Hee Gaby: mooi zeg, een afspraak! Aftellen naar 7april en dan kunnen starten zou mooi zijn! Hoe ver rijden is het voor jullie eigenlijk: DD? Loesie, nog van harte met je 1000ste bericht, hihi. Calani, fijn dat het zo goed gaat met jou en die twee meiskes! Geniet er inderdaad maar flink van, ook namens ons!
KID De maximale vergoeding voor een KID behandeling is 641,81 euro per 12 maanden, ongeacht het aantal behandelingen dat de vrouw in deze periode ondergaat. Bovendien heeft de vrouw recht op een éénmalige vergoeding van 403,21 euro voor screening van een donor. Tijdens een behandeljaar kunt u éénmaal van donor veranderen en komt dus ook nog éénmaal het bedrag van een screening (403,21 euro) voor een vergoeding in aanmerking. IUI De maximale vergoeding voor IUI is 507,52 euro per behandeling. Voor deze behandelingen geldt geen maximum. Vooraf is geen machtiging nodig. Alle bovenstaande behandelingen komen vanuit de VGZ Zorgverzekering voor een vergoeding in aanmerking. Uit de aanvullende verzekeringen bestaat met ingang van 1 januari 2010 geen vergoeding meer. ik snap het niet.. dit kreeg ik van t ziekenvonds.. krijgen we maar 1 behandeling vergoed ofzo..
Kleintje, ik ben er nog wel hoor! Maar zit na deze laatste mislukte poging toch meer in de put dan ik ooit eerder heb gehad of gedacht. Maar goed, komen we vast wel overheen. In ieder geval staan we ingeschreven voor adoptie. Ons BKA nummer hebben we vorige week ontvangen. Toch wel een momentje hoor. Werd er eigenlijk heel erg verdrietig van. Wie had dat ooit gedacht dat het zo ver zou komen... Maar goed, we hebben nog 2 Yeti's. Volgende maand eerst op witnersport en daarna deze 2 jongens maar eens ophalen. Jij lekker aan het verloffen? Gaby, meid, jij zit ook in een rollercoaster. Nu toch vol voor KID! En in DD nog wel! Succes! Loesie, denk an joe!
sikkie: ingeschreven voor adoptie dit is iets waar wij dus nog echt niet aan willen denken. hoop zo voor jullie dat de yetti's blijven plakken de volgende keer..!!
Haaaaaaaaaaaai Sik...knuf voor jou! Gaby, vreemd...mijn collega is lesbisch en nu zwanger van haar 1ste kindje, ook via KID...zij kreeg gewoon alles vergoed...dan wel in NL, maar dan is het verschil toch te groot. Misschien kun je aan dr S vragen of hij IUI wil doen. Hebben ze bij mijn collegaatje ook gedaan. Ze hoeven dan het slangetje maar heel iets verder te 'duwen'. Maak je niet meteen te druk, dr S heeft daar vast wel een oplossing voor. En anders moet je Irma even bellen hoe dat zit! Liefs
ik heb het ziekenvonds gebelt.. en ik moet sowieso een machtiging hebben.. maar dat vraag ik allemaal wel als we intake hebben in dusseldorf..
ja, het gaat wel. Ben al heel blij dat we bij de 1e ICSI in eigen cyclus zoveel geluk hebben dat het gelijk tot een tp kwam! Koester het dat ik voor het eerst van mijn leven een embryootje in mijn buik heb! Maakt me blij! Heb wel al een poosje continu een naar zeurderig blaasontstekingachtig gevoel onder in mijn buik... Weet niet of het dat is. Hoe gaat het wachten jou af, loesie?
Ach, wat zal ik zeggen! Ben blij dat ik morgen weer mag werken. Normaal geniet ik echt van die ma-di vrij, maar nu ff nie! haha! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je blij voelt...je hebt gewoon voor de 1ste keer echt kans! En dat is wel een bijzonder gevoel. Anderen meiden hebben elke maand kans, maar dat is gewoon bij ons MM-meiden nie zo... Lekker volhouden dat blije gevoel hoor!!! Ik heb ook wel zeurderige pijn onderin mijn buik, maar ik heb dat vaker gehad en dat zei ook niks. Vandaar dat ik daar niet zoveel meer op wil letten. Tijdens de cryopoging ging het vandaag (dag 4) al mis...dus vind het toch wel spannend vandaag. En kwam ook nooit verder dan dag 8...dus ik heb eigenlijk geen moment rust! Gaby, aan het ziekenfonds heb je vaak niet zoveel. Het komt erop neer dat jij nog meer weet dan zij. Je moet idd even het gesprek afwachten en dan kun jij ze precies vertellen hoe of wat! Liefs
loesie: haha ja ik moest gaan uitleggen van ivf icsi iui en kid betekende.. enzo.. ach ja. we wachten t gewoon weer af.. zijn we allemaal best wel goed in geloof ik
het is precies zoals je zegt: eerder nooit een kans gehad en nu voor het eerst een embryo in me! Ik snap het Loesie, dat je er niet op wilt letten, want het zegt ook niks alle klachtjes. Zit nog boordevol pregnyl ook, dus die hormonen maken overuren. k Zit meer dat ik overweeg even plas in te gaan leveren bij de huisarts...
He meiden, Kleintje je verlof is ingegaan nu komt het wel heel dichtbij! Gaby 7 april dus... maar wel lekker dat je daarna direct kunt starten. Vind het wel heel spannend voor jullie! Ben heel benieuwd hoe en wat verder! Sikki een hele dikke knuffel. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik kan wel janken als ik aan jullie denk. Ik gun het je zoooo... En ik hoop dat je laatste 2 cryo's het gewoon geweldig gaan doen. Ik vond een 2e tp al zoveel zwaarder, dat ik me gewoon niet kan voorstellen hoe zwaar het wel niet voor jullie moet zijn. Echt een hele dikke knuffel! Mijs en Loesie spannend voor jullie. Loesie wanneer is je testdatum? Of wil je dat liever niet vertellen? Maar dan kunnen we in stilte voor jullie duimen op dé dag (en daarvoor natuurlijk ook!) Ik voelde me bij deze terugplaatsing de eerste week ook hetzelfde als bij de vorige poging (ook ongi-buikpijn etc.) alleen de 2e week leek het ietsjes anders. Maar goed, zegt dus allemaal nix! Ingrid hoe is het met je? Heb je een fijn weekend gehad? Meiden... spannend nieuws: ik krijg vrijdag een echo! Ik werk in t z'huis en een manager van een andere afdeling vroeg gister aan me hoe het ging. Dus ik: tja, 6 weken... en ze vroeg wanneer ik de echo had. Dus ik: nog 15 dagen :x Duurt dus nog heeeeeeeeeel lang en iedere dag is een ramp. Dus zegt ze: waarom vraag je het niet aan één van de gynaecologen hier? (ik spreek gemiddeld minimaal 5 keer per dag de poli gyn en minimaal 2 gynaecologen per dag) Dus ik: uhm...dat durf ik niet Dus ze zei: owwww, ik regel het wel voor je! En gistermiddag werd ik teruggebeld door een gynaecologe. Ze zei: gefeliciteerd En toen stelde ze voor om vrijdag de echo te doen. Want dan hebben we de meeste kans dat er een hartje te horen/zien is! Dan staat ze de hele dag op de ok, maar ze zei dat ze misschien tussendoor wel tijd zou hebben en anders eind van de dag!!! dus ik: uhm, zou u mij dan wel een half uur van tevoren willen bellen? dan kan ik mijn vriend namelijk optrommelen Dus zei: natuuuuuuuuurlijk! Dat komt goed meid! Dus tja: nu heb ik vrijdag waarschijnlijk mijn echo!!!! Ben heeeel bang dat de ok gigantisch uitloopt, dat het een puinhoop is en dan ze het vergeet Maar goed, moet ik natuurlijk niet vanuit gaan! En nu opeens hele erge kriebels en bang dat het misgaat! We zien het wel....nog 3 dagen dus! En over een uurtje komt Moeders voor Moeders. Ook spannend!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SINJA!!!! Wat gaaaaaaaaaaf! Wat super dat die vrouw dat voor je geregeld heeft en dat die gyn ook gelijk toestemde! Wat heerlijk dat je nu nog maar 3 daagjes hoeft te wachten! Ik hoop dat je een heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk kloppend hartje te zien krijgt! En wat goed dat je mvm laat komen! Ik ga dat ook zeker doen als dat hier een beetje onopvallend kan! We hebben aan beide kanten buren van 70+ en die doen de hele dag niks anders dan voor het raam zitten! Nog een keertje testen dus straks!!! Ik durf er niks van te hopen, waarom zou het nu wel lukken en de andere 3x nie! ZOE!!!! Ik zie dat je leest!!! Hoe is het met jou en de kleine man?!!? Gaat alles goed?! Gaby, haha, ja had wel verwacht dat jij alles uit moest gaan leggen aan de verzekering! Domoren! Mijs, zoveel last van dan?! Echt anders dan anders dus! Misschien dan toch even naar de ha! De ochtend zit erop gelukkig! Kan deze dag wel wegkijken! Vriendje stuurt net een smsje, vanavond is het foekepotterij! Bah, heb daar zo'n hekel aan. Komen van die kids langs de deur om snoep te halen... Heb daar nooit zoveel mee! De vorige keer had ik heel veel ingeslagen, kwamen er maar 4 kids ofzo...hopen dat het vanavond ook zo rustig is! Het is koud gelukkig! Haha, erg he, maar kan ff geen kindjes zien! KNufffffffffffffeeeeeeeeeeeellllllllll
Vind het niet gek Loesie, herken dat wel! Gewoon rolgordijnen/gordijnen whatever dicht en niet opendoen Of is dat heel gemeen? Als het huis donker lijkt komen ze ook niet zo snel denk k.... Morgen mag je dus weer werken, gaat je school verhuizen? Heb je weer wat afleiding! Ik ben altijd op dinsdag vrij, geniet daar ook zo van maar deze dagen duren nu al wekenlang wel heeeeeel lang Gisteravond lagen we trouwens om 21:00 op bed. Echt zo heerlijk! Nog wel tot 21:30 ANTM gekeken natuurlijk in bed en daarna in slaap gevallen. Heb tot vanochtend 9:15 geslapen, echt even heerlijk bijgetankt. hebben besloten dat we dat maar vaker moeten doen, maar meestal zitten we tv of iets te kijken en wordt t toch weer laat. Net was MvM hier. En toen ze weg was moest ik gewoon even huilen (de tranen zitten me nu weer hoog) ja alweer ja, de tranen zitten me de laatste weken erg hoog. vind het zo gek dat ik daaraan mee mag doen. Vind dat we zo'n geluk hebben en kan t nog niet echt bevatten. Ze komen het iedere maandag ophalen, mag direct starten! Meiden die al mee hebben gedaan (kleintje?) wat voor cadeau heb jij gekozen? Ik twijfel tussen de dvd en het boek. Loesie ik denk aan je! En Mijs ook! Sterkte meiden!
Sinja, jij kijkt ook ANTM?!?! Ik ook, helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal verslaafd! Heb alle series al gezien! Alles waar next topmodel achter staat is aan mij besteed! Aaaaaaaaaaah, tuurlijk moet je huilen! Is toch weer een mijlpaaltje! Eerst had je ze nodig en nu hebben ze jou nodig! Ik zou voor het boek gaan, whaha! Collegaatje had dat boek een keer mee naar school toen het thema baby's was...jaja! Vond het erg mooi! Groep 1 t/m 5 gaat naar een noodlocatie, omdat de school verbouwd wordt! Ben blij dat we weggaan, zitten we ook niet in die troep en het lawaai! Zijn al begonnen met alles inpakken, jeetje, wat een zooi zeg!!! Maar ook wel een keer fijn dat je dingen weg kan gooien! En over vanavond. Wij hebben alleen inbetweens, dus ze kunnen wel zien dat de tv aanstaat! En om nu de hele tijd in het donker achter de bank te zitten, vind ik ook zowat! hihi! Maar vriendje smste al dat hij wel wat mee bracht! Mooi, mag hij ook de deur open doen en die domme liedjes aanhoren! Verder gaat alles goed! Over een uurtje komt vriendje lekker thuis. Weer wat afleiding! liefsssssssss
hihi loesie, tja in het donker achter de tv gaan zitten is inderdaad ook weer wat. En dan zien ze nog het geflikker van de tv Wij hebben rolgordijnen (keuken is aan de voorkant) en werkt prima. Als ik het rolgordijn omlaag heb, weet iedereen (schoonmoeder, buurvrouwen etc.) dat ik gewoon NIET gestoord wil worden (na de eerste icsi heb ik die 3 dagen omlaag gehad ) Maar vriend kan misschien wel wat beter tegen kinderliedjes etc? Mijn vriend in ieder geval de afgelopen tijd wel! (toen ik er echt ff genoeg van had) Jaaaa, ANTM is ook mijn verslaving! Net als 'wie is de mol' trouwens. Voor de rest blijf ik nergens voor thuis, maar voor die 2 series echt wel! (of ik neem ze op ) Vind de hollandse etc. ook geweldig hoor! Was wel blij met degene die er gister uitging trouwens Vond ik nu even het minst leuke (degene die er als laatste uitging!) Het zal best een werk zijn zo'n verhuizing! Is de noodlocatie in de buurt van de oude school? Wel lekker weer even afleiding zo'n verhuizing! Ik had net besloten dat ik misschien beter de dvd kon nemen, aangezien vriend nooit een boek leest Die vrouw zei zelf dat zij voor het boek zou gaan, want daar kijk je sneller in, dat klopt, dus dat maakt het ook weer lastiger. Aan de andere kant krijg ik van mijn zusje ook binnenkort een zwangerschapsboek met allerlei info. En lees alles wat los en vast zit over zwangerschappen nu. Dus dan is de dvd misschien toch weer leuker... lastig hoor wat een luxeprobleem! De tranen zitten me echt heel hoog. Gewoon het feit dat ik daar nu ook aan mee mag doen, terwijl ik een paar weken terug nog zo afhankelijk was van o.a. de pregnyl. Die vrouw van MvM werd volgens mij helemaal enthousiast van mij. Ze zei dat ik helemaal straalde! Nou ja, dat klopt ook wel, hoewel de angst nog wel heeeeel hoog zit!!!!! (en de tranen nu dus weer over mijn wangen rollen) Tis inderdaad echt weer een mijlpaal! Dikke kusz meiden!
=Breek even in== Sinja, de dvd is echt gaaf! Ik heb 'm vorig jaar niet gekozen maar zou het dit keer wel doen. Het is echt een aanrader waarop de hele zwangerschap heel mooi in beeld is gebracht. Succes met het kiezen. Enneh, nog gefeliciteerd met je zwangerschap (ken je nog uit het molen topic van vorig jaar) ==breekt weer uit==
Ladouce, wat lief dat je even inbreekt! Hoe is het met je? Waar ben je op het forum te vinden? Heb je er 3 teruggeplaatst gekregen????????? Wat spannend zeg! Hoe voel je je? Okey: het wordt de dvd..ik ben eruit
Sinja, ik zit op dit moment in het febr/maart topic en schrijf in een van de zwangerworden clubs, de 35+ meiden. Verder kan ik het in de andere topics niet echt bijhouden met schrijven, ik lees wel veel mee en soms breek ik dan even in. Ja, erg spannend met die 3-ling van me. Ik voel me goed, heb dit keer wel veel last van de hormonsters maar dat mag de pret niet drukken. Sta er deze keer erg positief in en heb een goed gevoel dus we wachten het nog maar even rustig af. Voor jou ook enorm spannend zie ik, vrijdag een "tussendoor" echo. Heel veel succes en plezier daarmee. Ik lees hier wel hoe het gegaan is.