Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

wel lekker nu verlof al.. en ben echt benieuwd naar je foto..

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Calani: Goed zo dat je met 'verlof' gaat!! De 2 meiden zijn gewoon even het belangrijkst. Kan de ene weer gauw een groeispurt doen ;).

Verder op moment aardig rustig hier he....niemand ergens echt mee bezig toch? Allemaal wachtende op het moment tot intake gesprekken en starten nieuwe behandelingen....!!

Allemaal een fijn (zonnig :)) weekend toegewenst!!

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Calani, het is anders dan je het verwacht... maar nu al met 'verlof'. Straks genieten van je nieuwe ritme.

Hier de rest van het poetsen gedaan. Ramen binnen zijn nu ook schoon en het is een heerlijk gevoel.
    Morgen zien we ons neefje weer.:D

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    inderdaad anders dan verwacht maar zoals jullie zeggen
    zij zijn momenteel het belangrijkst dus...
    kan ik nu ook even serieus met de aanschaf van bedjes, wandelwagen ed beginnen...
    wat is het hier plots weer rustig!

5. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    voila update van buikfotoos :)

6. gaby1986

waar dan??

7. gaby1986

ik heb je toegevoegt als vriend misschien helpt dat..

8. gaby1986

CALANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :D k ben nieuwschierig..

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ikke ook vriendjes willen worden!!! :D

Calani, heerlijk toch dat je nu ineens zoveel tijd heb om rustig dingen voor de baby's kan uitzoeken en aanschaffen. Veel plezier daarmee.

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Calani, Inderdaad verstandig nu al met "verlof" te gaan. Er is niks belangrijker dan die twee frummels van jou. En mooi buikje! En een mooie zwangerschapsstreep!

11. gaby1986

ik is jaloers op kvo haha.. :p:p jij wel al kijke he!!!

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Tja......weet wie je vrienden zijn he :p:p:p

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaby, aan deze 'vrienden' heb je niet veel. :p

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaby, wat leuk om jullie op die site te zien. Wel een statiefoto, hoor.;)

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Gaby, Mooie foto!!!

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Jeetje Mijs, lijkt me echt heel gek dat je echt zwanger was. Hoe gaat het nu?! Ik vind dat je het heel sterk verwoord, dat ‘mooie randje’. Sterkte meis!

Timon in welk ziekenhuis ben jij onder behandeling? Balen van die verbouwing, hopelijk heeft t geen invloed op jouw behandeling!

Sikki had net ook een stukje in het dd-topic gelezen. Vind het knap dat je er weer helemaal voor kunt gaan! Echt respect! Ik vond de 2e poging al vele malen zwaarder dan de 1e poging. Daarom kan ik me gewoon niet voorstellen hoe jullie je voelen. En dat je jezelf toch iedere keer kan opladen voor een nieuwe poging. Echt respect! Van dat donorzaad, schrok je man daar ook niet van? Logisch dat je dat nog even niet direct ziet zitten. Er zijn zaadcellen en zolang er eicellen zijn is er kans op jullie beebje aanwezig! En je hebt er nog 2 in de vriezer natuurlijk! Ben wel heel benieuwd hoe het met IMSI gaat!

Calani goed dat je meer gaat rusten. Alles draait nu om jou en je 2 meiden! Hoe groot zijn ze nu? Wat heb je een mooi buikje! Echt super zeg! Maar inderdaad niet extreem groot ofzo! Had em veel groter verwacht met 2 kindjes erin!

Gaby hoe gaat het met jullie? Echt een mooie foto! Leuk dat jullie op die site staan:D

Kleintje ben heel benieuwd wanneer je knul zich laat zien!

Hier alles goed. Dinsdag de 2e echo gehad (staat ook in mijn album) Echt zo bijzonder. Het was de afsluiting in het Radboud. Blijf wel onder controle van de gynaecoloog (in ander z’huis hier in de buurt) en heb donderdag mijn eerste intake! Ben nog steeds veel misselijk maar de afgelopen 2 dagen niet overgegeven gelukkig! Merk dat ik me iets beter voel als vorige week en de week ervoor. Morgen alweer 9 weken!!! Gaat dan toch stiekem best heel snel (je leeft van afspraak naar afspraak :))

17. meiden hoe is het hier!!!!!!

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Yippie, met mij alles goed! (zie hierboven) en met jou???????

19. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hihi bedankt voor de reacties,
    gaby wat een ongeduld hihi, heb je intussen toegevoegd dus nu kan je ook de fotoos zien :) en leuk dat je op die site staat!!

en kvo ik vind mijn buik heel leuk maar die streep dus net niet... maar goed die neem ik er met plezier bij gezien ze bij onze 2 schatjes hoort! ze wogen 10d geleden bijna 600g, aan mijn zw-banner te zien zouden ze nu naar de 900g moeten gaan

sinja wat leuk dat je 2e echo ook goed was, yihaaaa ;)

Deel Deze Pagina