Wow spannend zeg! Ik hoop dat het raak is! Dan wordt het bij jou helemaaaaal spannend, of het er dan 1,2 of 3 zijn Ik ga ook voor jou heel hard duimen! Thnx, vrijdag inderdaad een (illegale ) tussendoor echo. Hopelijk is er al een kloppend hartje (of hartjes) te zien...pff heel spannend!!!
Haaaaaaaaaaai, toch de dvd!!Ik heb van collega dvd in the womb (oid) gekregen. Toen dacht ik nog heel naief, dat ik misschien wel spontaan zwanger zou raken! Als je boek van zus krijgt, dan is dvd ook leuker!!! Haha, rolgordijnen dicht voor 3 dagen! Da's handig! Maakt hier niks uit hoor! Ze komen toch wel! Ik ben ook WIE IS DE MOL-fan!!! Geweldig! En idd de 2 favo-series ook hier! Maar nu 2 weken afkicken, ivm olympische spelen! Potver3! En ik heb nog wel zoveel afleiding nodig! Ik vond ook nie erg dat Isis eruit ging! Maar Hannah kon ik ook wel missen! Heb nu rtl-lounge (februari gratis bij Ziggo) en daar zijn ook vaak oude afleveringen op, met cassidee als winnares! Vriendje zucht alweer als het erop komt! hihi! School ligt dichtbij ja! Gelukkig wel! Heb vanmiddag met collega gebeld en het erover gehad dat ik aan één van de klassemoeders ga vertellen dat we met ICSI bezig zijn. Zij is ook bij de verhuizing en ik durf gewoon niet veel te sjouwen...Vind dat zelf zo rot om aan te geven en dan kan zij een beetje de leiding nemen. Ladouce, 3 potientele baby'tjes terug geplaatst! Wow! Hopen dat er toch tenminste eentje lekker warm blijft zitten! Oh, meiden, tijd voor de bolletjes! Heerlijk! Liefs
hihi loesie, geniet van je bolletjes! 8) Fijn die typex verliezen de hele dag! Ik mis het echt! (niet) Maar tis voor een heeeeel goed doel! Dus bolletjes: do your thing Wij hebben ook Ziggo en ook inderdaad rtl lounge. Zag toevallig vorige week een stukje van een oude aflevering Jaaaa BALEN he van wie is de mol! Pas op 4 maart is de volgende uitzendig :x Wie denk jij dat de mol is? Ergens denk ik Erik, maar die haalt best veel binnen voor de pot... mja, lastig! Groot gelijk dat je het aan de klassemoeder gaat vertellen. Is voor je eigen rust dan wel beter! Niet te druk doen he! Denk aan je emmy's!
God, meiden, ik schrik me dood. Loop net naar de wc, om die bolletjes in te doen, langs het konijnenhok. Ligt ons konijn half op z'n zij, kopje helemaal verwrongen, oogjes dicht...heel apart. Dus ik hang daar boven het hok: Moos...Moosje... Hup...daar sprong ie ineens op, uit een diepe slaap! Whaha...dacht echt dat ie dood was joh! Liefs!
Haay, Gaby, Fijn dat de afspraak geregeld is! Alleen een beetje raar dat het niet duidelijk is hoe het nou zit met de vergoedingen. Toch nog maar een keer bellen met de verzekering. Blijven volhouden. En soms is het ook handiger om een mail te sturen. Kan je duidelijk uitleggen wat je wilt weten en als ze het dan nog niet snappen bellen ze je zelf op. Zo ging het bij mij vaak namelijk. Mijs, hou je het wachten een beetje vol? Sinja, Fijn dat je waarschijnlijk vrijdag al een echo kunt krijgen. ALtijd handig die connecties in het ziekenhuis . EN helemaal normaal hoor dat je zo emo bent. Het is ook allemaal niet niks. Maar jullie hebben je er door heen geslagen! Ik had trouwens voor het boek gekozen. Alleen heb het nooit gekregen. ZOu het bij de eerste keer ophalen krijgen maar niet dus. Maar had ook geen zin om er allemaal weer achter aan te gaan. Maar geloof wel dat de DVD dezelfde inhoud heeft als het boek. Als ik nu weer mocht kiezen dan ging ik voor het serviesje. En wat is ANTW????? Ben ik nou echt zo'n tv series noob? Loesie, wij hebben ook van die nieuwschierige 70+ buren. Maar heb het hun vrij snel verteld. We gingen een weekendje weg en ik kon de flessen zelf niet binnen zetten. Dus toen maar gevraagd of zij ze binnen wouden zetten. En ze vonden het super dat ik zwanger was. Vanaf dat moment stonden de flessen altijd al in het halletje als ik thuis kwam..... Ladouce, ik ken jou ook nog van een topic waar sikki en sinja ook eerst zaten. Spannend zeg dat jullie een terugplaatsing gehad hebben... Sikki, Snap dat je je rot voelt. Maar wij steunen je! Zoe, Jaja Loesie houdt hier alles in de gaten hoor Verder alles goed met je? Alleen vandaag toch nog werken? HIer ben ik heerlijk aan het genieten van mijn verlof. Lekker bij mama tot morgen omdat vriendlief in het buitenland zit. Anders ben ik zo alleen thuis. Waren ook gaan winkelen en mijn moeder heeft me weer goed verwend. Een voedingsbh en slabbertjes van haar gekregen. En er wordt vanavond ook nog voor me gekookt! Heerlijk!
whaaaahahahahah Loesie, Toen ik je eerste zinnen las dacht ik: owwwww nee, toch, niet het knijn dood! maar gelukkig, het was een slaapje Hihi, gek konijn, om je nu zo te laten schrikken
Ik denk Erik nie, want ik denk dat dat teveel voor de hand zou liggen. Maarja, misschien hebben ze dat, juist omdat veel mensen dat denken, dat het voor de hand ligt...wel weer expres gedaan! Snap je hem nog! Ik denk zelf Arjen...maar ja, dat hij maar 1 joker inzette en toch zijn scherm wilde zien, was ook wel weer TE verdacht! oh, heerlijk die tipex! Ik heb elke keer het idee dat ik ongesteld ben geworden. Dan voel ik het 'lopen.'! Bah! Maar gelukkig is er dan niks aan de hand! Oh...daar komt vriendje aan...
Ik dacht even waar hebben jullie het over...... maar terwijl ik aan het tiepen was waren jullie nog aan het verder beppen. Ghihi en die tippex......... Maar je bent straks heel blij als je ze nog een weekje extra mag als je zwanger bent.....
AAAHHHH americas next top model. Dat kijk ik ook.... soms. ALleen deze serie niet zo actief aan het volgen.
Aaaaaaaaah, ik hoor die k*tkids al bij de buren!!!!!! Komen ze zo hier!!! Heb afgesproken dat ik nu ga, vriendje de volgende keer! Foekepotterij, foekepotterij, geef me een centje dan ga ik snel voorbij! Heb geen geld om brood te kopen, daarom moet ik met de foekepotte lopen...foekepotterij, foekepotterij, geef me een centje dan ga ik voorbij! ....................... ondertussen heb ik ze al aan de deur gehad...Bah! Kleintje, je hebt geen excuus om niet te kijken!!! Je hebt verlof!!!!
Loesie, Nee nu heb ik verlof dus tijd zat...... Voor mijn verlof lag ik dan al te slapen op de bank...
Heej meiden, hier een berichtje van mij! Heerlijk een weekend naar Den Haag geweest, lekker geshopt, uitgegeten en over het strand van Scheveningen gelopen, heerlijk uitgewaaid. We hebben onze mislukte poging een mooi plekje kunnen geven. We zijn afgelopen donderdag ook gestart met de pil en als ik nu weer ongi wordt, melden we ons aan voor de cryobehandeling... Ik verwacht ergens rond 6-10 maart ongi te worden dus eind maart moet ik als het goed is zeker de TP hebben gehad van hopelijk 2 mooie cryo´s. Ik had trouwens heel wat bij te lezen. Meen wel zeker 10 pagina´s. Kan dus ook echt niet op iedereen reageren... sorry meiden. Maar ANTM, Wie is de mol en 71 graden noord (finale gemist dus morgen even kijken naar herhaling) zijn ook mijn programma´s. Als heb ik de laatste dagen wel verschillende dingen moeten missen... of we waren weg, of ik had avonddienst! Maar ik denk dat Erik de mol is. Wie is er gisteren trouwens uit ANTM gegaan?? Ben benieuwd! Ik ga nu weer iedere dag lezen hier, om alles lekker bij te houden. Allemaal een hele dikke knuffel van mij! x Ingrid
INGRID!!! Fijn dat je er weer bent! En wat goed dat jullie het een plekje hebben gegeven! En nog 2 cryo's, heerlijk! Dit wordt hem! Ik heb finale 71 graden noord, tussen ANTM door gezien! Ik weet wie er wwwwiiiiinnnnt! Of weet joe dat ook al?! Ze hadden gister bij ANTM eerst een catwalkshow en toen ging Hannah er in 1x uit...zonder foto... en na de foto ging Isis eruit! Liefssssssss
Ingrid, fijn inderdaad dat je er weer bent!!!!!!!!!!!!! Spannende tijd komt er aan! Ik hoop het zo voor jullie! Ik heb ook nog een stukje van 71 graden noord gezien Weet ook wie er heeft gewonnen 8) Maar ga t niet verklappen hoor Ik ken dat helemaal niet Loesie, dat Foekepotterij? Is dat iets uit jullie dorp? Heb je al meer kinderen langs gehad? Succes dermee! En Kleintje, laat je maar lekker door je moeder verwennen! Nu heb je wel genoeg tijd om alle series te bekijken
Kende het ook nie Sinja...ik kom uit Twente en woon nu in Salland. Vriendje vertelde dat, toen ik hier kwam wonen en het weer zover was. Het is de laatste dag van carnaval, zeg maar... Net zoiets als Sint Maarten en Halloween enz...dan gaan ze met een zak langs de deuren en dan willen ze snoep! Heb de inbetweens dicht gedaan, haha, volgens mij hebben ze um door! Ik ga douchen! De dag zit er bijna op!
Hihi, wat gezellig hier vanmiddag! Was leuk vanmiddag even langsscrollen, ik kijk alleen die programma's niet die jullie kijken, haha! Wel Family matters en waar ook voor thuis bleef was natuurlijk Boer zoekt vrouw... De volgende serie daarvan hoop ik met bolle buik met een kopje thee er op te bekijken volgend najaar . Wie doet mee?
IKKE Ik kijk ook altijd Boer zoekt vrouw, heeeeeeeeeerlijk Loesie, de dag zit er inderdaad bijna op! hoera, weer een dagje verder
sinja: kei leuk dat je vrijdag al echo hebt.. spannend hoor .. en ik wil ook zeker aan mvm mee doen mocht t zover komen.. alleen word het hier niet opgehaald dus zal t dan zelf weg moeten brengen. loesie: foekepotterij?? wasda..... en dat was ff schrikken van je konijn.. gelukkig is die niet dood.. kleintje: ik had al een mail gestuurd.. maar wat ze erop terug sturen is toch van die standaard info.. en als ik bel.. wat ik dus al vaker gedaan heb.. krijg ik echt van die domme trienen aan de lijn die niks weten.. zoals vandaag dus weer. ingrid: je bent er weer.. fijn dat je t leuk gehad hebt. loesie : oh zie dat het al is uitgelegd.
Sinja, wat spannend en gaaf inderdaad dat je vrijdag al mag kindjekijken! Wauw! Hopelijk gaat die gyn niet te erg uitlopen en je ook niet vergeten. En tuurlijk wil je je vriend/man daar bij hebben!