Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesie wat lief van je..

het kan idd door de oestrogeen komen dus we zien het allemaal wel..
    wat ik wel raar vind is dati k bij de iui veel meer hormoon klachten heb als nu..

liefs yippie

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    #422 Sinja, 9 feb 2010
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
    Ingrid :( Vind het zo verdrietig :( Hoe gaat t nu? Is het misschien toch weer gestopt? Pffff ik denk aan je meis!

Yippie wat een rotweken he! Nog een paar dagen, ik hoop dat je klachten uiteindelijk blijken te zijn van een zwangerschap!!!!!!!! Ik duim voor je!

Sikki ik hoop zo dat je test te vroeg was... ik denk aan je... echt een heeeele dikke knuffel :(

Mijs, echt zo'n typische mannenreactie...die snappen er echt niets van! Wel ontzettend fijn van je vrouwelijke collega.

Loesie: HOERA! Wat goed zeg! Dus nog meer follikels! En in germany vriezen ze ook (bijna) alles in toch? Want dan heb je straks misschien ook nog een voorraadje in de vriezer ;) Wat heerlijk die narcose, hoewel het me ergens ook wel weer eng lijkt. Ben nog nooit onder narcose geweest, jij wel? En je gaat dan onder algehele narcose? In ieder geval geen pijn tijdens de punctie :) Veel succes alvast!

Hier alles goed, vanochtend nog maar weer een testje gedaan :) En volgende week dinsdag komt moeders voor moeders langs. Kan het nog steeds niet bevatten en ben nog heel bang dat het misgaat. Vanmiddag hoorde ik in de auto dat liedje van Krezip: sweet goodbyes. Vorig jaar in t ziekenhuis in de wachtkamer kwam constant dat liedje voorbij, vond em toen zo toepasselijk (afscheid nemen van je dromen, voor ons dat je 'spontaan' zwanger kon worden, vriend dat ook wel eens 's avonds in de auto terug van werk belde dat ie er heel verdrietig om was etc.) Tekst past gewoon bij ons. En net hoorde ik em dus in de auto weer. Kon alleen maar huilen, huilen, huilen. En dacht aan alle stellen in de mmm, hoe naar dit allemaal is en wat een geluk wij hebben dat wij nu een positieve test hebben en hoe oneerlijk dat sommige meiden al zolang in de hele mmm zitten zonder nog resultaat.... Ben er weer emo van... Naja, t zal er allemaal bij horen.

Meiden, ik denk aan jullie, ik hoop zo dat jullie ook snel een streepje op de test zien!

Sterkte en dikke knuffel..

3. Sinja ik hoop het ook!! maar we zullen zien..

ik merk dat ik negatiever word daar ben ik niet blij mee of het is zelf bescherming kan ook..

ingrid moet de hele dag al aan je denken meis.. sterkte..

All: knuffue en een bloemetje..

liefs yippie

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sinja, je bent altijd zo lief!!!
    Ik hoop ook nog steeds dat ik te vroeg getest heb, maar dat zal wel heel sterk zijn.

Ingrid, nee toch meid!
    Ik blijf voor je duimen!!!

Yippie, ik heb goede hoop voor jou!!!

Loesie, op naar de meest relaxe punctie ever!
    En de narcose duurt maar een klein half uurtje en je houdt er echt niets aan over hoor.
    Je krijgt gewoon een kleine spuit waarvan je gaat slapen en bent ook zo weer wakker daarna!

Gaby, leuke foto's!!!
    Volgens mij hebben jullie het heel fijn samen!

Timon, al wat meer bekend?

Mijs, zo, da's al een groot ei! Spannend!

5. sikki... waarom!!! denk je dat..

haha effe nieuwsgierig..

liefs yippie

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

helemaal onder narcose met de punctie.. nou na de laatste keer.. GRAAG!

sinja: ik denk dat als ik ooit een keer zwanger mag zijn.. ik iedere dag een test zou doen. :)
    ik word ook heel verdrietig van bepaalde liedjes, dan ben ik ook echt helemaal in tranen.

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    me2, emotionele doos ben ik...
    had laatst zo'n liedje...ff denken hoor...

Ondertussen reageer ik ff op lieve Sinja...je bent een schatje meisje, maar nu tranen van geluk hoor! Het is je zo gegund!!!
    Volgens mij heb je de echo op dezelfde dag als mijn collega die via KID zwanger is geraakt...

Kan niet meer op het liedje komen...is van een man op gitaar en gaat over dat je niet in je eentje bent, maar dat er altijd iemand is die je bijstaat...jeetje...weet het nie meer...ff googlen zo!

8. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    liedjes, ja....

Dat ene nummer: You can't always get what you want....
    Huilen huilen huilen!! Een keer zo onbedaarlijk toen ik dat nummer hoorde (natuurlijk 's nachts) dat ook mijn man meehuilde. En hij huilt nooit. Arme man, voelt zich ook zo schuldig....

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Heb hem gevonden...Michael Buble-lost...hier songtekst!
    Zooooooooooooooooooo mooi!!!

I can't believe it's over
    I watched the whole thing fall
    And I never saw the writing that was on the wall
    If I only knew
    Days were slipping past
    That the good things never last
    That you were crying

Summer turned to winter
    And the snow it turned to rain
    And the rain turned into tears upon your face
    I hardly recognized the girl you are today
    And God I hope it's not too late
    It's not too late

'Cause you are not alone
    I'm always there with you
    And we'll get lost together
    Till the light comes pouring through
    'Cause when you feel like you're done
    And the darkness has won
    Babe, you're not lost
    When your world's crashing down
    And you cant't bear the thought
    I said, babe, you're not lost

Life can show no mercy
    It can tear your soul apart
    It can make you feel like you've gone crazy
    But you're not
    Though things have seem to changed
    There's one thing that's still the same
    In my heart you have remained
    And we can fly fly fly away

'Cause you are not alone
    And I am there with you
    And we'll get lost together
    Till the light comes pouring through
    'Cause when you feel like you're done
    And the darkness has won
    Babe, you're not lost
    When the worlds crashing down
    And you can't bear the cross
    I said, baby, you're not lost

Mijs, wie zingt dat nummer van jou?! Ga ik ook ff zoeken!

Liefs

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Rolling stones??
    Zal wel een keer luisteren, nu wil vriendje graag pfaffs kijken!

11. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ja, klopt Rolling Stones.
    Maar ik geloof dat het wel positiever wordt in de loop van het nummer, iets van: you will get what you need.
    Maar ja, ik blijf dan hangen op die 'you can't always get what you want'.. haha.

12. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Ingrid, nee toch!! en zet het door, verdorie ik duim hoor!!

Yippie, het blijft spannend!

Loesie, ik deed dat ook hoor, dromen kan geen kwaad, geeft beetje hoop en ik had dus gelijk... je hebt een 14tal follikels, wat goed!!! dat korte protocol deed het bij mij ook zo goed, en al snel de punctie, joepie!!!!!
    en ja hoor sta elke dag om 6u30 op voor het werk... en pas thuis rond 18u30 a 19u... en ja ik werk nog 4 weken en dan moet ik stoppen omdat mijn werk niet echt rustiger kan en de gyn is bang dat ik te snel ga bevallen... wat echt wel nog niet mag gebeuren!!! hihi de babykamer is nog niet klaar, ben er nog niet aan begonnen, hebben eigenlijk tot nu enkel wat rompertjes... heb schrik dat het alsnog misgaat als ik iets te snel koop/doe maar goed nu wordt het mss wel de moment om eens wat rond te kijken...

Sinja, ik herken je gevoelens heel goed, en het moet gewoon lekker goed blijven gaan, mijn duimen draaien hoor!!

13. gaby1986

fijne avond allemaal.. wij gaan zo lekker slapen als joey klaar is met douchen..
    weltrusten..

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heeeeeeeey dames!

Ingrid, mijn duimen gaan als een gek te keer dat dit goed zit. *Timon stuurt positieve energie naar Ingrid*

Yippie, ook voor jou staan mijn duimen niet stil. *Timon bijt op haar lip ivm de blaren*

Mijs, wat een mooi ei!

Calani, heerlijk shoppen heb je dus nog niet gedaan. Wel de babykamer al bij elkaar gesprokkeld? ;)

Vandaag ongi geworden, zoals verwacht heel mooi op tijd. Alleen met krampen en dat was minder zo op het werk.
    Ik ga morgen toch maar het zh proberen te bellen om te horen of we deze week een oproep ontvangen. Spannend!

15. gaby1986

timon: ik hoop dat je deze week je oproep krijgt..

hier vroeg wakker.. om dezelfde reden als altijd.. :( ik ben ergens kei bang voor... als je op onze slaapkamer loopt gaat de kast trillen... en iedere ochtend als joey naar zijn werk gaat en ik hoor dat die weg rijd.. en hij is echt weg.. gaat de kast trillen..vind dat zoooo eng..

16. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Heej meiden. Zojuist het ziekenhuis gebeld! Mijn ongi heeft doorgezet! :( Ontzettend balen. :(:(:( Ik krijg vanmiddag te horen of ik aan de pil ga, ik ben namelijk heel onregelmatig ongesteld. Bij een volgende menstruatie gaan we ons aanmelden voor een cryo behandeling!

17. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Gaby, bah wat eng!!!! Ieks... Merkt Joey dit ook of niet? Duurt het trillen lang? Vind het eng klinken hoor!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaby, heb je weleens gevraagd of dat wat de kast laat trillen weg wil gaan? Hoe lang is dit al?

Jeetje Ingrid, wat balen! En dan ev. de pil.... fijn....:(

Net gebeld of we bij deze ronde oproepen zitten. Ja dus, maar door ziekte personeelstekort en de brief zal begin volgende week komen. Op mijn vraag wanneer ze denkt dat de afspraak zal komen kreeg ik half maart te horen.:$ De artsen zitten nog zo vol. Nou, dan is het eerder april dat we kunnen starten.:(

19. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Hee gedverderrie...
    Nieuwe fundering, of een pastor...
    ??

20. he meiden ook hier is de ongi door gebroken.. ik wacht nog even met het ziekenhuis bellen. in de handleiding staat dat je gewoon door moet gaan met ustrogeen en op dag 18 gewoon een test moet doen..
    ga eerst maar even dit een plekje geven.. en dan bellen lijkt me slimmer. dus ingrid ik volg je alleen niet naar een cryo maar naar icsi 2.

meiden thx voor de steun..

yippie

Deel Deze Pagina