mijs: spannend vanavond pregnyl en bijna punctie loesie: wat een opluchting zal dat wel zijn dat gewoon alles goed is.. gefeliciteerd..
Meiden sorry was even afwezig... Ik was er te veel mee bezig moest even wat afstand nemen. We zijn naar het VU geweest voor de intake. We kwamen te laat. Allemaal drama op de weg. Zelfs nog een bekeuring gekregen omdat we een éénrichtingsweg in tegengestelde richting inreden. De intake zelf was eigenlijk een beetje een teleurstelling. Om de zaken te helpen en te bespoedigen had ik een heel lange brief geschreven. Volgens mij was deze niet eens gelezen. Heel veel dingen werden dubbel gevraagd. Ook moesten we bij de inschrijving alle gegevens nogmaals geven. Verdorie, waarvoor heb ik die brief nou geschreven? het zullen wel protocollen zijn maar toch... Wat ik wel heel erg lief vond. De arts stelde een vraag over negatieve sexuele ervaringen. Die heb ik wel ja... Dus toen ik daarover vertelde, stelde ze me gerust: "We gaan veel onderzoeken bij je doen. Nee is altijd nee, en als je iets niets niet wilt of als we moeten stoppen altijd zeggen" dat vond ik ontzettend lief. Toch voelde het als een soort sollicitatie. Hadden jullie dat niet? Watvoor werk doet u? Heeft u gestudeerd? De 'bent u wel een goede papa en mama sollicitatie' ik had helemaal mooie kleren aan en een mooi make-upje op. Stom he. Haha Enfin... Manlief moet, ondanks dat 10 jaar geleden én 2 jaar geleden al testen zijn gedaan, toch weer zijn zwemmers laten onderzoeken dus ik heb zijn donatie vanmorgen afgeleverd bij het ziekenhuis. Vroegen ze evengoed naar mijn verzekerderden gegevens en ID kaart. Huh?? Het is toch niet MIJN donatie, ik kom het alleen afgeven... Godzijdank had ik het toevallig bij me. Volgende week moet ik nu alle lichamelijke onderzoeken laten doen. Op mijn 3e cyclusdag een bloedprikje En op mijn verjaardag mag vriendlief een donatie doen op het IVF centrum in het ziekenhuis en dan wordt er gekeken of 'opwerken' te doen is. Ik hoop het tegen beter weten in. Ben nog steeds als de dood voor het ICSI traject, ook al is ons al gezegd dat dat waarschijnlijk onze enige optie is om zonder donor een kindje te krijgen...
mariaC: t is ook niet niks allemaal....en jullie slagen met vlag en wimpel voor de bent u wel een goede papa en mama sollicitatie
@Mijs: Vanavond de pregnyl en morgen de punctie!! HEel veel succes...op naar een mooi ei!! @Kleintje: Ook hier nogmaals gefeliciteerd met jullie zoontje Maurits!! @Loesie: En jij ook hier natuurlijk gefeliciteerd met jullie mooie knipperlichtje!! @Linda: Leuk dat je weer eens even om het hoekje komt spieken!! Fijn dat het bij je schoonzus en zwager dit keer ook goed gaat!! En jullie dus een tweede dochter!! Leuk hoor!! Lekker genieten meid!! @MariaC: Idd net een zollicitatiegesprek zo te horen. Ik heb het destijds niet echt zo ervaren, was een leuk losjes gesprek met plaats voor grapjes van arts zijn kant. Daardoor minder formeel gevoel. Hopelijk kan opwerktest toch nog wat voor jullie doen en anders zit er w.s. niets anders op dan toch de icsi. 't is natuurlijk niet leuk om dat te moeten gaan doen, maar iedereen ervaart het weer heel anders. Ik zal het (mochten we voor een 2e gaan) toch zó weer doen. Ondanks alle tegenslagen en pijnen die erbij kwamen kijken!! Toi toi toi meid!!
Lieverds, iedereen een dikke knuffel!!! Mochten er spannende dingen op het programma staan dan gaan mijn duimen enorm hard draaien. Nog 1 dagje werken en dan... de intake!!!!!
loesie wat ontzettend gaaf een harthje!!! dat is goed nieuws dus nu met een buikje trouwen haha.... ik hoop dat ik je volg!! mijs...... heeeeeeeeeeeel veel succes vandaag met de punctie!! hoop dat je er geen last van hebt.. timon echt spannend ben benieuwd wat je dalijk te horen krijgt gaby. wat een wachten voor jou zeg!! ik hoop dat de tijd snel gaat. maria het komt allemaal wel goed. ik dacht ook dat het enorm tegen zou vallen. maar het valt mee. de punctie was niet prettig maar dat is met ivf hetzelfde.... voor de rest komt er uiteindelijk een heel mooi wondertje hopelijk voor terug!! linda voor jou begint de eindstreep ook in zicht te komen zeg!! augustus dat is echt zo haha majo, hoe is het met jou?? hoe voel je je! elif ben benieuwd hoe het met jou is gegaan zou leuk zijn als we samen tegelijk uit gerekend zijn over 2 weken! @ ieereen die ik vergeten ben... dikke digiknuffel. hier gisteren tp gehad, arts was een beetje erg hardhandig met de eendebek. maar volgens de laborant een emmy terug gekregen die er zin in had... hij had zich diezelfde ochtend nog gedeeld... dus wie weet...... nu maar afwachten!
mijs: succes vandaag. jessy: haha je emmy had zeker zin, als die zich nog ff gauw gaat delen.. nu maar hopen dat die zich zover deelt tot een mooi beebje fijne dag allemaal
Jessy! Wat goed zeg zo'n enthousiaste emmy! Timon, we krijgen wel verslag van je intake toch? * Hier beginnen de ongi krampjes vandaag alweer. Gek hoe je tegen beter weten in toch weer iedere maand hoopt op een wondertje
Hee meiden, Hier minder nerveus dan de vorige keer. Follikel nog intact! Woohooooooo! Punctie minder pijnlijk dan de vorige keer, eitje gevonden. Woohoooooo! Ook levend zaad gevonden! Woohoooooo! Even kopje koffie met Mijsman en weer an die arbeit.
Go Jessy, met zo enthousiaste emmy! Dat je maar zwanger in je prachtige trouwjurk mag staan... duimen draaien hier hard. Mijs... wow, direct weer aan het werk. Okee het is dan maar 1 follikel geweest maar toch! Alle andere meiden... dikke digi knuf van een happy Ingrid Vanmorgen mijn eerste echo gehad voor de cryo-behandeling. Onze twee eskimootjes kunnen aan hun ontdooiproces beginnen. Vrijdag krijgen we een telefoontje van het ziekenhuis of het allemaal goed is gegaan en zo ja, dan hebben we zaterdag een TP!!! Vind het allemaal wel erg snel gaan. Als ik me bedenk dat ik 13 februari eigenlijk had mogen testen van de eerste ICSI behandeling en dat we nu 17 maart gewoon alweer bijna zover zijn dat er een TP afgesproken kan worden... Ingrid en Ingridman zeggen ook niets anders tegen elkaar dan: het gaat snel he... echt snel he...