Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

moet je erop klikken haha..

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    ik zou testen, ben dan ook ongeduldig voor zoiets

3. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    ok gevonden, heb daar gereageerd :)

4. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    gaby niet bang zijn!!

5. gaby1986

calani ja zag t al..oh men.... ben echt zoooo zenuwachtig.... ben aan de ene kant wel benieuwd wat de schade is..hoop dat t meevalt.. maar k ben er vandoor.. tot straks

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    calani ik heb 21 april de echo en ben nu al nerveus!! haha

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ingrid, misschien een testje wagen? Er zijn hier veel meiden die op dag 10 positief getest hebben. Ik zelf heb positief getest op dag 14.

Gaby, niet bang zijn idd.

Calani, Je bent al weer bijna 30 weken! Schiet goed op!

Jessy, tuurlijk is het spannend die echo. Maar vertrouw ook op je lichaam. Zwanger worden was moeilijk voor jullie. Maar nu ben je gewoon een "normale" zwangere. Zwanger zijn dat kan jij!

8. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Haha, ren iedere morgen snel naar de wc, dan is mijn kans weer voorbij voor die dag! Wil namelijk met ochtendurine testen. Als ik het zo kan rekken tot dag 15 :D

9. gaby1986

ingrid dat deed ik ook altijd.. snel plassen smorgens en dan wou k ook niet meer testen omdat ik dat ook altijd persee met ochtend urine wou doen.. haha..

10. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hihi dat rennen deed ik ook tot dag 10 :)

en gaby viel het mee?

jessy, binnen 3 w dus, leuk!!

kvo ja ben blij dat het zo snel gaat...

11. gaby1986

calani: jewel viel wel mee.. maar moet echt veel gebeuren.. hij heeft vandaag alleen maar alles beetje schoongemaakt enzo.. maar toen die bezig was raakte ik een beetje in paniek.. dus dat was wel minder.. maar ja moet nu 14 april terug komen en dan gaan ze 1 gaatje vullen dus ben benieuwd hoe dat gaat.. als die verdoving er maar in zit.. dan is er al een grote last weg..

12. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    goed dat heb je dan ook weer overleeft!
    op naar de volgende keer
    zal ook wel weer meevallen!

13. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    Meiden, ik heb hier al schandalig lang niet meer gereageerd (kennen jullie me nog ;)). Heel af en toe lees ik wel 'ns mee, maar het groepje waarmee we begonnen is aardig uitgedund. Dat bedoel ik niet vervelend hoor!! Super dat het gelukt is bij degene die nu zwanger zijn/kindje hebben en ik hoop en duim heel hard voor de rest van jullie dat het allemaal snel mag lukken!

Hier is afgelopen dagen bekend geworden dat onze 3e ICSI helaas ook is mislukt :(, dus ik zal hier waarschijnlijk nu niet ineens weer meer mee komen schrijven. Als jullie het 'vervelend' vinden dat ik bijna nooit meer meeschrijf, dan mogen jullie mij best van het lijstje halen hoor.

Veel succes allemaal!! Liefs

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Meis, wat vreselijk!
    Wat gaan jullie nu doen?
    Stoppen jullie of gaan jullie toch nog door voor een 4e poging?

Hier nu ongi geworden.
    Vanochtend FSH laten prikken, maar vandaag niet de uitslag gekregen (stomme streekziekenhuis weer :x).
    Dus morgenochtend nog maar eens vragen en anders zet ik morgen gewoon de eerste spuit en dan zie ik wel.
    Voel me wel goed, dus ik gok zo dat het FSH wel goed is en niet te hoog.
    Woensdag dan de eerste FM weer!

15. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Wat rot om te lezen, Meis dat je 3e poging ook is mislukt. Heel veel sterkte samen!

Sikki, hoop dat het goed zit met je FSH, dat je mooi door kunt deze cyclus!

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Ladies,

kom ook weer even 'binnenwippen'...

@Meis met 'korte' ei: Wat verschrikkelijk kl*te zeg dat de 3e icsi ook mislukt is. Gaan jullie nu dan definitief stopen? Weet niet wat ik moet zeggen....dikke knuf voor jullie en succes in het maken van de juiste keuze (als jullie dat ng niet hebben gedaan).

@Jessy: Tegenstrijdig na het berichtje voor Meis, maar jullie Héél erg super gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! En over 3 weken de 1e echo!! Ook voor jou straks....zwanger trouwen!! Joehoe!! Heb je al een leuke zwangerschapsbanner uitgezocht?!

@Sikki: Jullie ook weer 'in de race'....spannend weer. Op naar de eerste FM!! Toi toi toi, denk aan je!!

@Sinja: Vriendlief dus geopereerd aan de spataderen. Wat een gedoe toch steeds allemaal voor hem zeg. Ben benieuwd f het veel effect heeft. Hoop natuurlijk van ganze harte van wel voor jullie!! En de 12 weken ook alweer voorbij....tjee...

@Gaby: Nog een paar daagies meid en dan eindelijk jullie intake in DD!!

@Ingrid: En....???ga je de 15 dgn volmaken? Of toch vandaag testen zoals je van de week een keer schreef? Spannend, spannend, spannend... Toi toi toi!!!

Hier alles goed. Druk met het kamertje enzo. Wel leuke drukte die ik iedereen hier zó gun!!

Toedels!! Majo

17. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Jeetje Meis, ik wens je veel sterkte toe!

Sikki, ik duim voor een goede FSH waarde!! bel maar gauw morgenvroeg voor die waarde! en zet zeker je spuit, beter eentje teveel dan een poging verliezen!

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Wat een rust hier!
    Iedereen bereidt zich in stilte voor op het paasfeest, hihi.
    Hier staat de volgende follikelmeting weer gepland voor a.s. vrijdag. Weekje later punctie ongeveer.

Voor jou ook aftellen nu Gaby!

Ingrid, hoe is het??

Fijne paasdagen, iedereen!

19. gaby1986

meis: wat erg zeg dat icsi 3 ook niet gelukt is.. en wat gaan jullie nu doen..?

sikki: hoe gaat t?

mijs: ja nog maar 3 dagen :D kan niet wachten :D

majo: hoe is t met je en met de kleine?

20. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Sikki meid, hoe gaat het met jou en de fsh waarde? ben je nu volop in een poging? je vergeet ons hier op de hoogte te houden hé :)
    oo ik zie het net in je onderschrift, 7/4 fm, wat goed!!!!

Mijs, ook alweer gestart, super!!

Gaby, voor jou is 7/4 ook belangrijk hé, spannende dagen!!!

fijn pasen aan iedereen!!!

Deel Deze Pagina