Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lekker he uitgebreid shoppen!!! Ik heb van de week ook weer een paar schoenen gekocht die schandalig duur waren :). Maar ben er super blij mee :)

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hihi
    geld opdoen kan wel eens deugd doen :)

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sinja, wat ontzettend gaaf!!!!! Handig dat je vriend direct kon komen. Fijn dat je nog eens terug mag komen.

Gaby, waarschijnlijk vanwege een lang prikschema, zoals Susan tikte.
    Hoe is de nieuwe auto?

Susan, dank je voor je uitleg. Ik hoop niet dat ik pas in juni kan gaan spuiten zoals Kvo tikte. Dan ben ik er echt helemaaaaaaal klaar mee. Vanaf oktober wachten en dan dit nog eens een keer... :$:(
    Leuk dat je even heb ingebroken.;)

Leuk dat je weer langs kwam, Majo! Voor te stellen dat je anders tegen zwangerschap aankijkt dan de andere meiden. Jij heb er veel moeite voor moeten doen en hen is het 'komen aanwaaien'.

Sikki, wat kan goed shoppen heerlijk zijn! Fijn dat je de klap al beter te boven bent. Heb je het een plekje kunnen geven?

Gisteren naar de HHbeurs en 9maandenbeurs geweest. We vonden eigenlijk de 9maandenbeurs leuker.;) Als we volgend jaar met reden hierheen gaan dan wel door de weeks, want wat was het achterlijk druk. Vooral van de karretjes krijg je een rolberoerte! Kinderwagens zonder kinderen, maar vol met tassen is blijkbaar een nieuw fenomeen. :$

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik had ook nog wel naar de 9 maandenbeurs willen gaan. Alleen gebrek aan energie en gezelschap :(

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jammer zeg. Wel pittig als je nietveel energie heb.

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ben ook gevraagd met iemand mee te gaan naar de 9 maanden beurs.. maar dat doe ik nu nog niet.. misschie volgend jaar idd..

nieuwe auto bevalt goed.. rijd lekker.. alleen de verzekering duurt 1 werkdag.. dus kunnen er nog niet in rijden.. moeten even maandag afwachten.. en zodra we mail hebben van ohra kunnen we erin rijden..

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Tjee...rustig hier geweest..(scheelt een boel teruglezen ;))

@Loesie: Las net even bij wachtbankje en las daar dingen van jou die ik eigenlijk niet wilde lezen!! Hoe is het nu met jou? Hopelijk heeft zich niks doorgezet?! Ik gun je toch zó een positest. Ik blijf nog even duimendraaien hier!!

@Mijs: Hou jij het wachten nog een beetje vol? De slopende 2e wachtweek (de ergste v/d 2) gaat vandaag in voor jou... Ook voor jou draaien de duimen hier overuren.

@Sinja: Ook hier nogmaals een dikke gefeliciteerd met het kloppende hartje!! Helemaal super!! Lekker van genieten!!

@Sikki: Gelukkig krabbel je weer wat op. Winkelen (en m.n. veel geld uitgeven) kan je idd weer even beter laten voelen. Leuk dat je zus volgende week gaat trouwen!! En dag later dus weer naar DD.... hopelijk met een goed slagend plan!!

@Ladouce: Jij morgen testen zie ik in je banner...spannend zeg!!

@Timon: Jij dus ook bij 9 mnd beurs geweest. Ik afgelopen vrijdagavond met manlief, maar wat een regelrechte ramp zeg!! Écht niets voor mij. (ging al nooit mee met vriendinnen naar huishoudbeurs e.d. omdat ik al dacht dat ik dat niets vond, maar dacht...nu vind ik dat wel leuk!!). Lange files voordat je er uberhaupt bent, binnen één rommelige zooi en wat een verschrikkelijke mensenmassa met alle trolley's, kinderwagens, enorme tassen en mensen die niet doorlopen of midden in gangpad blijven staan kletsen.... pffff.... nee...niet aan mij besteed. Geef mij maar een overzichtelijke ruime winkel waar ik op m'n gemak (zonder weggeduwt te worden) kan gaan kijken:). Noooooit weer zie je mij bij e.o.a. beurs ;).

8. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee girls,

Hier niet zo'n vrolijke stemming. Zaterdag zag ik een drup bruin en vandaag weer 1. Bij mij wordt bruin gedrup altijd gevolgd door menstruatie.
    Druppen dus dwars door de Pregnyl heen die mijn baarmoederslijmvlies in tact zou moeten houden (eens per drie dagen een shotje 1500 eenheden). Voelt als uitstel van executie: volgens mij wil mijn bmslijmvlies al lang afbreken en heeft Valentijsemmy er niet zo'n zin in, maar wordt het door de Pregnyl geremd...
    Heb dus niet zo'n vertrouwen meer in deze poging en heb veel gehuild vanavond (au, mijn ogen!)

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    mijs bruin bloed betekend niet dat je niet zwanger bent. Pas als je echt begint te vloeien is het fout. Bij mij in het ziekenhuis zeiden ze dat het rood moest zijn om het als fout te zien!

Timon, ik wou dat het voor je wat sneller ging. Ik ken het gevoel. Vooral in het begin. Elke keer weer een rede om te wachten. Als je er in zit is dat nog steeds hoor! haha

Loesie ik hoop ook dat jij een posi test hebt!!! ik gun het eigenlijk iedereen.... ik hoop het voor mijs ook!

Sinja wat gaaf zeg toch een kloppend hartje.... lekker van genieten meid... en met de vorm en zo zit het gewoon goed. Dit word echt een kanjer deze kleine!!!

sikki ik vind het ook altijd heerlijk om geld uit te geven ik word daar gewoon gelukkig van haha!!

Majo voor jou is het ook al weer over de helft. Lekker van genieten!! ik zou die negen maanden beurs ook niets vinden ik hou helemaal niet van die drukte...

Hier gaat het allemaal zijn gangetje morgen een evaluatiegesprek. En vandaag....... ttttadaa ga ik voor mijn jurk kijken. Heb het heel lang uit gesteld ivm het ziekenhuis maar het kan niet langer. dus ga ik vandaag er eentje uitzoeken!!! haha

ik ga weer verder want moet opschieten... ik wou zo graag even lezen hoe het allemaal met julie is!!
    ik denk aan julie meiden. Ik hoop op veel posi testen!!

10. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Mijs kop op hoor, ik snap je angst
    maar deze cyclus kan je niet vergelijken met een natuurlijke cyclus
    knuff

11. gaby1986

mijs: geef de moed nog niet op... al snap ik heel goed je angst..maar mijn duimen draaien nog voor je.

jessy: kei leuk dat je vandaag voor je jurk gaat kijken.. ik was er erg snel klaar.. 1.5 uur.. en toen kwam ik ineens DE jurk tegen :D

hier gaat alles goed.. heb eigenlijk niks bijzonders te melden..

12. he meiden even een berichtje van mij..

gaat hier even wat minder.. kleine terug slag in de whiplasch herstel.. grr ging zo goed..
    werk wat allemaal niet zo lekker gaat.. heb de 1e solli de deur al uit..

Majo jij vroeg geloof ik of we wachten tot juni.. Ja misschien word het nog wel later.. ik ben momenteel aan het soliciteren dus kan best zijn dat we zeggen na de vakantie.. het is even afwachten hier dus..

liefs yippie

13. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Jessie, heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier met het passen van jurken. Ik vond het echt super om te doen.... mag hem 4 maart weer aan voor de eerste pas... heb een combi van verschillende jurken, dus heb hem met passen niet compleet aangehad. Nu hopen dat ik 4 maart het gehele plaatje kan zien...

dames, nog 9 dagen de pil slikken en dan wachten tot ik ongi wordt. Dan mogen we ons weer aanmelden. Spannend! Hopen op een mooi ontdooiproces!

Lieve knuffel voor iedereen!

14. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    @sinja

Hoi Sinja, Ik ben Wensje zit net in de mm. Ook is ons geadviseerd om meteen met icsi te beginnen ivm zaadkwaliteit. Ik heb volgende week een afspraak voor de prikinstructie en planning....was effe benieuwd naar je verhaal.

groetjes Wensje

15. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    @sinja

Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap...geniet ervan. Wis je het trouwens al meteen na de tp of pas na 2 weken??

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mijs, ik blij ook nog duimen. Het kan nog steeds wel goed zitten.

Jessy, hoe was het passen? Heb je 'm gevonden? Ik had in een uur mijn jurk. Helemaal blij mee! Ben inmiddels alweer 4,5 jaar getrouwd.;)
    Ik weet wel dat ik straks nog steeds moet wachten, maar dit nietsdoen is zo niet meer mijn ding!

Wensje, wat mogen jullie al snel door met ICSI! Succes!

Yippie, ik hoop dat je snel een leuke baan zal vinden waardoor de huidige achter je kan blijven. Een frisse start met hopelijk snel roze resultaat, al is het na de vakantie.

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #697 Majo, 23 feb 2010
    Laatst bewerkt: 23 feb 2010
    @Mijs: Ik sluit me aan bij de andere meiden...het hoeft niets te zeggen bruinverlies. Hoewel ik me zó goed kan voorstellen dat dit anders voelt!! Toch hoop ik er nog maar het beste van. Succes meid!!

@Jessy: En??? Geslaagd met het uitzoeken van DÉ jurk?! Succes morgen met jullie evaluatiegesprek.

@Yippie: Rot dat je weer zo'n last hebt van je whiplash. Succes met solliciteren!! Vor jullie dus een bewuste keuze om de 2e icsi nog even uit te stellen...

@Ingrid: Jij dus ook alweer aan het aftellen...kan niet snel genoeg gaan he?!

@Loesie: Hoe is het met jou?? Denk aan je!! Vandaag dag 10 na de TP toch? Hopelijk geen bruinverlies weer gehad? Of in elk geval géén roodverlies?!

@Timon: Jullie ook 4,5 jaar getrouwd? Wij ook op 16 maart a.s.

18. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    @yippie jeetje dat is zwaar bagger zeg wiplash. rustig aan doen en heel veel succes met soliciteren!!

@gaby jij had een hele mooie jurk zag ik op de foto's ik heb hem ook binnen 1,5 uur gevonden de jurk die ik de eerste x al zag in de winkel werd het...

@ ningrid ben wel benieuwd hoe jou jurk eruit ziet hoor... lijkt me erg leuk dat passen als je weet dat hij beter op maat is. ik heb gisteren echt van alles aangehad maar bijna niets was de juista maat haha..
    Echt aftellen zeg nog maar 9 dagen, Ik duim met je mee!!

@ wensje welkom jammer genoeg in dit toppic!!

@timon ik ken het gevoel!! Wij zijn heel erg en plannen dan gauw alles vol zodat we geen tijd hebben om er aan te denken... maar ja dat is ook niet de oplossing... een weekendje weg wil bij ons ook altijd helpen. Lekker goedkoop hotelletje in de ardennen en lekker wandelen en winkelen en kroegje.

@majo, voor jou bijna 4,5 jaar getrouwd wat kicken zeg en dan als je bijna vijf jaar getrouwd bent komt er dat wondertje ook erg gaaf!!! met zijn 3en vieren
    Hoe voel je je deze tijd???

Ik ben dus gisteren wezen passen voor een jurk. Ik kwam binnen zag een jurk hangen heb er 7 aangehad en het werd degene die ik zag hangen.
    Alleen onzekere ik is aan het twijfelen geslagen. Was zo vol van me jurk. Heb ik een vader en een schoonmoeder die hem niets vinden... snik snik....
    Ik heb wel een jurk die niet wit is... maar we zitten toch in 2010..... ik wil bijna bellen om een andere uit te gaan zoeken die wel wit is om de familie tevreden te stellen....
    Maar vandaag evaluatie gesprek ik ben benieuwd of we weer verder mogen gaan. Maand rust gehad en nu al beu wil gewoon door!

19. gaby1986

jessy: balen dat je vader en schoonmoeder hem niet mooi vinden.. maar weet je wat het is.. het is JOU jurk en JOU dag... als jij hem mooi vind dan is het goed..!!

ingrid: spannend hoor weer bijna beginnen.. :)

yippie: knuffel voor jou..

20. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Knuffel voor yippie. Het is niet makkelijk.

Jessy, ik ben ook niet int wit getrouwd en ik zag er prachtig uit. Had em met m'n man uitgezocht. Wij waren er weg van. Niemand wist er van, anders was het me vast afgeraden.
    Ik zou als ik jou was met een goede vriendin ofzo nog een keer dezelfde jurk gaan passen over een weekje. Haar zeggen dat hij niet wit is en vragen wat ze van de jurk vindt, niet de kleur.
    Jammer dat je familie je blijdschap om je jurk wegnam! Net wat gaby zegt: het is JOUW jurk, jouw bruiloft. Houdt je aanstaande van witte jurken? Dat zou ik als enige belangrijk vinden: wat ik en m'n man mooi vinden. Succes!

Deel Deze Pagina