Ja Gaby, zou inderdaad huppa actie ondernemen op DD. Wat fijn dat jullie zo duidelijk weten wat jullie willen nu. Super! Als het goed voelt, go for it! Hier goed bericht vanmorgen: vanmiddag terugplaatsing van ons embryootje! Wauw! Op valentijnsdag! Ik geloof dat ie nog niet zo ver door gedeeld is, dus de kwaliteit zal niet geweldig zijn, maar ik vind elke stap in het ICSI proces (die voor ons zo snel en onverwacht ineens begon) helemaal geweldig. Deze behandeling voelt als een bonusrondje en een kans(je) op zwangerschap is natuurlijk he-le-maal geweldig! Ik heb echt zooooo slecht geslapen, met akelige dromen enzo!! Opluchting alom! Fijne dag meiden, Mijs is blij!
Wat een goed nieuws Mijs! Er is dus bevruchting!!!!!!!!! Wow, gefeliciteerd Weer een stapje verder inderdaad! Valentijnsdag de terugplaatsing, dat moet een goed teken zijn Succes en veel plezier vanmiddag!
* breekt even in * Loesie, mooi dat je het pakketje hebt ontvangen maar we gaan er gewoon vanuit dat je ze niet nodig zal hebben! Sinja, doe je rustig aan? Wel denken om het kleintje, of kleintjes, in je buik he! Gaby, heftige beslissing hoor maar als jullie er beiden achter staan (wat zo te horen ook is), is dat toch prima?! Mijs, een tp vanmiddag, spannend!! Toch een stap dichterbij he... en op valentijnsdag...tja wie weet is deze dag (achteraf gezien) nog specialer voor jullie! * breekt weer uit *
Met de semenonderzoeken had mijn man ruim 2 en 4 miljoen, dus IUI. Tijdens 2x IUI 2x 0,3 miljoen, dus gesprek waaruit bleek dat het ICSI gaat worden. UMCU houdt aan: > 10 miljoen: zelf doen 10-1 miljoen: IUI 1-0,5 miljoen: IVF 0,5- minder miljoen: ICSI
Mijs, veel succes vanmiddag! Spannend!!!! Sinja, leuk dat je er weer bent. Alles goed? Prettig dat de verjaardag redelijk vroeg was afgelopen. Alsnog gefeliciteerd met je vriend! Oud mannetje. Vandaag aan de poets.... veel plezier. Yippie, gaat het een beetje met je? Word het vloeien al iets minder? Dikke knuffel voor jullie. Mooie auto, Gaby! Wie gaat er het meest in scheuren? Loesie, nog een nachtje slapen en duimen draaien.... Maar eerst me vandaag nog vermaken. Gisteren goed gelukt. Het is jammer dat de oude garde minder/niet meer langs komt. Ik kom enkelen in andere topics tegen.
Loesie, Ik hang hier nog rond he! Maar merk idd dat er veel nieuwe meiden zijn. Dat betekend dus dat het voor jou ook tijd wordt om naar het verlengde wachtbankje te komen. Hopelijk doen jullie 2 emmy's het goed. En nog 5 in de vriezer!!!! Dat is wel luxe! Wanneer mogen jullie testen? En voel je je een beetje ok?
Toch fijn dat niet alle oude garde hier weg is. En blijven, he KvO? Ook na je bevalling want daar willen we alles van weten, hoor!
Meiden, dank jullie voor het blij meeleven! TP was door extreem volle blaas niet heel lekker, maar goed. Hij zit er in! Arts was goed te spreken over kwaliteit, dus niks matige emmy! Wie fotootje van het valentijnsembryootje wil zien: even vriendje met me worden, staat in m'n fotoalbum
Jippie! Mijs heeft haar emmy bij zich! Kleintje, nu blijven zitten en Mijs enorm blij maken over 2 weken.
sinja: dank je fijn dat jullie een leuke verjaardag gehad hebben als wij er 100% zeker van zijn dat het kid word (wat het ook wel gaat worden hoor) gaat joey ook weer alcohol drinken.. haha ben benieuwd.. hoe voel je je ? mijs: jeej een terugplaatsing.. ben bneieuwd wat de kwaliteit is.. timon: ik ga er het meest in rijden.. het is een benzine en joey moet elke dag erg ver rijden.. dus hij heeft een diesel nodig.. mijs: lees het al.. van de kwaliteit... we gaan duimen hoor..
waaawww loesie, eerst en vooral, ik ben toch ook nog een trouwe bezoeker van deze topic, eigenlijk is deze topic de enige die ik volg, op vw ken ik er zo weinig en hier zoveel en waar staat idd alles over je tp, heb er blijkbaar ook over gelezen, maar wat GOED, 2 tp en dan nog 5 op poolexpeditie, SCHITTEREND Mijs, ook al zo goed nieuws, een bevrucht emmietje op valentijn, klinkt als een bonusje met een hapy end,aftellen nu maar gaby, goed dat jullie een beslissing genomen hebben, en ik zou ook snel een afspraak nemen in dd proficiat met de nieuwe auto! timon, met mij alles goed hoor, ben zooo blij dat ik zwanger ben, de vermoeidheid neem ik er met plezier bij, ook de misselijkheid vond ik ok, jullie gaan dat vast ook allemaal positief ervaren, je bent immers zwanger en daar verlangen we zolang naar... hihi sinja ook moe, goed teken hoor! leuk leuk, jij nog een tweetal weken en dan echo!!
Jullie zijn lief! Mijn verhaal staat bij de Dusselpusselbabes... Maar er zijn 2 emmy's teruggeplaatst van goede kwaliteit. De laborante kwam ze brengen en toen vertelde ze dat eentje zich vanmorgen nog verder had doorgedeeld! Wow! De 5 die in de vriezer zijn gegaan waren ook mooi van kwaliteit, dus dat geeft me toch wel een soort rust hoor! Ben heerlijk onder narcose gegaan! Vond het super! Ik hoorde de NL arts binnen komen, mevrouw.....we gaan beginnen! En de Duitse narcose-arts: Jetz fangen wir an! En daar ging ik! Ik werd weer goed wakker in de uitslaapkamer en vriendje zat al naast mijn bed! Ik hoop dat ik geen punctie meer hoef te ondergaan, maar als het moet, dan weer zo!!! Nu maar weer afwachten! Wil geen banner meer, ga een beetje afstand proberen te houden en wil het niet over steekjes, kwaaltjes oid hebben! Het heeft mij de vorige keren ook niks gebracht, dus ik doe er niet meer aan mee! (kijken of ik het vol houd!) Mijs, voor jou wordt het ook weer spannend! Fijn dat hij/zij van goeie kwaliteit was! Calani en Kleintje, fijn dat jullie ook nog lekker langskomen! En Sinja natuurlijk ook! Want we leven nog steeds met jullie mee! Liefs!!
Loesie, fijn dat het zo goed is gegaan. Een beetje afstand kan heel vrij voelen. Laat ons wel weten hoe het je vergaat, he.
En Timon, natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Maar niet van elk steekje of krampje oid... Ik wil me niet meer zo gek laten maken, wil gewoon genieten van die 2 die nu in mijn buik zitten en me NU nog niet druk maken of ze het gaan redden of niet!!! Het wordt voor jou nu ook weer spannend! Kan vast elk moment gebeuren!