Inderdaad, we zijn gewoon jaloers op dat gekots van iemand anders Kleintje.... lief dat je een kaarsje hebt aangemaakt voor iedereen. Timon.... fijn dat er een datum staat! Sinja... succes vrijdag
hihi meiden, dat was ik ook hoor! Dus ik ben er nu ook heel blij mee! Vanochtend dus weeeeeer zo misselijk en kotsen. Om 12:30 was de ergste misselijkheid gelukkig over en kon ik weer normaal functioneren en eindelijk iets drinken maar ben echt serieus blij met mijn kwaaltjes (overgeven, obstipatie en lig iedere avond rond 21:00 uur op bed...) Morgen is Dé Dag! Pfff had al even gekeken dat ze tot half 4 ingepland staat op de ok (wat meestal ook nog uitloopt....) Majaaaa misschien lukt het inderdaad wel tussendoor maar ga ervan uit eind vd dag... (en nu maar hopen dat ze het niet vergeet! )
Anders stuur je haar nog even een mailtje of zo. Misschien dat ze het dan niet vergeet. Ik had in de eerste periode dat ik zwanger was dat ik vooral in de ochtend misselijk was maar als k dan een sultana ofzo at was de misselijkheid weer weg. Misschien dat het helpt om juist te eten. Maar is misschien ook weer anders bij iedereen. Heb voor het eerst in mijn leven een hele kip gebraden in de oven. Normaal zooooooooo veel werk. En nu heb ik zeeeeeeeen van tijd. ghihihii. Ben benieuwd of het smaakt.
Ja, nog een maand Timon! Lekker veel afleiding zoeken! Loesie, we gaan lekker!! Spannend! Sinja veel plezier, morgen, hoop voor mooie beelden voor je en bovendien een arts die het niet vergeet. Dat zou zo'n domper zijn! Sikki, ik hoop dat je binnenkort ook kunt gaan kotsen
Maar een maandje? Het klinkt nog zooo ver weg! Ik ga proberen om ervoor bloed te laten prikken. Dan gebeurd er alvast iets en hopelijk kan ik dan echt begin april starten. *duim duim duim duim duim duim*
De tijd gaat zo snel. Wij hadden onze eerste afspraak in het ziekenhuis op 20 januari. Een week later hoorden wij dat alleen ICSI nog mogelijk was om zwanger te worden. Uiteindelijk begin maart voorlichtingsavond gehad, begin april de intake en mei mocht ik beginnen met de pil. Voor je het weet is het al zo ver!
Kleintje, lief dat je het vraagt. Heb de twee dagen na tp erg veel pijn gehad onder in mijn buik. Ik dacht aan blaasontsteking, maar dat blijkt het niet te zijn (urine laten checken). Nu nog wel wat zeurpijn. Geen idee dus wat het was/ is geweest. Werd erg naar en onzeker van het idee van blaasontsteking. Heb dat om de haverklap gehad bij het zelf baby's proberen te maken en die nare herinneringen (continu klachten en maar niet zwanger raken) kwamen weer boven. Heb een avond flink gehuild. Maar verder wel heel blij dat de behandeling tot nu toe zo super goed is gegaan in één keer, zo snel en onverwacht. Al ben ik niet zwanger, geeft me veel vertrouwen in de ICSI behandeling bij ons. Embryo maken kan! En met die embryo in m'n buik ben ik zwangerder dan ik ooit ben geweest en heb ik voor het eerst een kans! Daar probeer ik van te genieten! Tegelijkertijd wetende dat het afwachten blijft of ik ooit een kindje zal dragen en krijgen. Het blijft natuurlijk allemaal onzeker tot er echt een kindje komt/ kindje is.
Ik weet wel dat het niet ver weg is, maar na maanden wachten wil ik gewoon beginnen ipv nog even wachten. Mijs, heb vertrouwen en spreek de emmie toe. We duimen dat je over 2 weken roze zal hebben.
timon ik snap het ook hoor.... wachten is zo frustrerend. Maar je kan bellen en vragen of er eerder plek is. Ik heb dat toen ook gedaan scheelde weer 2 weken. Sinja wat heerlijk zeg misselijk zijn voor een kleintje... Ik zou het er allemaal voor over hebben!! succes vandaag!! ik ben echt ontzettend benieuwd of het er 1 of 2 zijn.... Mijs wel spannend he dat wachten.... Ik hoop met je mee dat het emmy'tje blijft zitten. * zit hier duimen te draaien* Kleintje..... het begint nu echt spannend te worden... geniet van die laatste tijd want voor je het weet is het er.. en moet je er 's nachts 15x uit haha Hier ook aan t wachten tot volgende week woensdag, voor ons evaluatiegesprek. Toch maar klussen (want je weet maar nooit). en proberen mezelf niet te gek te maken.... Ik ben zo bang dat het nooit gaat lukken....
Mijs, na de pu pijn is normaal hoor, ookal hebben ze maar een eicel aangeprikt, heb dat gedurende 3 dagen ergn gehad maar 5 d na de pu voelde ik het zelf nog, nu spannend afwachten sinja, het komt helemaal goed, bijna echo, en zoals kvo al zegt, eten helpt enorm tegen de misselijkheid, ik at de gehele dag door kleine zaken, zoals yoghurtje, een droge toast en zo was ik veel minder misselijk het is de lege maag die alles slechter maakt kvo, mijn buik valt nog steeds goed mee zal binnenkort nog eens een foto online zetten,
sinja: waaah vandaag echo.. moet eerlijk zeggen dat ik gewoon een beetje zenuwachtig voor je ben ... moest eigenlijk om 9 uur beginnen met werken, mar ze belde net dat het niet nodig was en of ik om 1 uur wil komen.. dus heb elkker ochtendje vrij
Ik heb ook een ochtend vrij. Moet van 12.00 t/m 21.00 werken. Net de was weggestreken. Lekker gevoel. Helaas kunnen we niet eerder terecht, want het zit allemaal vol. Ik heb het zh gebeld ivm eerder bloed prikken op Hep B en HIV, maar we moeten toch wachten op de afspraak van 18 maart. Dan krijgen we alles uitgelegd en ook de papieren voor dat bloedonderzoek. Ook moet ik niet verwachten een paar weken later al echt met ICSI te kunnen beginnen, want eerst zal ik blijkbaar een pil krijgen. Jaheeeeeee! Mijn cyclus is regelmatig!!! Zo balen!:x