ik krijg alleen maar steeds een voicemail te horen met alle spreekuur tijden.. en dan word de verbinding verbroken..
Kop op, Gaby. Blijf proberen. En mocht je dit niet meer willen vandaag... morgen weer een dag. Lastig als je je er voor vandaag op had gefocust. Hier nog geen post binnen.
ik geef het op.. krijg echt niemand te lappen.. heb bijna 3 en een half uur geprobeerd te bellen..ik ga maar eens aanrijden naar mijn werk
LOESIE, gefeliciteerd met jullie emmies! En snap best dat je een beetje afstand wilt nemen. Alhoewel we je hier dan wel misssen
Lief van je kleintje! Maar kom nog steeds veel hoor! Gaby, las dat je in het dusselpusseltopic had gevraagd waarom je ze niet kon bereiken en het blijkt toch dicht te zijn he!! Goh, waar carnaval al niet goed voor is!
ja ik probeer morgen wel een keertje.. en anders woensdag.. en heb ook gehoord dat ze tegenwoordig wel wachtlijsten hebben. dus ben benieuwd.. las 6 weken maar dat wist ze niet zeker.. maar ja.. hier 1 jaar en dusseldorf 6 weken.. dan kies ik toch voor dusseldorf..
Idd logische keuze! En ja, de intake duurt wat langer, ik heb zelf half december gebeld en eind januari was mijn intakgesprek! En daarna kon ik wel meteen beginnen! Dus ik kan me goed voorstellen dat je Dusseldorf wel ziet zitten! Liefs
ik bel morgen gewoon nog 1 keertje.. en anders woensdag.. k zie t wel.. die paar dagen langer.. ach ja.. maar ja.. k kan eigenlijk niet wachten haha..
Tuurlijk kan je niet wachten!!! Je wilt gewoon een datum waar je naartoe kan leven! En da's toch logisch! Dan is het toch weer makkelijker vol te houden!!!
hihihi Loesie!! Succes! Ga je wel iets heeeeeel leuks schrijven in je 1000ste bericht. Ietsjes meer dan: Hoeraaaaaa 1000ste berichtje! Kom op, be original!!