Als je strijken nou erg leuk vind, heb ik ook nog wel een stapel haha Ik was idd vergeten dat het kindje van die zotte labiele incompetente nicht is. Zal je idd zien dat ze 'm terug wil... aarrghhh... Of de hele tijd bemoeien.... Over de morfologie... lijkt me ook wel relevant. Als je nou 10 mijoen razend snel zwemmende idioten met 4 staarten hebt schiet het ook niet op Nogmaals.... ik geloof nog steeds vooral de huisarts, die meteen zei dat onze waardes ICSI waardig zijn... Maar we zullen het zien...
haha zalige formulering, maar idd ik denk toch dat je gelijk hebt, dat is nl wat onze fert arts zei als was het niet in die woorden, op dat moment zouden we dat waarsch niet grappig gevonden hebben... en hmm zo graag strijk ik niet hoor, maar nu heb ik geen excuus en wil toch ook iets nuttig doen op een ganse dag thuiszitten...
Nee, het is niet het mooiste bericht om te krijgen... Een paar van die zinnen, zo'n ingrijpend gevolg.... *....sigh....*
Ja inderdaad! Zoooo blij dat ICSI bestaat. Mijn arts zei laatst: het zaad van jouw man is zó bagger! Hahaha, vind ik stoer dat ze dat gewoon zo zegt. Helemaal mijn stijl! Maakt dat wanneer ze laatst belde dat het embryo uiteen was gevallen, ik ook gewoon zeg: dat is kut! Zij: dat kun je wel zeggen, ja! Hahaha.
Ja dat is fijn, als je arts gewoon in mensentaal spreekt.... Het is tenslotte ook mensenwerk... Nu ben ik wel benieuwd naar de zwemresultaten die worden gekwalificeerd als zijnde 'bagger' heb je ze al ergens gepost? Dan vergelijk ik ze even met die van mijn lief. Mogelijk schudden we elkaar de hand Liefss
Nou, het kan altijd nog baggerder dan jouw uitslagen, hoor. Bij mijn man zijn de zaadcellen bijna allemaal dood. Er worden soms geen en soms tussen de 2 en 5 stuks levende zaadcellen gevonden die bruikbaar zijn voor ICSI. Dus niks miljoenen hier... Ook geen procenten te noemen. En dan prijzen we ons nog gelukkig, hoor. Zijn hier ook mensen op t forum wiens zaad echt onbruikbaar is. Of waarbij er überhaupt geen zaadjes worden gevonden. Soms zelfs niet na TESE.
thanx meiden dat ik met jullie mee mag kletsen! heb gister ook de uitslag gehad van de laatste zaadtest van me man. hij had 0,9miljoen zaadjes daar moet toch wel wat tussen zitten voor de icsi. waar ik nog onzeker over ben is het prikken. wanneer ik wat moet prikken. poeh wat komt er veel op je af. de eerste prik ga ik in het ziekenhuis zetten. dus dan word alles nog uitgelegt maar dat duurt nog een maandje. xxx
hey norw sky voor het prikken hoef je je geen zorgen te maken, dat wordt allemaal goed uitgelegd en je krijgt ook een overzichtje mee met wat wanneer bovendien vind je hier opt forum vast wel iemand die dezelfde combinatie van spuitjes heeft gebruikt
meiden heb een vraagje. hoevaak per week moeten jullie komen voor fm een week voor de punctie zouden wij een midweekje weg gaan maar ben bang dat dit neit gaat lukken. we hebben natuurlijk het liefst een kleintje. en hebben ook alles voor over maar misschien is er een kleine kans dat we toch nog een paar daagjes weg kunnen. me ouders zitten daar namelijk
Ik had de 1e fm 8 dgn nadat ik gestart was met de stimulatie (Puregon in mijn geval). 3 dgn later had ik de 2e fm en toen was het al goed. 2 dgn later had ik de punctie... maar ja, het is bij iedereen anders!
Hallootjes.... Gaby.... wat een rotnieuws van je nichtje! Die verdient het inderdaad niet om moeder te worden. Nowegian Sky.... ik had 8 dagen later ook de eerste Fm. Daarna ben ik om de 2-3 dagen terug gemoeten. Uiteindelijk ben ik 9 keer terug moeten komen voor een fm. Hier 5 dagen op het wachtbankje... nog heel wat daagjes te gaan dus!
Norwegian welkom helaas ik had ook met acht en tien dagen een meting daarna de punctie. En ik moest net als ingrid puregon en decapeptyl spuiten. En natuurlijk pregnyl van te voren. Ingrid wachten diurd ook zo lang zit nu op dag acht. Gaby toch een klote verhaal dat van je nichtje. Ik kan me ook niet voorstellen dat je je kindje niet zou willen. Ik vind het ook achtelijk dat ze je het niet gewoonverteld hebben en dat je er zo achter moest komen. Timon ben blij dt je gesprek zo verlopen is klinkt toch goed. Ik moest ook eerst aan de Pil voelde zo dubbel calani hoe is het met jou en de twee kleintjes. Ben benieuwd voel je ze veel. Ik had pregnyl 5000 gespoten vandaag twee weken geleden maar het is pas acht dagen geleden dat ik me tp gehd heb dis weet nu niet meer hoe ik moet rekenen met testen
Maria voor jou ook spnnend allemAal. Maar het komt denk ik wel Goed hoor ik heb hier me voorbeelden die zwanger zijn. Dus het is gewoon mogelijk wat voor zaad je man ook heeft. Bij ons was het ook niet best weinig beweging ook en afwijkende cellen dus wat goed was is weinig ach ja. In het ziekenhuis kunnen ze ons gewoon een wondertje bezorgen. Mijs jeetje jij maakt het wel mee zeg nu weer de eicel uit elkaar gevallen. Volgende keer gaat het goed komen dat moet wel drie keer is scheeprecht zeggen ze toch. Toch raar ik vergeet de afgelopen week bijna dat ik een tp heb gehad want ik voel zo weinig. Had van het weekend twee keer steken in me buik en nu een beetje buikpijn maar boven me baarmoeder. Ga er gwoon vanuit dat ik ongesteld word kan het minder tegen vallen. Ik ben wel weer een beetje bang voor de punctie zat ik maar in Düsseldorf dan mocht ik lekker slapen onder de punctie. Ach ja denk dat ik vandaag ga testen xx
Ik heb getest het is dag acht en hij is positief niet dat hij er van af knalt maar wel een licht streepje die kwam ook gelijk kan dat nog van de pregnyl zijn die is gisteren twee weken geleden. En me tp was vorige week dinsdag
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JESSY De pregnyl 2 weken geleden, echt wel 14d geleden?!!!!!!! die is allang uit je lichaam PROFICIAT ging je net zeggen dat je vandaag kon testen waw waw waw waw waw en ik voel onze lieve kleine meiden heel vaak bewegen, het leukste dat er is, behalve als ze mijn blaas of ribben als target nemen JESSY!!!!!
norw sky je zou best na de punctie op reis gaan, dan moet je toch maar afwachten en alles rustig aandoen, voor de punctie zal moeilijk zijn omdat de fm vaak om de dag zijn
norwegian: welkom hier en succes met alles..je mag al wel lekker snel beginnen. majo: fijn dat alles goed gaat met je.. timon: spannend hoor.. eindelijk starten.. mijs: is idd wel fijner dat ha enzo. ''gewoon normaal'' praten haha. norwegian: 1e fm 9 dagen nadat ik met de puregon begonnen was.. daarna om de dag nog 2 x dus totaal 3x komen met steeds 1 dag ertussen.. en dan de dag van de laatste fm de pregnyl.. ingrid: spannend hoor allemaal. jessy: 15 dagen na de terug plaatsing mag je testen, dat is tenminste bij mij altijd zo geweest. jessy: die pregnyl is alleang je lichaam uit idd.. hier ook vast een voorzichtige gefeliciteerd !! calani: wat leuk dat je je meiden zo vaak voelt..
jessy ik spuit straks hetzelfde als jij. dan zit de vakantie er voor ons niet in maar als we toch om de dag naar het ziekenhuis moeten zijn we mooi vrij en kunnen we iets aan onze tuin gaan doen. xxx