Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Whaaaaaaaaaaaaaaa, Sikki, wat een gek idee!!!
    Ik woon daar nog geen 5 minuten vanaf!
    Ben je vanuit Deventer gekomen?! Dan heb je mijn huis bijna kunnen zien, achter die mooie vijver!

Als jullie willen weten hoe het met Kleintje is, moet je het verlengde wachtbankje in de gaten houden. Daar heeft ze een buddy die ze smst als er nieuws is!

Mijs, zet hem op! Deze ronde gaat hem echt worden. De vorige ronde zat het bijna goed, nu komt het vast helemaal goed!
    En ik snap precies je je voelt. Je hebt dat 'mooi' verwoord!

Gaby, we gaan al mooi richting april he?! Hou je het wachten nog een beetje vol?!

Saffie, lieverd...jullie zijn nu potverdorie echt aan de beurt hoor!!! Het moet niet gekker worden! Ik ga zoooooooooo hard voor jullie duimen!!! Knuffel!

Timon, nog een week! Wow, dat komt lekker dichterbij! Mag ook weleens he?!

Sikki, veel plezier meid! Zet alles maar eens lekker van je af!!!!

Ik ga aan het werk! Fijn weekend alvast!

Smak!

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Sikki, ik wens je veel sneeuwpret toe, ideaal om de gedachten eens te verzetten, geniet ervan!!!!!

Kvo, en en en ??? is je klein mannetje er al?

Mijs, jeetje bedankt voor het mooie compliment!
    en ik begrijp heel goed wat je bedoelt, bij ons was het precies na de eerste icsi, mislukt dus, en wat bleek, mijn beste vriendin, 2 collega's en iemand in de familie zwanger, precies dat het erom gedaan was, heb daar veel om geweend, maar jouw kans komt nog wel hoor meid!! ben ik zeker van!!!

loesie, jouw eerste echo nadert!! spannend!!!!!!!!!!!!!

3. he sikkie.. kom jij ook uit het oosten dan!!!

he meiden wat een nieuws weer hier..

geef jullie allemaal een dikke knuffel..

hier nog niets aan de hand voor mijn gevoel nog geen ongie te bekenen.. ben benieuwd..

liefs Yippie ( ook een oosterling)

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Dames,

Kom hier weer even koekeloeren om te zien of er alweer meiden bezig zijn met een behandeling....

@Ingrid: Jullie aangemeld voor een cryotp dus. Spannend....

@Sikki: Jij inmiddels met de pil begonnen ter voorbereiding. En nu heerlijk onderweg naar Oostenrijk om te snowboarden!! Geniet er lekker van!! Als je terugkomt nog maar een weekje tot de uitgangsecho!!

@Timor: Bij jou komt er nu ook 'schot' in de zaak. Nog een kleine week voor de info afspraak icsi. Is het trouwens puur info, of is het meteen een intake gesprek?

@Saffie: Jij wat minder actief hier....geeft toch niets meid...je moet doen wat voor jou goed is!! Zou wel héél leuk zijn als jij en Sikki de rest v/d meiden van vorige jaar nu ook maar eens gauw volgen naar de vw!!

@Mijs: Jij w.s. maandag dus de punctie alweer. Jee...dat gaat snel zeg!! Alvast heel veel succes!!

@Yippie: Sikki woont idd ook in het oosten v/h land.....zie bij haar berichten rechtsbovenin bij locatie ;).

Van kleintje nog niets gehoord....spannend....die zal wel druk aan het puffen zijn nu....

Dames...allemaal alvast een heel fijn weekend gewenst!!

Toedels Majo!!

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ghihi, was ik maar aan het puffen...... Het is met de weeen ver te zoeken.... Vanmorgen wel naar het ziekenhuis geweest en alles gaat goed met de baby en mij. Geen infectie ofzo. Maar ook geen weeeen. Nu moeten we thuis afwachten of de weeen spontaan nog gaan beginnen. Als dat niet het geval is moet ik morgen ochtend om half 7 bellen en als het niet te druk is op de afdeling gaan ze me om 7 uur inleiden. Dus bevallen zal ik dit weekend. Alleen nog even de vraag of het zaterdag of zondag gaat zijn. Moet ook na de bevalling nog 24 uur blijven ter observatie of de kleine of ik geen infectie heeft opgelopen door de langdurig gebroken vliezen.

Maar verder gaat het hier allemaal prima! Wou eigenlijk nog even een wandelingetje gaan maken maar dat hebben mijn moeder en vriend me verboden. Dus nog maar een wasje aan het draaien en een beetje opruimen. Is het huis iig helemaal tip top!

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Whoehoe, wat spannend!
    Ik ga zo met vakantie, dus ik zal het over ruim een week pas horen!
    Kleintje, heel veel succes! Zet 'm op!

Loesie, dan rij ik zo'n beetje 2x per week langs je huisje.
    We hebben namelijk een vestiging in Deventer en Wijhe en daar pendel ik veel tussen.

Yippie, jaah ik ook in het oooosten. In Enske!

Meiden, ik ben sneeuwhappen.
    Tjusssssss

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Sikki heeeeeel veel plezier! Geniet ervan!!!!!!!!!!!!

Kleintje, wat spannend! nog heel even en je bent mamma! Ben zo benieuwd!!!! :D Zet em op he! :):p

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kvo: spannend joh :D:D

het wachten gaat hier opzich goed.. vind t aan de ene kant wel ff lekker.. niks.. :) maar ben wel blij als we eindelijk weer mogen beginnen..

sikki: veel plezier..

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kvo, wat spannend!!!!

Mijs, wat fijn dat je zo snel de punctie zal hebben. Ik duim dat het dit keer helemaal goed gaat.

Yippie, nog steeds geen ongi? Zal het nu raak mogen zijn?????? Mijn duimen draaien als een gek!

Sikki lekker met vakantie in de sneeuw.

Majo, het is het intake gesprek zodat we met ICSI kunnen beginnen. de kans is zeer groot dat ik in april aan de pil moet en pas in mei kan spuiten en dus met ICSI kan beginnen. Maar goed, dat hoor ik donderdag. Nog even en dan mogen we eindelijk dit traject instappen.

Iemand weleens gehoord van nog steeds jeukende tepels terwijl je ongi bijna voorbij is? Normaal is dit met het begin van de ongi over, nu dus niet.

10. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    KvO, succes!

Kan me voorstellen dat het ook even rust geeft nu, Gaby. Maar tegelijkertijd wil je natuurlijk zo snel mogelijk door.

Nog een paar nachtjes, Loesie en dan kindje(s) kijken! Volgens mij heb je er helemaal een goed gevoel over, je klinkt zo vrolijk :) , dus dat moet goed zitten!

Sikki, hap ze!

Meiden, dank jullie voor de reacties, het gaat inderdaad snel. EmoAchtbaan hier.
    Zo fijn hoe jullie herkennen wat ik meemaak. Hoewel het natuurlijk fijn was als niemand het mee hoefde te maken...

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik ben echt benieuwd hoe het nu met KVo is hopen dat ze gauw haar wondertje in haar armen mag sluiten.

Ingrid voor jou ook binnenkort een tp spannend hoor hopen dat deze blijft zitten en een ontzettend mooi kindje word en dan zwanger trouwen haha

Sinja echt fijn te leZen dat alles zo Goed gaat. Dit is wel een mooi idee dat het zo snel gaat des te eerder kan je je kleintje vasthouden

Timon nog aan t wachten ben benieuwd wanneer je mag starten

loesie hoe is alles met je.

Mijs echt klote zeg dat je toch Zwanger was maar dat het eigenlijk mis is gegaan. Mischien dat de volgende wem blijft Zittwn als je t echt te snel vind gaan kan je dat gewoon aangeven in t ziekenhuis mischien doen ze dan iets rustiger aan of een maandje rust.

Hier een tp dinsdag middag als alles goed gaat natuurlijk van een cryo ik ga nergens vanuit dan kan t alleen maar meevallen
    van de verloren eicellen hebben een klachtenbrief geschreven nu maat hopen dat we een extra poging krijgen of een tegemoetkoming maar de gedachten blijft wat nou als een van die eicellen ons kindje had geweest ga nu hopen en heel de dag kijken of kvo bevallen is.

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

jessy: spannend dinsdag tp... :)

13. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    jessy en mijs bijna tp
    loesie bijna echo
    ingrid nadert ook een tp
    kvo moet elk moment bevallen :)

SPANNEND allemaal!!

ik wens jullie allemaal het beste!!

14. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!
    Hmm, die terugplaatsing is elke poging afwachten, hoor Calani. Er groeit natuurlijk elke keer maar 1 eitje. Die moet niet te vroeg springen. Follikel moet vervolgens bij punctie wel gevuld blijken met eitje. Dan is het bij mijn man elke keer maar weer de vraag of er een zaadje gevonden wordt. Als er een eitje en een geschikt zaadje is, is er natuurlijk ook grote kans dat er geen embryootje ontstaat.
    Dus.... op dit moment niet duidelijk of er deze maand een terugplaatsing is.
    Na twee dagen bleek vanmorgen mijn follikel van 14 naar 15mm te zijn gegroeid :(
    De vorige cycli groeide hij aan 't eind steeds 5 mm per 2 dagen, dan reken je daar toch weer een beetje op. Had gedacht maandag punctie te hebben, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren nu. Maar weer doorspuiten...

Jessy, spannend! Hopelijk gaat het goed en heb je dinsdag tp!

15. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey Mijs
    sorry voor mijn voorbarige conclusie
    spijtig dat je follikel nu maar 1mm gegroeid is maar de ene cyclus is de andere niet hé, mijn slechtste cyclus was de succesvolle, mijn follikel groeide maar niet door, mijn hormoonwaarden wouden maar niet ovuleren, mijn fert arts zei nog dit betekent niets, we wachten gewoon af, en ja hoor die natuurlijke cyclus was lang maar vruchtbaar, uiteraard dankzij de tp van de cryo's maar goed je snapt me wel
    en ja het is bij jou wel extra spannend maar dat komt wel goed!!!!!
    calani

16. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ja, klopt, hoor, Calani, nog niks verloren. Werd er alleen een beetje grumpy van vanmorgen. De verwachting was anders, moet weer bijgesteld. Zo lastig ook op het werk, steeds onduidelijk welke dag ik er niet ben. Ik stelde me in op punctie maandag, gezien de eerdere ervaringen.

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    #857 linda221, 14 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2010
    hallo meiden! ik denk kom weer eens ff spieken!!
    woooow loessie gewoon zwanger!!! super zeg!!! vn harte gefeliciteerd!! hopelijk gaat alles goed en heb je over een paar maanden eindelijk een mooi wondertje in je armen!!!
    gaat je wens om zwanger te trouwen toch nog in vervulling (jij wilde toch graag zwanger zijn op je bruiloft of was dat iemand anders:p)

mijn schoonzus gaat ook goed die is nu (d.m.v icsi) 14 weken zwanger..
    wij hebben gister een geslachtsecho laten doen en we krijgen weer een meid! we zijn er onwijs blij mee...we hadden immers a een meidennaam, maar jongensnaam kwamen we nog niet uit...als het een jongen was geweest was het uiteraard ook prima!

18. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey mijs
    lastig, ik begrijp het volkomen, voor je werk dan hé, ik vond dat ook altijd zo lastig om te regelen, ben iemand die anders een afwezigheid weken op voorhand doorgeef... tja nu moet het even anders hé, moed niet opgeven en lekker doorgaan

linda, leuk dat je samen met je schoonzus zw bent en dat nog steeds alles goed gaat!!

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi,

Mijs, spannend voor je!! Ik ga heel hard voor je duimen!!!! Het MOET gewoon een keer!

Meerdere meiden die binnenkort een tp hebben?!!? Het wordt echt spannend nu! Fijn dat er weer wat een kans krijgen!

Calani, hoe gaat het met de meiden?! En met hun mama?! Hoe is alles thuis, heb je al veel voor elkaar!?!

Linda, hoihoi!!! Wat leuk dat je een meisje krijgt!!!!
    En de naam al klaar!!
    Bedankt voor je felicitatie! Ja, ik was degene die graag zwanger wilde trouwen, dan is het echt de gelukkigste dag van mijn leven!!!
    Morgen 1ste echo, ben erg zenuwachtig!

Wat fijn dat het met je schoonzusje ook zo goed gaat! lekker genieten met z'n allen!

We wachten nog steeds op nieuws van kleintje! Ze houdt het erg spannend!!!

Fijne dag allemaal!

Liefs Loesie

20. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    KvO... spannend!!! Ben benieuwd! Moet zo gaan werken dus kan vanavond pas weer even gluren of er nieuws is...

Hier dus gestart met de Cryo-behandeling. Inmiddels voor de 8ste dag Progynova aan het slikken. Aanstaande woensdag heb ik de eerste echo! Ben benieuwd! Spannend dus. Wie weet hebben we volgende week al weer een terugplaatsing. Deze behandeling gaat echt supersnel. Slik mijn medicatie wel trouw, maar ben er absoluut verder niet mee bezig. Ben lekker druk met de voorbereidingen van ons huwelijk! Heb vorige week mijn jurk weer aangehad.... :D:D:D Je voelt je echt een prinses! Hihi!

Alle andere meiden.......... ontzettend veel succes met alles. Dikke digi knuf! x

Deel Deze Pagina