Ohnee Yippie Bij jouw ook geen positief nieuws... Heel veel sterkte, dikke knuffel.... Ingrid voor jouw ook!!!! Kom hier even heeeeel snel want kapster komt zo en die blijft meestal heel lang plakken (is tevens kennisje) en mijn vriend z'n broers laten ook hun haar bij ons knippen. Drukke boel dus en weet niet of ik daarna nog online ben... Kom dus even Loesie HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEL SUCCES wensen voor morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn! Meis, succes en hopelijk gaat alles hartstikke supergoed! Laat die eitjes maar komen
oooo Ingrid en Yippie, hoe treurig, ik had thans nog een zwangere verwacht.... loesie jij veel succes morgen!!! mijs jij succes vrijdag, ze doen die behandeling die jij krijgt ook in brussel maar is nog experimenteel en wat is er zo mis met een tweeling? ok ik weet het wel, meer risico's... zucht majo, ok we moeten er ook eens aan beginnen, je hebt gelijk.... ga dit weekend eens goed rondkijken...
Loessie, SUCCES!!!! Jaja, ik houd de spanning erin! Al ga ik er niet vanuit dat ik zwanger ben hoor! Morgenavond ga ik dus met de pil starten en dan de eerste dag van de volgende menstruatie aanmelden en dan beginnen met cryo-behandeling! SPANNEND!!!
goedemorgen.. k lees vanmiddag even bij.. hier slecht geslapen en weer een dik pak sneeuw.. van mij mag dat wel ophouden nu! vanmiddag naar geertgen toe!! k ben benieuwd..
Succes vandaag Loesie, je bent al onderweg. En Gaby! Ben bij beide benieuwd hoe het gaat vandaag. En Ingrid?
Loesie, ik kom jou ook HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL succes wensen. En laat je weten hoe het gegaan is?
Vandaag dan de officiele testdag. Maagdelijk wit... Ben blij dat ik het zondag al wist, scheelt weer een boel ellende voor vandaag. Dus, komende maand maar weer oppeppen. Over een maand gaan we nog lekker op wintersport. Effe lekker snowboarden, hoofd leeg maken en dan een strijdplan voor de laatste 2 Yetis! Saffie, fijn te horen dat jij je ook weer een beetje bij elkaar aan het rapen bent! Yippie, bij jou dus ook echt over en uit. Knuffel meid! Ingrid, ik hoop nog voor jou!!! De rest van de meiden die er nog midden in zitten. SUCCES!!!
Nee hoor! Helemaal niks!!! Begin vanavond met de pil en bij de volgende menstruatie ga ik me aanmelden voor de cryo-behandeling... Liefs dikke kus!
Ingrid en Sikki, Echt klote dat het niet gelukt is. Hopelijk gaan jullie volgende cryo's goed hun werk doen (ingrid, jullie hadden toch ook cryo's)
terug lezen houden jullie nog steeds tegoed.. afspraak liep enorm uit.. en moet al weer bijna weg.. ik heb op mijn site een verhaaltje getpt van hoe het gesprek was.. die kopieer ik even.. hoef ik niet alles dubbel te typen..
hey, vandaag hadden we een afspraak bij geertgen, het liep al meteen iets meer dan een uur uit.. dus begon goed.. toen we eenmaal naar binnen mochten.. vond ik de arts die wij hadden echt niet aardig.. ze had zich sowieso niet goed voorbereid en vroeg ons dingen die ze had moeten weten. ze willen ons eigenlijk niet helpen omdat wij nog 1 icsi over hebben.. ze willen dat wij deze eerst gaan doen, ook al is de kans van slagen erg klein.. en heeft t radboud ons geadvieseerd om het niet te doen.. aan de ene kant zou ik icsi 3 wel willen doen.. want je weet maar nooit.. en aan de andere kant.. bij icsi 3 komen er sowieso weer c kwaliteti uit.. en dus een ondergemiddelde kans van slagen..en na de laatste punctie, ben ik er nogal bang voor geworden. na wat aandringen heeft de arts voor ons een afspraak gemaatk mij de psycholoog mogen we die ervan overtuigen dat we eigenlijk toch echt voor donor willen gaan (al heb ik toch nog een twijfel en hebben we nog steeds geen definitief besluit) t kiezen is gewoon erg moelijk.. kiezen tussen een icsi 3 met een slechte kans.. en dus waarschijnlijk weer voor niks spuiten en voor niks een punctie.. of kiezen voor een kindje dat niet van joey is de keuze is moeilijk en we gaan t er sowieso nog goed over hebben.. want als we wel voor icsi gaan wil ik me al snel aanmelden.. verder weten we t gewoon niet.... liefs Gaby
Knuffel voor Sikki, Ingrid en Gaby... ff heel snel, want ben zo duf en buik is best pijnlijk, score was 16 eicellen!!! Morgen tussen 10 en 11 kunnen we bellen of er bevruchting heeft plaats gevonden en zaterdag is tp! Ik ga weer plat! Knuf!!
Loessie, 16 eicellen is een mooie score! Ben benieuwd... Ingrid en Sikki, wat vreselijk balen. Ik had jullie zo graag roze gezien. Gaby, wat jammer dat je niet echt een goed gevoel bij de gyn. had. Hopelijk gaat alles toch naar zin verlopen.
HEy meiden, ben hier nog nieuw op t forum...wij hebben net te horen gekregen dat we voor IVF of misschien ICSI moeten gaan, mag ik aan jullie vragen, waarom bij jullie meteen voor ICSI gekozen is? veel sterkte allemaal! grtjs Sparkle
goedemorgen het gaat hier weer wat beter..... Maar dat gemis blijft voorlopig nog even! Loesie ik hoop dat het gauw wat beter met je buikje gaat, lekker rustig aan doen. en laten verwennen door je vriendje.... dat helpt vaak een beetje Sparkle, bij ons is er direct voor isci gekozen vanwege de zaadkwaliteit, die was dermate slecht dat ivf geen zin had. Ze kijken naar de hoeveelheid. Wij hebben 1 iui poging gehad maar meer om de tijd te vullen, want zelf de arts zei dat het geen zin had. Maar dan leek het wachten minder lang te duren! Sikkie en Ingrid wat ongelofelijk K*&ÊÊ*W(WQ zeg!!! Nu maar op naar de volgende poging!!!! Die moet gaan lukken!!!!! Ik denk aan julie...... Gaby, wat klote zeg dat je dan zo'n rotgesprek hebt gehad.... en die keuze ik zou er zelf ook niet aan uit komen... zo tegenstrijdig!!! Timon Nog geen oproep??? ik zou er toch druk achte rblijven zetten, dat werkt echt! Hebben wij ook gedaan om te beginnen en we kwamen veel eerder aan de beurt. Kleintje hoe is alles met jou, en het buikje??? Nou hier gaan we maar gewoon door. 24 februari (na de carnaval) krijgen we ons evaluatiegesprek. En dan maar door voor een tp.
Gaby, wat vervelend dat het geen goed gesprek was. Ik snap dat niet: je wilt zo graag een kindje, het is allemaal al zo moeilijk en dan krijg je niet-inlevende artsen... Grrrrr!!! Sparkle, welkom! Idd gelijk ICSI ivm het kwaliteit van het zaad. Succes de komende tijd! Hier vandaag eerste punctie. Tenminste... Als dat ei er nog zit. Sinds gistermiddag zeurpijntje onder in de buik. Ik vertrouw het niet. Mocht er wel een punctie zijn: dan daarna nog afwachten of er een levend zaadje wordt gevonden.. Bah, zou een leuke begindag van baby's maken moeten zijn, maar ik vind er niks aan! Veel te veel onzekerheid!
Loesie: 16 eicellen. Netjes!! Vandaag hoor je al of er bevruchting heeft plaatsgevonden! Snel! Spannend!
majo: nog gefeliciteerd met je 12.5 jaar samen zijn.. yippie: wat eng van die kachel bij je zusje... wel fijn dat je even lekker uit hebt kunnen huilen. mijs: hoop dat je ei is blijven zitten.. !! timon: balen dat je zo lang moet wachten!! hoop echt dat ze je snel gaan oproepen en jij ook kan gaan beginnen. loessie: spannend de punctie.. zo ff lezen hoe t gegaan is.. sikkie: leuk dat je op wintersport gaat,, misschien ook ff de gedachten verzetten.. al is dat moeilijk. loesie: jeetje 16 eicellen.. mooi hoor!!! sparkle: hier ook meteen icsi omdat t zaadkwaliteit echt super slecht was/is.. en ik heb zelf t idee dat t niet eens goed genoeg is voor icsi. mijs succes vandaag!! all: ik weet t gewoon niet meer.. k kan niet kiezen.. ik had gehoopt dat na t gesprek in geertgen ik een keuze zou kunnen maken.. maar ik kan het niet.. word er echt verdrietig van
Hoi Meiden, Lieve gaby...dat is kl*ten he, dat je eigenlijk nog net zo onzeker bent na zo'n gesprek. Je hoopt dan een beetje duidelijkheid te krijgen en geholpen te worden en dan dit! Hoe denkt Joey erover?! Maar vergeet niet...mocht het KID worden...dat de vader degene is die het kind opvoed! En niet één of ander zaadje die je toevallig nodig hebt! Ik weet dat het heel makkelijk klinkt, maar ook wij hebben het weleens over KID gehad. En als Joey de zwangerschap meemaakt, alle echo's, de geboorte en het groeien, dan weten jullie niet beter. Ik heb laatst een forum via google gevonden van kinderen van een donor. Misschien moet je dat eens lezen. Er waren er wat nieuwsgierig waar ze bepaalde kenmerken van hadden, maar ze waren ook heel duidelijk in het: degene die mij opgevoedt heeft is mijn vader! Sterkte lieverd! Mijs, ik ben benieuwd, ik duim heel hard dat je eitje er nog zit! Ik snap je onzekerheid hoor. Maar buikpijn zegt gelukkig niet alles! Had vorige week al buikpijn en was ook bang dat er wat gesprongen waren. Maar ipv 12 werden het er 16, dus dat was gelukkig niet zo! Ik ga voor een superei! Timon, Kom inderdaad maar op met die oproep! Het heeft nu lang genoeg geduurd! Jessy, hoe is het met jou?! Je gaat dus door met je cryo! Groot gelijk meid! Ook daar hoe je goede verhalen over hoor! Vier je nog carnaval?! Ik niet...normaal wel, maar hier is het zondag al. Vind het niet echt een fijn idee om een 3 dagen na de punctie en een dag na tp (als het zover komt) te hossen en te springen! Sparkle, wij hebben voor ICSI gekozen omdat mijn vriendje antistoffen aanmaakt tegen eigen sperma. Het zwemt dan wel, maar op de plek. Mochten ze het zoals IVF doen, eitjes en zaadjes in een schaaltje, dan gebeurt er weinig omdat de zaadjes niet naar de eitjes zwemmen...maar gezellig rondjes draaien! Hoe is het met de rest van de meiden?! Liefs