Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Dat spuiten vind ik doodeng... ik heb echt iets tegen naalden.
    Maar de bijwerkingen vallen mee, toch?
    xx

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    ja hoor dat spuiten valt reuze mee
    en ik viel voorheen flauw als ik een spuit kreeg
    en nu kon ik ze dus zelf zetten,
    puregon is echt wel met een heel fijn naaldje, goed de huid opspannen en dan doet het nauwelijks pijn
    orgalutran was mijn andere spuit die was ietsje dikker maar viel ook goed mee
    pregnyl idem, had op voorhand te horen gekregen dat die enorm zou branden bij het inspuiten, maar ik vond dat ook meevallen
    en qua nevenwerkingen, ik heb er geen enkele gehad
    sommige meiden hebben last van humeurschommelingen, dat is dus ook nog niet zo erg, en ik denk dat je humeur sowieso wat schommelt als je in de mmm ziet...

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik vond het spuiten ook meevallen. Ik had wel wat opvliegers... en wat humeurig maar voor de rest viel het mee.

En ik ben ook doodsbang voor naalden maar ik heb het mijn vriend laten doen en ik deed me ogen dicht. dat ging hartstikke goed.

Het is voor een goed doel!!!!!!!!!

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

nu lees ik trouwens weer op de hyves van mijn nicht dat die kleine overleden is.. gister ging nog alles goed.. en nu ineens dood.. k snap er niks van...misschien zegt ze dat wel omdat die voor adoptie gaat.. probeer verhaal tehalen bij mijn tante maar die zegt niks terug op msn.

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Gaby, jeetje wat heftig..... Geloof wel dat het heel snel kan gaan met de kleintjes. En wat raar dat ze dat ook gewoon op hyves zet. Hopelijk is het niet waar. Maar vind het toch allemaal een beetje raar hoe je nichtje er mee om gaat.

Jessy, Vanaf hier ook een voorzichtige felicitatie!!!!

6. gaby1986

kleintje: ja is erg appart allemaal..ben benieuwd als ik er achter hoe of wat..

hoe is t met je en met je kleine man. :D

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Gaby wat akelig zeg. Ben wel benieuwd wat je tante te vertellen heeft xxx

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Allereerst: meiden sorry voor mijn vele afwezigheid!!! :) Ik doe niet veel meer dan werken en slapen momenteel. Ben echt té moe om hier te posten en ga serieus zodra ik uit mijn werk kom bijna direct naar bed. Maar vandaag dagje vrij en vanmiddag nog wat geslapen dus vandaar dat ik nu redelijk fit ben!

Gaby, jeetje wat K*t. Sowieso dat hele verhaal van je nichtje. En dat je dan op internet moet lezen dat ze is bevallen.. :x En nu dit weer... ben benieuwd wat je tante zegt... Nog heel even en jullie mogen naar dd. Nog 1,5 week toch! Spannend! Ik duim dat je snel mag beginnen en ben benieuwd welke keuze het uiteindelijk wordt. Maar julli gaan waarschijnlijk direct voor KID?

Jessy.... de pregnyl moet dan wel uit je lichaam zijn hoor! dus.... GEFELICITEERD!!! Ik heb ook op dag 8 getest :D Heb mijn testen trouwens in mijn fotoalbum (van boven naar onder zie je ook de test van dag 8, dag 10 en verder) Wow, het zou echt super zijn! Gewoon morgen/overmorgen nog een keer testen en kijken of het streepje donkerder is!

Ingrid hoe gaat het op het wachtbankje! Denk echt iedere dag aan jullie!

N-sky en Timon, fijn dat jullie bijna kunnen beginnen!
    N-sky wat betreft het spuiten; ik vond het ook echt enorm meevallen!

Verder hier alles goed! Maandag alweer 12 weken en staat er een echo gepland bij de verloskundige :) Ben gelukkig (na 3 weken alleen maar kotsen kotsen kotsen) nu al 2 weken een stuk minder misselijk en kan weer alles eten en drinken! Alleen dus nog wel ontzettend moe en veel hoofdpijn. Maar al moet ik 9 maanden hoofdpijn hebben, ik voel me wel heel gelukkig!
    Vriend is afgelopen maandag geholpen aan spataderen in zijn balzak. Was wel even spannend, maar over een aantal maanden horen we of het resultaat heeft op de zaadkwaliteit + hoeveelheid! Ben erg benieuwd! T zou toch wat zijn als het zaad nu opeens veel beter is...maar goed, we kunnen wat dat betreft nu 'relaxed' afwachten nu de poging is gelukt. Vandaag zijn we weer op de spoedpoli geweest en blijkt vriend ook nog eens een bijbalontsteking te hebben (wat helemaal los staat van de ingreep van maandag) Tis wat! En waarschijnlijk moet ie nog een keer worden geholpen want ze hebben nu alleen de spataderen links weggehaald, en rechts zitten er ook een aantal!

Maar hier dus alles goed! Hoop hier wat vaker te posten!

Jessy ik ben benieuwd naar je volgende test!!!:D

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Sinja. Ik ben nu ook wel erg benieuwd geworden naar jou testen maar kan ze niet zien. Zet morgen even mijn test erop van vandaag. Ik word er wel nerveus van. Ik heb het gevoel dat t elk moment fout. Kan gaan. Vind het wel ontzettend gaaf en heb je al een buikje

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ja, wat is het spannend in het begin! Hoop dat je testen snel duidelijker worden en je snel je echo hebt! Die tijd tot de eerste echo vond ik zooo lang duren! Daarna vond ik het tot nu toe allemaal redelijk snel gaan! (maar had het geluk dat ik iedere 2 weken een echo heb gehad, je leeft dan echt van echo naar echo)

Je begint nu heel ietsjes een buikje te zien. Heb altijd wel een beetje een buikje maar nu is ie nog ietsjes groter! Vooral 's avonds is het enorm opgeblazen! :) Kan niet wachten tot ik nog iets verder ben!

Ben benieuwd naar je test! Ik heb je als contact toegevoegd, dan kun je mijn testen gewoon zien!

11. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    jessy ik ben ook zeer benieuwd naar je volgende test, wanneer doe je die?
    ik heb toen ook op dag 8 getest denk ik, en heb het s avonds nog eens getest samen met mijn man en toen was die streep zelf al donkerder (vergeleken met die ochtend dus :) )

gaby, jeetje zo gek!! speciale nicht... ben ook benieuwd of dat nu waar is, hoop heel hard van niet

sinja, meid wat goed dat nog steeds alles goed gaat!! doe zo verder, en je bent bijna aan de 12w grens, mooi hoor
    en ik snap helemaal wat je zegt, die kwaaltjes zijn soms wel lastig maar langs de andere kant, de oorzaak is zooooo mooi dat je die kwalen er met veeeeel plezier bijneemt, mij hoor je ook niet klagen hoor

12. gaby1986

nee is ook niet waar...

13. gaby1986

k mag/kan er eigenlijk niet veel meer over zeggen omdat iedereen hier mee kan lezen.. en ik nog een aantal meer dingen van mijn moeder gehoord heb..

pbje kan natuurlijk wel voor de geintereseerde

14. gaby1986

sinja: fijn dat alles goed gaat en je steeds minder misselijk bent.. jeetje bijna 12 weken alweer zeg.. en ja nog 13 dagen en dan naar dusseldorf.. ben zo benieuwd.. en ja wij hadden de keuze al gemaakt en t word kid.. :)

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jessy, een voorzichtige gefeliciteerd met de streepjes.

Gaby, wat apart om zo'n verhaal op Hyves te zetten en dan blijkt het niet waar te zijn!:$ Ik hoop dat het mannetje snel goed terecht komt.

N-sky, ik heb het ook niet op spuiten, maar ik heb ze al wel in huis. We hebben 14 april de prik-instructie. Wanneer jullie?

Sinja, wat spannend om de echo te krijgen. Je kleintje weer te zien.

Gaby, de tijd gaat nu toch wel snel, he? Over 2 weken ben je gewoon in Dusseldorf geweest.

16. gaby1986

timon ja he vind t wel acht spannend maar ja nog ff wachten..

had trouwens een mailtje van mijn werk.. een kindje van 1 die op de groep zit.. werd uit bed gehaad en reageerde niet meer.. en is in een koortsstuip gegaan.. trauma heli en ambu erbij ... wat 20 minuten duurde voor ze er waren.. eng hoor..

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Brrrrr, dit zijn verhalen waar je kippenvel van krijg en eigenlijk helemaal niet wilt horen.

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Lieverds,

Even snel, ben erg erg moe.
    Gaby, wat gaat dat allemaal akelig en naar bij je nicht/tante....
    Hoor graag de details via pb. Snap dat dat allemaal erg privé is.
    En wat eng van dat koortsstuipje. Goed gekomen?

Jessyyyyyyy, superrrrrrrrrr! Spannend, hoor!

Timon, meis, zwaai!!

Sinja, wat fijn dat het goed gaat, ondanks de klachten klink je zo blij! Word ik ook blij van!

19. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    jeetje wat kletsen julie toch altijd veel kan het bijna niet bijbenen :)

gaby ik ben wel benieuwd hoor... eigenlijk heel benieuwd...
    en ik tel met je mee 12 dagen nog duurd echt niet lang meer.... haha

calani ik heb vanmorgen nog een test gedaan was duidelijker heb ze in me fotoalbum geplaatst.

timon voor jou is het ook aftellen.

eerlijk is eerlijk wachten duurd voor je feveol altijd te lang....

mijs hoe is hte met je.... aan het wachten op je menstruatie?

sinja.... echt gaaf die testen kan je zo goed zien dat het meer word.
    ik ga er nu ook een project van maken de as dagen. vandag nog 2 testjesw kopen en dan morgen en maandag testen nu zag ik zal een beter streepje. 1 dag later...

meiden ik tref het wel deze maand zeg opeens word alles onzeker.
    we hadden ons ingeschreven voor een nieuwbouwproject omdat we dat zo mooi wonen vinden. 187 woningen 1400 gegadigde wij worden ingelood. Keigaaf natuurlijk maar onverwacht. de opleverdatum is in juni volgend jaar.... maar moeten we ons huis verkopen. op zich is dat op te lossen als je dan een tijdje zonder woning zit als je met zijn tweeen bent... maar ja ik heb zoveel geuk deze mand ook nog eens een posi test. haha (ik ga morgen staatsloten kopen!!) maar hoe nou als je zwanger bent en je zit met dit alles..... jeetje we krijgen steeds meer om over na te denken hah41

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kan hem niet zien meid!
    Vind het geweldig voor je meid!
    Ik kom helaas niet met je mee:(
    Al donkerbruin met stolsels.
    Ben blij dat we ff op vakantie gaan want ik kan de klappen langzamerhand niet meer aan:(

Deel Deze Pagina