INBRAAAAAAK!! 6 weken klopt niet door Gaby!! Loesie en ik hadden gewoon pech door de kerstsluiting!! Normaal kun je er binnen heeel weinig tijd al terecht. Heb wel verhalen van mensen op internet gelezen dat ze op maandag belden en op vrijdag er al waren Maar ga maar uit van het ergste (ik moest 49 dagen wachten) dan kan het alleen maar meevallen
Gaby, kan me voorstellen dat wanneer het besluit is gevallen je liever gisteren dan vandaag in Düsseldorf zou zitten! Hoop dat het snel lukt!
maartje: dank je ik zie t wel wanneer ik bel loesie: en ik heb me maar 2 maanden eerder geregistreerd dan jou..
Jeetje Gaby, werk jij niet?!?! Of kun je op je werk ook op zp?! Potverdorie zeg, ik moet toch actiever worden hier! Je hebt dus gelukt Gaby, dat het nu niet meer zo druk was. Had het al in het dusselpusseltopic gezet dat ik dus nie wist dat het doordoor kwam...mea culpa! Kleintje!!!!!!!!!!! Hoe is het met je? Vandaag je eerste verlofdag!!! Geniet je er een beetje van? Timon, nog geen bericht gehad vandaag?! Hoe is het met de rest!
jewel ik werk wel hoor.. k weet niet waarom ik er zoveel heb haha.. doe altijd smorgens ff internetten voor het werk.. en als ik thuis kom.. tot we gaan eten.. en vaak daarna nog ff... tot joey en ik filmpje gaan kijken ofzo.. heb er ook dagen bij dat ik er niet ben..
Ik ga gewoon veel lange berichten opbreken in kleine berichtjes! Kijken of ik je dan misschien in kan halen!! Meiden, dag 3 vandaag! Het schiet mooi op...(NOT)
Heeee, Hier alles goed!!!! Was vrijdag ook al vrij maar vandaag eerste officiele verlof dag. En ik moet zeggen het is heeeeeeeeerlijk. Eerst uitgeslapen tot 12 uur (oeps). toen het huis gepoetst en de was gedaan. Nog evenjes wat boodschapje gedaan. Lekker lammen. Maar wil straks wel weer iets actiever worden. Ga morgen naar mijn moeder om een nachtje te logeren. vriendlief moet namelijk naar het buitenland voor zijn werk. IS maar 3 nachtjes maar dan ben ik wel erg lang alleen thuis. Maar ik geniet volop! Zeker na al die hectiek van het afstuderen en de nieuwe baan. De "oude" garde is hier niet zo heel actief op het moment. Waar is Sikki eigenlijk?
Nog niet nee. Maar dat zal wel gaan komen vrees ik. Heb wel een lijstje gemaakt met wat ik allemaal nog moet doen voor dat ik 37 weken ben. Kleertjes wassen, en enveloppen schrijven enzo.
He betrapt Gaby...sorry... Kleintje, heerlijk toch, dat uitslapen!!! Lekker even van genieten! Als straks de kleine er is, zal dat ook wel minder worden!!!!! Ik snap heel goed dat je even gaat logeren...alleen is ook maar alleen he?! Ik doe het ook nog weleens hoor, vind het heerlijk onder moeders vleugels af en toe! Moet je nog veel dingetjes afmaken of halen voordat de baby komt?! En staat jullie naam al vast?! Wij hebben ook 1 jongensnaam die we allebei heel mooi vinden. Meisjesnaam is makkelijker, maar omdat het er zoveel zijn is dat weer moeilijker kiezen. En dan vindt vriendje een andere naam net iets mooier dan die van mij enz enz! Maar goed, 1st maar eens zwanger raken! Da's al moeilijk genoeg! Sikki houdt volgens mij een beetje afstand. Ze heeft het heel moeilijk gehad met die mislukte poging. Ik snap dat wel, had dat ook hoor, als er net een poging weer mislukt was. Dan had je gewoon even geen zin enz... Ben ook wel benieuwd hoe het met Saffie is. Zie dat ze soms mee leest! Dus Saffie hoe is het met je meid?!
lijstje maken is altijd makkelijk.. kun je mooi alles afstrepen.. je hebt er nog 2 weken en 5 dagen voor.. daarna kun je nog langer uitslapen loesie: haha wij zijn het hier al eens over de meisjes naam.. jongens naam heb ik al wel een die ik mooi vind, maar joey vind hem niet zo geloof ik..
Veel hoef ik niet meer te doen. Hebben alles al in huis. Alleen nog wat kleine dingetjes. Meisjes naam hadden we al toen we net begonnen met proberen zwanger worden. Jongens naam was erg lastig. Vriendlief had een voorkeur alleen vond ik het niks. Maar net voor de 20 weken echo waren we er uit. Hebben hier ook al de proefdruk van het kaartje liggen met de naam er op. Heel erg onwerkelijk. En dromen mag he, over namen en hoe je alles wilt gaan doen. Jij gaat ook zwanger worden. Alleen wordt jullie geduld nu iets meer op de proef gesteld. Maar uiteindelijk krijgt iedereen zijn of haar portie wel. Kijk maar naar die vriendin van mij. Metteen ronde 1 zwanger maar ze moet nu wel 2 keer per week naar het ziekenhuis en heeft er al een aantal nachten doorgebracht. En dat is erg zwaar voor hun merk ik. Ze wou eerst ook PERSE thuis bevallen en PERSE borstvoeding geven. Maar nu ziet ook zij dat het niet altijd zo gaat als je wilt. Maarja....... ze is wel metteen zwanger geworden. Snap goed dat Sikki er eventjes niet is. Heb wel bewondering voor hun. Als je ziet hoeveel pogingen en TP's ze al gehad hebben. Ik hoop zo dat het haar en haar man ook gegunt is. Ja.... Saffie hoe is het met jou?
Jeetje, je kunt je ook erg vervelen dat je perse zoveel berichten wilt halen. Loesie, gefeliciteerd! Kvo, fijn dat je eindelijk verlof heb. Laat je straks maar lekker vertroetelen door je moeder. Hier vandaag geen oproep binnengekomen.
Wij zijn allang uit de jongens en meisjesnaam. Eigenlijk was dat niet eens moeilijk. Het was alleen jammer dat we de jongensnaam moesten wijzigen doordat mijn neefje bijna dezelfde naam kreeg dan die van ons. Maar die van nu is ook helemaal oke, hoor!
hihi hoe druk hier heb eigenlijk niets belangrijk te melden de beebs bewegen meer en meer en ik ben er zo blij om wil dat jullie dat ook snel meemaken!! ik denk dat wij een zw intenser beleven dan iemand bij wie het op een twee drie lukt...
goedemorgen.. heb eindelijk dusseldorf te pakken gehad net.. met de intakgesprekken hebben ze het erg druk.. kunnen dan ook pas 7 april terrecht.. maar ja.. met de behandelingen zelf.. nog steeds geen wachtlijsten.. we gaan maar weer afwachten dus.. ik denk wel dat ik de afspraak bij geertgen ga afzeggen..
Fijn Gaby dat het gelukt is! Intake dus nog steeds druk. Maar zoals je zei, als het eenmaal zover is, dan kun je ook meteen aan de slag! Calani, fijn dat je de beebjes zoveel voelt! Wat een wonder lijkt me dat! En ik denk ook dat we de zwangerschap veel intenser beleven. Niks ten nadele van de spontaan zwangeren, want natuurlijk zijn zij ook gelukkig! Ik had gisterochtend vrij Timon en toen viel het me op! En dan wil ik ook meteen naar de 1000!