timon: balen zeg dat je niet nog wat eerder kan beginnen.. en dat het zo druk is.. waarom moet je aan de pil als je cyclus zelf al zo regelmatig is..
Timon, Ik moest eerst ook aan de pil. Zou er toch van uit gaan dat het wel 2 maanden duurt na het gesprek voordat je echt aan de spuiten mag. Maar de tijd gaat sneller dan je denkt. En wachten blijft ook kut. En werk ze! Gaby, gewoon klussen, je weet maar nooit. En vertrouwen houden! Met de KID hebben jullie toch weer andere kansen dan met de ICSI. Calani, Ik ben erg benieuwd naar je buik!
* inbraak * Timon, ik moest ook eerst aan de pil terwijl ik een keurige cyclus had/heb van exact 28 dgn (en dat elke mnd dus). Dat doen ze dan om je eigen cyclus helemaal plat te leggen. Waarschijnlijk (dat had ik tenminste) begin je dan na 14 dgn pil al met de decapeptyl, mocht je die krijgen. Pil maak je dan af, met deca ga je door, je wordt ongi, dan weer bellen en dan hoor je wanneer je met Puregon (of Gonal) moet starten. Dit is het lange protocol. Er zijn alleen ziekenhuizen waarbij je niet aan de pil hoeft maar goed, volgens mij is het algemeen bekend dat alle zkh-en anders zijn . * breekt weer uit *
Hellodie!! Hier weer eens even iemand v/d 'oude' garde . Ben er idd niet zoveel als eerst, sorry!!! Merk dat ik teveel blijf hangen in het ziekenhuis'gedoe'. Ben en blijf er als ik dagelijks kijk téveel mee bezig. Daarom beperkt naar 1x p/w ongeveer. Op de één of andere manier voel ik me al zo 'anders' zwanger dan meiden die via de 'gewone' weg zwanger worden... Dat merk ik bij zwangere vriendinnen en bij de zwanger&fit cursus. Ze denken zó anders!! En ook al ben ik nu zelf zwanger....ik ben stiekem toch nog altijd 'jaloers' op meiden bij wie het op de 'normale' manier lukt . Maarre....denk niet dat ik jullie vergeet, denk zeer zeker iedere dag aan jullie!! Maar goed....na hééééél veel paina's te hebbne teruggelezen is het nu dan weer tijd te reageren.... @Loesie: 16 follikels, 11 geschikt, 7 bevrucht, 2 TP en 5 cryo's!! Jéétje zeg!! Helemaal súper!! Daar moét gewoon min. 1 prachtig klein babytje uit groeien!! Fijn dat DD zo goed bevalt!! Welke dag mag je testen? Dat heb ik volgens mij nergens gelezen....of hou je dat lekker voor jezelf? @Yippie: Las net dat jullie 2e icsi poging pas in juni is?! Wachtlijsten in Zwolle dus nog steeds zolang? Dat was de reden dat wij afgelopen keer zijn overgestapt naar Meppel icm Zwolle. Was het wachten al zóóó beu!! Had niets anders gedaan de jaren ervoor. Jullie nog gedacht aan overstappen? Of wachten jullie tot juni? @Mijs: Valentijnsdag een tp gehad!! Wie weet wel de mooiste valentijnsdag die je tot nu toe hebt gehad en waarvan je dat toen niet wist . @Ingrid: Jij inmiddels begonnen met de pil. En dan volgende menstruatie starten met jullie cryo's. Spannend weer!! @Gaby: Tjee....wat hebben jullie voor een verschrikkelijk moeilijke keuze gestaan zeg!! Maar intussen zijn jullie er volgens mij uitgekomen saampies!! Hopelijk kunnen jullie gauw in DD terecht voor de KID en zijn de wachtlijsten voor de behandeling zelf niet zo heel lang. Nu eerste streefdatum dus 7 april... spannend!! @Sinja: Nog gefeliciteerd met de 30e verjaardag van je vriend!! Wat heerlijk voor hem dat hij ook gewoon weer lekker een biertje kon drinken!! Heb op de dag dat ik positief testte 's middags bij de slijterij voor mijn man ook een paar lekkere biertjes gehaald. Dat had hij wel verdient na een jaar lang alcoholvrij!! Ben benieuwd naar je echo vanmiddag!! Mijn duimen draaien hier volop voor kloppend nieuws!! @Kleintje: Hoera!! Jij eindelijk verlof sinds afgelopen week!! Lekker genieten en de laatste dingetjes regelen!! Jee...jij hoeft ooknog maar 5 weken.... @Timon: Helaas bestaat de hele mmm uit wachten wachten wachten......pfffffffffff......maar nu dus de eerste stap in de goede richting binnen!! Hopelik is het voor je gevoel gauw 28 maart!! @Calani: Jullie intussen al wat spulletjes besteld? @Sikki: Kl*te dat je dit keer in zo'n flinke dip zit!! Maar m.i. ook zéér begrijpelijk na alle toestanden....Het ís ook niet niks allemaal!! Strakjes lekker genieten van je wintersport en dan daar weer opladen om deze thuis en in DD voort te zetten met jullie 2 eigen wintersportertjes in DD!! @Sparkle: Welkom hier (helaas). Ook hier destijds direct icsi ivm slecht zaad. IVF was meteen al geen optie. Zaadanalyses hier heel wisselend geweest. Van 0,3 milj/ 0,2 milj tot zelf 0,0 levende zaadcellen. Heel veel succes in ieder geval!! Hier verder alles z'n gangetje. Gaan dit wknd bezig met kamertje schuren/verven etc. Althans...manlief gaat bezig, mij lukt het helaas niet door bekkeninstabiliteit. Normaal ben ik juist v/h klussen, manlief heeft 2 linkerhanden...hahaha....dus ben benieuwd... Vanavond naar 9 mnd beurs... ben benieuwd...houdt er normaal niet zo van, van beursen....al die mensen die allemaal voor je voeten lopen... Maar ja...loop nu zelf ook in een slakkengangetje . Knuf voor allemaal... Lfs Majo
majo, wat lief dat je op iedereen zo reageert, super! Ik kan me helemaal voorstellen dat het traject dat voorafgaat aan de zwangerschap heel bepalend is voor hoe je in de zwangerschap staat. Wij zullen een kindje krijgen nooit meer als vanzelfsprekend zien. Elk kind is een wonder, maar elk MMMkindje is zooo gewenst, zo vurig naar verlangd! Zijn/haar komst is zó onzeker en zó welkom. Wij maken dat vast allemaal bewuster mee. Knuffel voor jou en je wonder!
Meiden even supersnel en stiekum vanaf mijn werk... WE HEBBEN NET 1 HARTJE GEZIEN EN GEHOORD!!!!!!!!!!!! Zijn echt zo blij, besef het nog niet.... zo gek!
WAAAAAAAAAAAH Sinja! Wat geweldig! Super, je bent niet vergeten en het was helemaal goed!! Goede kansen op mooie zwangerschap voor jou! * doet een blij dansje * Da's pas lekker het weekend in gaan! Nu met een dikke grijns op je werk, zeker! Geniet van het blijs, meis!
SINJA!!! GEWELDIG!!!!!! Had hier al een keer gespiekt, maar je was er nog niet!!! Super, van harte gefeliciteerd! En nu lekker genieten! De rest, knuf! Het drukke week gehad! Ga dit weekend met mijn kop in het zand zitten, (vorige keren ging het mis op dag 8 = morgen!) ik laat het nog wel weten! Liefs
Loesie, nog een dikke knuffel van mij. En hopelijk gaat het goed! En heeft je collega gelijk (ja ik lees ook bij de dusselpussel mee )
Loesie dikke knuffel! Ik duim zo voor jullie! Majo ik snap heel goed dat je dan hier iets minder komt. Maar zolang je maar af en toe komt posten hoe het met je gaat Veel plezier vanavond! Heb je inmiddels de meeste spulletjes gekocht? Lieve meiden, thnx voor jullie leuke reacties! Het is echt zo gek! Het ging niet helemaal goed vandaag. De gynaecoloog had ok en die liep gigaaaaaaaaaaaaaantisch uit! Ik zag in ons systeem al 1,5 uur uitloop Ik om 15:00 uur zooo zenuwachtig dat ze het niet meer ging redden, toen heeft mijn collega gebeld met de ok. Ze ging het inderdaadn iet meer redden maar heeft een andere gynaecologe gebeld. Die belde mij 1 minuut later op: jij wilde een echo? Dan kun je nu wel even naar de poli komen! Dus ik: uhmm..... mag t ook over een kwartiertje? Dan kan ik mijn vriend nog laten komen (tja, zo brutaal durfde ik voor 1x te zijn...) Dus zij: natuurlijk! Ik mijn vriend gebeld: je moet NU komen! Heeft ie de auto op de invalidenparkeerplek gezet om op tijd er te zijn. En toen hadden we dus de echo En...toen ik wegging zei de gynaecolge: als je nog een keer wilt kijken hoor ik het wel! maarja, over 1,5 week hebben we weer een echo en daarna hopelijk bij de vk. (en wil niet constant daar zeuren) Maar toch fijn om te weten/horen mocht ik t een keertje niet vertrouwen Besef het ook echt nog niet. Tis ook wel gek, nu weten we dat het 'goed' zit vooralsnog! (tis natuurlijk nog wel pril) maar nog zo eng! Maak me nu opeens weer druk over heeeele andere dingen: klopt de vorm wel? En volgens de grootte ben ik 6 weken en 2 dagen en niet 6 weken en 4 dagen...gaat dat wel goed? Etc. etc. etc. Maar goed, moet toch een xtje gaan proberen te genieten (oja, vanochtend weer boven de wc gehangen, gelukkig ging het dit keer vanaf half 10 vanochtend al stuk beter!)
Loesie, doe je mee: we gaan lekker slapen vanavond en pas over een dikke week wakker worden om heel goed positief te gaan HCGpissen dan!
Sinja, you go girl! Lekker assertief, zeg! Jij wilt je echo en wel vandaag!! Vriend opgetrommeld en spreiden maar die benen! Wat enorm aardig dat die gyn zei dat je altijd even weer kunt komen als je wilt!
kwam ff snel kijken of sinja geweest was.. waaw kei leuk een hartje... vind t echt super voor jullie ben er weer vandoor.. ga zo sporten...
goedemorgen volgens mij word het vandaag echt mooi weer.. in ieder geval.. zo ziet het eruit... mooie blauwe lucht vanmiddag gaan we de nieuwe auto ophalen.. jeej
Gaaf Gaby! Veel plezier vanmiddag!!!!!!!!!!! Mijs en Loessie HCG is onderweg naar jullie. Heb een dosis jullie kant op geblazen... Ik duim zo voor jullie! Het zou zo fijn zijn nog meer zwangeren hier! Sikki hoe is het met je? Jij hebt binnenkort weer een afspraak in DD? Sterkte meid, denk aan je! Thnx meiden voor jullie lieve reacties allemaal! Tis echt heel heel onwerkelijk
Sinja, GEFELICITEERD!!!!!!! Wat heerlijk meid! De eerste stress is weg. Nu lekker genieten op die roze wolk he! Hier krabbelen we weer langzaam op. Heb gisteren afschuwelijk veel geshopt oa voor de bruiloft van m'n zus die over anderhalve week gaat trouwen! Belachelijk veel uitgegeven en ik vond het heerlijk De dag na de bruiloft hebben we een afspraak in DD om te overleggen wat de beste manier is voor onze laatste cryo's. Majo, fijn te horen dat alles goed gaat! En nog steeds last van die verschikkelijke bekkeninstabiliteit. Balen!!!