Waaaaaaaaaaaaaaa Jessy goed goed goed goed, en voor die verhuis volgend jaar, maak je geen zorgen, jullie vinden wel een oplossing, jullie ouders - vrienden- vrienden van jullie ouders, je hebt ook nog veel tijd om een opl te vinden! gaby, ben ook wel héél nieuwsgierig... naar het verhaal van dat kleintje... elif, goed dat je op reis gaat, zal deugd doen, maar zolang het geen rood bloed is ben je ook niet zeker hé
he meiden ik kom jullie even zeggen dat ik eindelijk mijn ongi heb... verder wat terug gelezen veel gebeurt hier.. voor iedereen een knuff.. Ik was er al minder maar word nog minder ga het forum los laten.. alleen mijn eigen topic zal ik nog eens kijken.. dus pb kan altijd.. Het ga jullie goed en als ik weer eens kom spieken is het vast roze hier.. liefs yippie
mijn mannetje gaat mij waarschijnlijk prikken zodat ik me ogen dicht kan doen hihi sch*tluis ben ik hihi.. hij heeft net als ik ook de zorg opleiding gedaan. en onze buuf is ook nog verpleegkundige dus daar kan ik ook nog terecht
Gaby in heb me pb gehad en ik vind het verschrikkelijk hoe ze er mee om gaan. Gewoon weg fout. Hie alles goed. Vandaag weer een test gedaan nu is het leuk om te doen bijna twee dezelfde streepjes. Blijf alleen elke x broekloeren ben zo bang dat t fout gaat. Heb ook al wat symtomen. Misselijk. Huilen en boos zijn sneller. Rugpijn en ontzetten last van mijn darmen constant bezig. Maar ja ik vind het super alles wat ik mee maak haha hopen dat ik nog acht maanden symtomen heb haha
Norwegian bij ons was het ook zo mijn mannetje heeft ze gezet e ik me ogen dicht. Het stomme is ik heb ook in de zorg gewerkt bij een ander een spuit zetten geen problemen mee maar zelf een krijgen echt doodseng. Haha zo stom. Maar die spuiten zetten gaat gewoon goed hoor ik vond het meevAllen. Je moet alleen niet op dezelfde plek blijven prikken.
Calani wat waren jou symtomen toen je net zwanger was. Heb Jij Rond je innestel datum ook steken gehad. Ho is het met de twee meiden zo spannen zeg. Het einde komt voor je in zicht.
Jessy, geweldig!!! Geniet maar van je kleine kwaaltjes: het is feeeeeeeest! Gaby, bedankt voor de pb, snap dat het allemaal erg privé is en dat je het zo laat weten. Fijne dag, meiden, vanavond lekker lang licht!
Hey Jessy Wat schitterend nieuws dat jouw streepjes steeds duidelijker worden, had het wel gedacht hoor, gezien het echt niet meer de pregnyl kon zijn, ben zooooo blij dat er weer een zwangere bij is!! ik had idd heel even steken in mijn rug, iets dat ik nooit eerder gevoeld had, achteraf bekeken zeer waarschijnlijk innesteling, die steken hadden helemaal niet lang geduurd maar viel me op omdat ik altijd vanalles in mijn buik voelde, in mijn rug, dat was nieuw en erna, het eerste dat me opviel was wat gevoeligere borsten, en na een tijdje misselijkheid, en die misselijkheid is lang gebleven maar ik denk dat wij icsi meiden daar niet veel over zullen klagen, ik vond het best ok, teken dat ik zw was, zelf toen ik stond te kotsen dacht ik, nu ben ik echt zwanger en ik lachte in mezelf en de twee meiden zijn zalig actief sinds ik thuis zit en meer rust neem, mijn buik groeit ook enorm, de rust doet hun deugd wanneer krijg je een echo jessy?
Jessy, lees ik hier geweldig nieuws! Super meis!!! Van harte!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan jammer genoeg je foto's niet zien, maar ik volgens iedereen zijn ze duidelijk!! Wat heerlijk! Ook jij gaat trouwen met een buikje!!! Liefs
zo, dus het helpt om een huwelijk te plannen om zwanger te worden?>??? Van harte gefeliciteerd Jessy!
Jessy: jaaaaaaaaaaaaaah je staat zwanger in je prachtige jurk! Gefeliciteerd meid! Super nieuws... Geniet lekker van alle kwaaltjes. Zit nu op wachtdag nummertje 8. Heb zaterdag 20 maart terugplaatsing gehad en ben eigenlijk iedere dag vanaf de maandag misselijk geweest! Echt met vlagen... Soms echt tot kokhalzen toe. Ben zo benieuwd wat dit als oorzaak heeft... ik denk de utrogestan... maar hoop stiekum misschien een zwangerschap! Durf niet te hard te hopen... Spannend. De laatste week is begonnen, de slopende week... Ik wil gaan slapen en zondag met pasen wakker worden, en dan testen. hihi! Zou mooi zijn... precies 2 maanden voor onze bruiloft... We wachten maar gewoon af en op zoek naar afleiding.... Ik zou eigenlijk toch ook al kunnen testen?! Toch. Heb geen pregnyl gehad of zo. In de cryobehandeling krijg je Progynova en Utrogestan. Dit kan eigenlijk geen gevolg hebben voor uitslag want als dit een zwangerschap wordt moet ik doorgaan met medicatie tot de 12 weken zwangerschap! Wil eigenlijk wel eerder testen.., maaruh dag 8 is nog vroeg he!
Jessy, gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt super! Ik las iets over trouwen zorgt voor zwangerschap. Wij zijn 4,5 jaar getrouwd en nog steeds samen.