Hey Ingrid, Dag 8 is nog wel een beetje vroeg hoor Ik heb bij ons eskimootje op dag 10 na TP getest, hartstikke positief. Zou dus nog even 2 dagen wachten. Liefs
inderdaad dag 10, alhoewel het mss wel al positief is nu maar een negatief resultaat zou niets willen zeggen... maar die misselijkheid, dat zou wel heel snel zijn, denk dat dat van de medicatie komt hoor... (gezien je het al hebt sinds dag 1 na tp)
Ingrid moet heel eerlijk zeggen dat ik ook op dag acht getest heb zit nu op dag 11 en me testen worden alleen maar donkerder en de symptomen alleen maar erger heerlijk maar wie weet is dat kleine wondertje zich aan t klaar maken om samen met jou en je mannetje te trouwen. Calani je had dus helemaal gelijk hoor! Cryo's doen echt niet onder hoor haha cryopower maar allemaal hartstikke bedankt voor alle felicitaties nu maar hopen dat het kleine enthousiaste eskimootje blijft zitten. Had onze laborante toch gelijk. Erg enthousiast. Ik vind het alleen zo angstig dat ik zoveel rug en buikpijn heb. Maar we gaan vol goede moed hoor. Ben zo voor iedereen aan het hopen. Xx
Gaby... zou je het pb-tje nog naar mij willen sturen...ben ook wel benieuwd... Of is dat heel lastig? (weet niet of je nog bij verzonden berichten kan ofzo en het zo kan sturen) Hoe is het verder meis? Heb je al vragen op papier gezet voor dd of laat je het over je heenkomen? Hoe laat hebben jullie volgende week de afspraak? Ingrid, ik vind het zoooo spannend, ik duim hier heel heel hard!!!! Jessy: nogmaals: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom je ook naar het verlengde wachtbankje?! Sikki hoe is het meis???????
ja, mijn kans van vandaag testen is ook voorbij... ochtendurine he. Morgen heb ik vroege dienst... 6 uur op. Vriendlief slaapt dan nog, dus die kans is ook voorbij! Dinsdag heb ik late dienst dus als vriend dan gaat werken slaap ik nog, kans is dan ook voorbij! Dinsdag op woensdag slaap ik op werk, dus die kans is woensdag ook voorbij! Dus donderdag zou de eerste optie zijn... dag 12... dus dat zou mooi zijn.
Sinja, lief dat je ook even in het DD-topic voor mij in kwam breken. Tja, hoe gaat het... Zin in een nieuwe poging, maar ondertussen ook weer bang voor alle bekende en angstige gevoelens. Ben zo bang dat ik ' overblijf'... Maar goed. Morgen uitgangsecho en dan gaan we weer! Jij alweer 12 weken joh. Gefeliciteerd!!! Wat is dat ontzettend snel gegaan. Ingrid, spannend! Goed dat je het nog volhoudt!
ingrid dag 10 heb ik s morgens en s avonds getest en de test s avonds was al duidelijker dan die van s morgens dus je kan gerust ook eens s avonds testen... je ziet maar zit je nu immers ook niet op dag 10? Jessy idd cryopower
sinja: je hebt pb... en ik heb geen vragen opgeschreven deze keer.. we kijken wel.. neem aan dat ze ons zelf de info die we nodig hebben wel geven.. toch? en we hebben om 10.00 gesprek in dd.. spannend ingrid: jeetje spannend hoor
he ik kom even gauw binnen wippen.. en jullie een knuffel brenge.. Sikkie dat gevoel ken ik heb ik ook wel af en toe.. misschien blijven we wel met zijn 2en.. dus weet dat je daar ook niet alleeen in bent.. leifs yippie
Sikkie het moet gewoon goed komen hoor. Ik geloof niet dat je met zijn tweeën blijft hoor het moet gewoon goed komen yippiw vor jou hetzelfde hoor gaby toch zou ik wat vragen op schrijven hoor elk gesprek is anders en je bent toch gespannen. Waardoor je misschien iets vergeet. Wel aftellen voor je zeg.
haha hoe gek t nu klinkt.. maar ik zou op dit moment gewoon geen vraag kunnen bedenken.. ben ook een beetje moe.. haha misschien ligt t daaraan...
Gaby, ik wil je niet bang maken, maar misschien toch wel goed op eea op te schrijven. De arts daar is niet een man die z'n patienten aan het handje meeneemt. Je moet zelf heel goed weten wat je wilt en alles vragen wat je wilt weten. Hij is heel kundig, maar niet een 'mensenmens'. Je kunt met hem alles bespreken en alle kanten op, maar wees zelf wel bij de les!
Hey Kleintje, lief dat je er naar vraagt! Echo was goed. De arts kon wel heel duidelijk zien dat ik verouderde eierstokken heb en dat rechts er iets beter uitziet als links. Klopt ook wel want meestal heb ik links maar 1 follie en rechts iets meer. Ik wacht nu op m'n ongi (vandaag of morgen?) en dan moet ik op CD2 mijn FSH laten prikken. Indien dit goed is kan ik starten op CD3, indien het te hoog is zullen we deze cyclus voorbij laten gaan. Ik heb wel een beetje last van opvliegers, dus ik ben er wel een beetje bang voor, maar het moet gewoon goed zijn! Nog effe spannend dus!
Sikkie ik Zit gewoon voor je mee te duimen hoor. Ik heb vandaag moeten bloedprikken en me hcg was 838 14 dagen na de tp ik weet niet wat normaal is. Weet iemand wat je hoorde te hebben l
jessy hééééél goed hoor, PROFICIAT wanneer is je eerste echo voorzien?? Sikki, ik duim alvast voor een goede FSH waarden ben je nu al ongi geworden? wordt weer spannend!
Dames, ik zit intussen op dag 11... Houd het wachten dus nog netjes vol?! Hoe is het verder met iedereen? Ga zo ff afleiding zoeken, naar mijn ouders toe. Heb namelijk al weekend, dus heerlijk!!!!