvragen hoeveel we ermee zijn opgeschoten. Misschien 1 maandje? Als we deze maand alle voorbereidingen dan maar hebben!

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    goedeavond meiden,

sorry ik ben even afwezig geweest, en in mijn hoofd ook nog niet helemaal zoals het moet zijn. Heb ook zoveel verdriet. Ik had me opa zo graag bij mij trouwerij gehad en nu mis ik hem zo ontzettend
    De begravenis was erg moeilijk en in mijn hartje begroef ik mijn opa en onze simba... maar opa was toch moeilijker
    We hebben met de kleinkinderen de kist naar binnen en buiten gereden (kerk) en ik heb een stukje gelezen zonder te huilen.... Maar dat verdriet komt er de afgelopen dagen uit.
    Mijn lieve vriend veraste me vrijdag om me mee te nemen naar een hotel. Om me af te leiden maar jammer genoeg kon ik me hoofd er niet vanaf zetten.
    Ben nu thuis en heel verdrietig. Ben wel blij dat er zoveel positieve berichten binnen komen.
    Sinja wat gaaf zeg!!! lekker van genieten ja
    Gaby wat een mooie foto's echt gaaf!!
    Timon nu maar hopen dat je gauw aan de beurt bent... ik hoop mee.
    calani wel spannend allemaal voor jou begint het einde ook in zicht te komen
    ik ga zo nog even verder lezen...

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jessy, wat een verdriet en zo begrijpelijk. Gooi het er nu maar uit, want anders kun je er later last van krijgen. Wat heb jij een lieve vriend. Op zijn manier jou op willen vrolijken. Je mag mijn digi schouder gebruiken, hoor!

9. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    jessy arme meid, heel vervelend, maar jullie geluk komt nog hoor!! en idd wat een lieve vriend dat jij hebt, houden die man ;)

en idd gaby heel leuk om ze te voelen, en intussen heeft mijn man ze ook allebei gevoeld, een rustige zondag heeft zo zijn voordelen :)

liefste meiden ik hoop dat jullie allemaal snel volgen!!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    heh jessy wat een verdriet allemaal tegelijk!!!
    Dat is ook allemaal zo moeilijk.
    Heel veel sterkte meid! En een dikke knuffel voor je
    xxx

11. gaby1986

jessy: dikke knuffel voor jou.. is ook niet niks allemaal..

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Meisjes, ff een kort ego berichtje.

Vanochtend op dag 10 na tp negatief getest.
    Ik weet het, het is vroeg, maar veel hoop op een andere uitslag morgen heb ik niet echt.
    Ben vooral erg boos en teleurgesteld!!!
    Verder met manlief samen zojuist de adoptieaanvraag ingevuld.
    Weer een mijlpaal en stap die steeds verder weg komt van het krijgen van een biologisch kindje.

Jessy, dikke knuffel voor jou!

13. Jessy: ik weet niet veel anders te zeggen als de andere meiden...
    wil je sterkte wensen..

Sikky: balen.. sterkte met de laatste dagen..

all: knuff.

hier nog steeds rustig en relaxd maar wel de drang om eerder te testen.. maar we zullen zien. heb wel last van kramp gevoel kan het niet goed omschrijven..

Yippie

14. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Sikki, wat een vervelend nieuws!!! Sterkte meid!

Hier gaan de wachtweken langzaam. Ik wil zo graag eerder testen dan de afgesproken datum, maar ik durf het gewoon niet! Hoor van meiden dat ze bijvoorbeeld 2 dagen voor afgesproken datum positief testen en de dag er voor en de dag zelf negatief! Maar wachten tot de afgesproken datum kan ik ook niet!!! Moet nog dik een week! Vreselijk. Dit vind ik het ergste van de hele behandeling, heb nog liever 10 puncties... dat zeg ik nu, punctie is super meegevallen.

Jessy, dikke digi knuffel!

Alle andere meiden, ook een dikke knuffel voor iedereen!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sikki, ik hoop dat dit over enkele dagen de andere kant is... positief! Nu balen, maar het heeft je wel gebracht tot het invullen van de papieren. Ik hou hoop....

16. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Sikki, meid, verdorie, klinkt slecht, maar langs de andere kant mss is het er maar eentje en is het HCG nog niet hoog genoeg...
    wel spijtig, had liever ander nieuwss gelezen, knuffel hoor meid
    maar vergeet niet je andere 2 yeti's hé

Yippie en Ingrid en ..., sterkte met de laatste wachtdagen!!
    Loesie jij vooral lekker doorbroeden op al je eitjes :)

17. gaby1986

sikie: :( knuf!!

ingrid: nog even geduld meid.... ik had dat ook dat ik niet durfde te testen...succes nog met wachten.

yippie: jij ook nog even wachten.. word wel spannend nu he.

ik ga zo lekker werken weer.. 1e dagje sinds 2 weken..

18. ingrid wanneer mag jij testen dan.. ik de 14e en heb de 31tp gehad!!

zo zit ik ook hoor wil het wel maar durf het niet.. hmm moeilijke dilema's..

liefs yippie

19. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Ik heb de 29ste TP gehad en mag de 13de testen!!!

20. nog 5 nachtjes.. ik nog 6... pff ik voel me goed en ben rustig maar toch wel de drang om te testen haha..
    heb je ook al klachten dan.. ik heb steeds krampjes..
    heb wel het gevoel dat ik de hormonen wat aan het kwijt raken ben.. wat me vandaag trouwens wel op valt is dat is gewoon super vaak naar de wc moet..

het is wat!!

liefs yippie

Deel Deze Pagina