Mijs wat fijn dat het zo goed ging nu maar hopen dat als het emmytje terug is geplaatst dat het blijft zitten gaby voor jou is het ook afwachten nu. Jeetje om gek van te worden Calani ik hou jou als voorbeeld dat ook cryo's het goed doen. Ik hoop dat ik net zon mooie buik als jou krijg. Want wat heb jij een mooi buikje. Timon ben zo benieuwd hoe het nu met je is. Of je je gesprek al hebt gehad en wat ze gezegd hebben Ingrid nu jij ook een goede cryo zaterdag hè gaan we samen duimen draaien want jij trouwt eerder als ik dus bij jou moet het ook blijven zitten hoor. Dus heel veel ontspannen haha heerlijk. Maria klote is dat ik hoop elke maand tegen beter weten in dat het natuurlijk gebeurd tegen ons hebben Ze gezegd dat op de natuurlijke manier zo goed als niet gebeurd Hier gaat alles goed. Rode wangen rode mond maagpijn na de koffie maar totaal geen last van me buik. Of dat nou goed is dat ik negens last van heb geen idee. Maar ontspan maar zoveel mogeljk en maak me niet te druk we zien het wel.
Ja, Timon, hoe was het vandaag? Hopelijk goed nieuws over de planning en een blije Timon! Ingrid, succes! Het is spannend! Hier nog 1 nachtje en dan horen we of er een embryootje is ontstaan....
jessy bedankt voor het compliment, dat zijn idd 2 cryo wondertjes hou al zielsveel van ze en dat je nu nog niets voelt is normaal hoor, heb enkele dagen na tp wat stekende rugpijn gehad, verder helemaal niets tot na de testdag mijs ik denk aan jou!!!!!!!!! en jullie emmie!!
Meiden, ik ben er!!! Vandaag eindelijk de intake gehad. We hadden een hele aardige arts die het één en ander heeft uitgelegd. Helaas in april beginnen met de pil. Ik zal decapeptyl en gonal-f gaan spuiten. Ik krijg ook nog een uitgangsecho. Manlief was flink met zijn oren aan het klapperen. Omdat mijn eerste fm op Hemelvaart zal vallen zal mijn man het en keer meemaken. Da's wel leuk. Vanmiddag met dit heerlijke weer de achtertuin grotendeels opgeruimd. Heerlijk even in de grond gewoeld. Mijs, mijn duimen draaien voor een toppertje! Ingrid, de tijd vliegt... en de eskimootjes komen er vast goed uit. Jessy, hoe is het nu met jou?
Je klinkt blij, Timon! Je typt dat je in april helaas begint met de pil. Maar je klinkt alsof je wel blij bent, je had er natuurlijk al wat op gerekend. En een aardige arts doet een hoop! Dank je wel, Timon, begin hem ernstig te knijpen, hier! Aaaaah, dit is gewoon hét moment waar de behandeling mee staat of valt. Té spannend! Wat toch akelig zo afhankelijk te zijn.
Ja, ik ben blij dat er eindelijk weer iets gaat gebeuren ipv maanden wachten en weten dat er zo ongeveer niets kan gebeuren. Veel kracht en rust voor jou, Mijs. Die afhankelijkheid zou er niet moeten zijn, maar helaas.
Timon wat goed dat de intake met een aardige arts was! Dat helpt enorm hé, wij waren ook telkens met extra hoop na een gesprek met onze arts en lekker in de tuin gewerkt, daar kan ik ook zoooo van genieten, was zalig weer hé vandaag Mijs ik duim @me, de babies houden me wakker, één van de twee zat tegen mijn ribben en lever/longen te shotten, niet zo aangenaam en ben zoooo moe.... maar goed mij hoor je nog niet klagen, zij mogen... véél
Hee Calani, Hier ook nog iemand wakker. Hoop zo dat het mijn aanstaande baby is die me wakker houdt! Hihi! We gaan meestal op dit soort spannende avonden laat naar bed, dan vallen we tenminste moe en laat in slaap en gaat de nacht sneller voorbij. Maar half 2 is wel errug laat... Succes met babygeschop. Hopelijk gaan die miekes ook zo lekker slapen!
Wat lief Elif, dank je. Was leuk geweest samen op het wachtbankje... Geen terugplaatsing: het embryo viel uiteen. G*tv*r! Vorige keer na de punctie/zaad inleveren was ik euforisch. Dacht ik dat het wel goed kwam met embryo. En zo geschiedde. Nu was ik helemaal niet extreem blij en dacht ik dat het niet goed kwam met hem embryo. En zo geschiedde. Heb ik nou verdorie zo'n goed voorgevoel of valt dat embryo uiteen door mijn negatieve gedachten???
hééé mijs ook nog zo laat wakker!! ik hoop ook dat het je aanstaande baby is die je wakker hield kijk vol spanning uit naar nieuws van hoe jouw emmie het doet!
oooo Mijs, zo spijtig! het zijn zeker niet je negatieve gevoelens hoor, ik had helemaal geen goed gevoel bij onze laatste tp en dan zaten er twee levend en wel in mij mss heb jij een correcter voorgevoel maar in ieder geval die kleintjes trekken hun daar niets van aan hoor dikke knuffel meid!! probeer je wat te ontspannen dit weekend en verwen jezelf en je man!
Nu ongesteld worden over twee weken en dan door met ICSI in eigen cyclus 3. Het hoort bij ICSI in eigen cyclus dat het op veel momenten mis kan gaan en dat er meer pogingen nodig zijn om zwanger te raken. 6 keer ICSI in eigen cyclus staat qua kansen tegenover 1 'grote' poging met hyperstimulatie. Lichamelijk is een behandeling minder belasting, maar mentaal zijn het in een half jaar, in 6 cycli wel heel veel emomomenten en veel stress. Het komt wel erg hard aan hier..
mijs: jeetje das echt flink balen zeg *knuffel voor jou* hier is alles goed... vanmorgen toen ik op stond kwart over 5, zat er een enome spin op t muurtje waar ik langs moet.. dus stond al aardig vroeg met de stozuiger in de hand.. ieuw ieuw. spinnen zijn zoooo vies... en net kwamen we thuis.. en aangezien grote spinnen nooit alleen zijn maar met z' n 2je..heeft joey net de 2de opgezogen bah bah...
Hahahahahaha, ik zie dit zo voor me. *Timon lacht Gaby niet uit* Als zo'n enorm ding in onze huiskamer zit gaat er een schoen op. Manlief vindt het ook helemaal niets. Hihihihi, laatst zat er eentje op het tapijt. De schoen van mijn man kwam er zomaar op terecht en die heb ik laten staan. Toen hij deze weghaalde vond hij de verrassing niet zo leuk om te zien.
whaha... nou t was dat joey niet op wilde staan zo vroeg om de spin voor me weg te halen.. dus ik heb hem in de stofzuiger zitten en er een prop wcpapier achteraan gedaan haha.. heb 1x meegemaakt dat de spin terug kwam lopen.. haha.. ,, t leuke was nog dat ik vanmorgen eerst langs die spin op kwam.. om de hond in de tuin te doen.. en ook weer terug liep.. en iets zag zitten op de muur.. en heel dichtbij moest kijken wat t was.. (had mijn lenzen niet in.. zit nu op -4,75) haha... en toen durfde ik er niet nog eens langs om de hond weer binnen te laten. met een schoen slaan, zal ik nooit doen.. dan moet mijn hand veel te dicht in de beurt komen van die spin :d