Ja, even over de stad in: bij mij ging het om 1 enkel follikel hè? Da's wat anders dan wanneer ze folikkel na follikel aanprikken en maar rond poeren in je onderbuik... Respect voor jullie!
Nee, hoor, bedankt voor 't vragen Gaby. Vloei een klein beetje, maar that's it. Heb als een blok geslapen vannacht na alle energievretende spanning!
hoi meiden.. hier gaat het goed.. ik vloei nog steeds en veel last van de buik. maar buiten het verdriet om gaat het gewoon goed.. ik wil jullie graag suc6 wensen en zal jullie in de gaten houden. meiden.. dikke knuffel yippie
yippie wat ontzettende rot zeg..... ik hoop dat het gauw wat beter gaat met je. Mijs lekker zo weinig pijn na je punctie ik had echt enorm veel pijn! ik vond de punctie ook zoveel zeer doen.. hier afwachten tot het gesrpek 24 feb en we gaan vanavond carnavallen
yippie: knuffel voor jou.. jessy': veel plezier vanavond.. all: we hebben een nieuwe auto gekocht.. volgende week kunnen we hem ophalen
Hey meiden, bedankt voor jullie reacties! Als jullie zeggen, heel slechte kwaliteit, wat voor aantallen zou het dan om gaan...? als je t niet wilt aangeven, is dat ook Ok hoor... Wij hebben zelf aantallen van 1 milj. gehoord, en de arts heeft aangegeven, dat ze nu eerst n nauwkeurigere test moeten doen om te zien hoeveel het nu daadwerkelijk is...om te kijken of IVF wel kan...daarom vraag ik me dus af, bij hoeveel ze bij jullie besltoen hebben tot ICSI... bedankt alvast...en sterkte! grtjs sparkle
ik kan zo ff geen aantallen noemen.. maar het zaad wat er is bij ons.. en dat is heel weinig.. is 96 niet bewegend.. en de overige 4% beweegd erg slecht..
Hoihoi, wij hadden wel 6 miljoen zaadcellen,(of hij had wel, moet ik zeggen) maar omdat hij antistoffen aanmaakt komt het dus nergens. Misschien kun je eens bellen en vragen hoe de beweeglijkheid is en hoe het eruit ziet...dan kun je denk ik een betere keuze maken! Gaby, heb je goede gesprekken met Joey gehad?! Fijn dat jullie er wel uit zijn gekomen. Ga je nog in Dusseldorf kijken of wil je het in Nederland doen?! Mooie auto trouwens! Kan een heel stel kids in, meid! En die komen er, wacht maar af! Timon, morgen begint de werkweek weer, dus weer een hele week kans op die mooie brief waar je al zolang op wacht! Yippie, knuffel voor jou! Wat vervelend dat je nog steeds vloeit! Hopelijk stop het snel! Lief dat je ons nog succes komt wensen!! Knuffel voor jou! Jessy, nog 10 dagen en dan heb je weer een gesprek! Kijken wat de volgende stap gaat worden! Ik hoop dat je snel door kunt! Hoe gaat het verder met je?! Mijs, fijn dat de punctie meeviel en dat het eitje er nog zat! Ik ben benieuwd hoe nu verder! Meiden, ik vind het geweldig dat er nieuwe bijkomen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik mis soms ook wel een beetje de oude garde hier: Sikki, Sinja, Saffie, Sabje, Jewel, Majo, Kleintje, Zoe, Calani, Ingrid, Bright... En sommige zie ik nog weleens, maar het wordt toch wel minder! En ik snap dat dat vooral de zwangeren onder ons het best moeilijk vinden om hier te komen, maar meiden...IK MIS JULLIE!! Dikke knuffel van mij!
Fijn Gaby! Ziekenfonds MAG niet moeilijk doen, doen ze soms wel, maar ik heb een wetsartikel gevonden (en opgeslaan) waarin staat dat de patient mag kiezen waar het behandeld wordt! Ziekenhuis MAG ook niet moeilijk doen, want jullie mogen zelf weten waar je naartoe gaat! Ik heb ook geen toestemming van ziekenfonds (nog niet, is in behandeling) maar behandeling zit er al op! Hebben zelf voorgeschoten. En...had al een afspraak gemaakt met Dusseldorf zonder dat ziekenhuis er vanaf wist! Heb het gewoon medegedeeld! En in nederland hebben ze wachtlijsten voor KID en in DD dus niet! Nou, dan heb je toch een geldige reden dacht ik zo! Als ik jou was, zou ik morgen alvast een intake-afspraak maken, want die duurde bij mij wel 1,5 maand! En daarna konden we gewoon starten! Dan heb je alvast een afspraak staan, mocht het dan niet doorgaan, om een of andere reden, dan zeg je toch weer af! Als je telefoonnummer wil van Irma (nederlandse assistent) dan moet je het maar zeggen! PB ik hem even! Liefs
loesie: ja je hebt gelijk.. ik ga denk ik maandag gewoon bellen. en ik bedoel met het ziekenhuis dat moeilijk doet zoals bij geertgen omdat wij eigenlijk nog een icsi over hebben.. hun vinden dat we die eerst op moete maken.. hopelijk vind dusseldorf dat niet...maar benieuwd..onze medische gegevens heb ik hier thuis.. dus die kan ik zelf opsturen als het moet.. of meenemen.. klinkt misschien stom maar heb er echt zin in
Kan ik me voorstellen Gaby!!! Tuurlijk heb je er zin in! Het is toch weer een stap in de goede richting! Ik denk dat dr S. (nl arts) een keuze gaat maken aan de hand van de medische gegevens. Ik heb ook de 3e ICSI in DD gedaan he, dus ik had er ook nog eentje over. Mocht dr S vinden dat je nog een ICSI kan proberen, dan meent ie dat ook echt. Hij is heel duidelijk en kundig en zal niks doen, waarvan hij denkt dat het toch geen nut heeft! Ik heb die gegevens ook meegenomen en hij heeft er echt de tijd voor genomen. Ik zal je het nummer even pb-en! Liefs
loesie dank je, joey en ik willen waarschijnlijk geen icsi meer proberen maar echt kid gan doen..ben benieuwd wat ze daar van vinden.
Kan ik me voorstellen Gaby... Je hebt toch een stukje afgesloten nu he, dus omdat weer opnieuw op te rakelen... Ik denk dat je gewoon eens een afspraak moet maken meid! Het komt vast goed! Liefs
He lieve meiden, Gaby dikke knuffel voor jullie. Het lijkt me echt heftig jullie beslissing. Ik denk veel aan jullie want als wij de 2e keer ook c-tjes hadden was het waarschijnlijk ook zo gelopen en dat is zo'n gekke gedachte, omdat door die Atjes t er zo anders ging uitzien... vind het echt heel verdrietig voor jullie Maar wat een supermooie auto! Leuk zeg! En jullie gaan dus ook naar DD. Hopelijk staan ze er daar positief tegenover! Sterkte meis... Loesie hoe was je terugplaatsing??? Heb ik daar overheen gelezen? Ben bang van wel! Geen overstimulatie-tekenen? En nog 5 in de vriezer? Heerlijk joh!!!! Sparkle bij ons was het zaad in de vooronderzoeken: 0,2-0,3 en 0,1 miljoen waarvan bijna niets goed bewegend en met goede vorm was... Tijdens de laatste onderzoeken was het zelfs < 0,1 miljoen en konden ze het eigenlijk niet gebruiken voor ICSI. Tijdes de eerste ICSI was dat dus echt een grote schok en daardoor was er waarschijnlijk maar 1 (slechte) bevruchting. Bij de 2e ICSI was het opeens echt een stuk beter! waar het aan ligt weten we niet, vriend sportte ietsjes minder, gebruikte Proxeed en had iedere 2 a 3 dagen een zaadlozing. Maar denk dat niet alleen hoeveelheid belangrijk is, maar ook vorm en beweegelijkheid. Mijs wat fijn dat je na de punctie zo weinig klachten hebt. Hoor je vandaag of er bevruchting is? Ik duim! Jessy veel plezier met carnaval vieren! (en de rest die daar ook mee bezig is!) Gister werd vriend 30. Dacht ik dat er echt niemand meer in de huiskamer bij pastte, kwam een oom en tante met 2 kinderen langs.. uhmmmm tja, gelukkig nog nét genoeg stoelen (en statafel voor de zekerheid) zodat iedereen een plekje had. Maar ondanks de zelf-service was ik nog de hele avond aan het rennen en vliegen. Om 23:00 dacht ik serieus dat het al minstens 3 uur 's nachts was. Was kapot en vond de avond echt lang duren (terwijl het normaal vliegt bij een eigen verjaardag) Gelukkig was iedereen om 1:00 uur al weg Heerlijk dit keer! Vriend kon weer gewoon alchol drinken dus dat heeft ie ook gedaan met z'n vrienden. Dus tja, om 1:00 hadden hun 'em al bijna hangen en vond het dus niet zo erg dat iedereen weg ging Vandaag (schoonmaak)dagje! En verder niet zoveel te melden. Hele week weer werken. Verder gaat alles goed hier.... Nog 2 weken en 2 dagen tot de echo...