Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hi Calani, schandalig van me, jullie niet op de hoogte houden :)
    Maar het FSH was gelukkig heel erg goed, namelijk 6,3.
    Zo laag is het bij mij nog nooit geweest, dus een goede cyclus om een poging te doen!
    Nu alweer 3 dagen aan het spuiten, 's ochtends 225 IU en 's avonds 150 IU. En dan woensdag de eerste FM!
    Ik hoop dat er weer wat groeit. En als alles goed gaat volgende week de punctie al weer is.

Kun jij het nog een beetje volhouden?
    Ik las dat jullie druk bezig zijn met het kinderkamertje.
    Gaan de meisjes eerst samen op 1 kamertje?

Gaby, nog maar een paar daagjes. Spannend hoor!

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Ingrid is.
    Je zul nu zo langzamerhand toch al mogen testen?

Fijne pasen meisjes!

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Sikki wat fijn dat het zo laag was!!!!!!!!!!! Dit wordt het gewoon! Hoe gaat het spuiten? Hou je het nog wel vol allemaal? Ik ga ontzettend hard voor jullie duimen!

Gaby nog een paar dagen! Zo spannend!

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Gabyyy!!! Heel veel succes, ik zal voor je duimen!
    Voor de andere meiden ook natuurlijk;)
    WIj moeten nog even wachten op onze uitslagen helaas...
    Liefss

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

sikki: fijn dat alles goed was zeg.. nou mag deze poging ook wel eens lukken zeg!!!!! *duimduim*

sinja: hoe is t..

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sikki, Hopelijk is de eitjes opbrengst net zo goed als je FSH! Hier al weer op volle toeren aan het duimen draaien.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sikki, fijn dat je goede waardes had en nu weer aan het spuiten bent. Een spruitje is jullie zo gegund!

Gaby, nog heeeeeel eventjes... Succes!

Maria, hoe lang moet je nog op de uitslag wachten?

Lekker een lang weekend en ja... zoals verwacht ongi geworden! Gisteren al, met alle krampen erbij... en een paracetamol.:( Omdat het 3 dagen voor de uitgerekende dag is (gyn zat op 6 april) weet ik niet of dit geen probleem geeft voor het prikschema. Komende week maar eens een telefoontje plegen.
    Dames, mijn ICSI-proces is begonnen!!:D

7. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Fijn, Sikki, dat jullie kunnen starten! Zet hem op!

Timon, fijn weer van je te horen. Je gaat beginnennnnnn! Woehoe!!

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Timon!!! Starten.... wiehoeee
    12 april alle uitslagen... zo spannend.
    We zijn gisteren lekker wezen stappen 'nu het nog kan'... liever had ik rekening gehouden met een kleine dibbes in mn buik waardoor ik alleen maar spa zou drinken en vroeg zou slapen~!
    xx

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Best gek om dmv de pil te zijn begonnen met ICSI.

Mijs, enkele dagen afwezig is gelijk best lang. Maar nu even weinig afspraken en dat is ook prettig.

Maria, heb je de beest uitgehangen? Waar zijn jullie wezen stappen?

Met de andere meiden alles goed?

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sinja, ik zal wel vol moeten houden he!
    We willen echt heel graag een beebje en dit is de enige weg.
    Gelukkig in DD altijd het korte protocol, dus max 12 spuiten en het zit er weer op.
    Ik moet zeggen dat ik me heel erg relaxed voel.
    Komt misschien ook door nu weer een lang paasweekend en dat ik nu ook 4 dagen werk.
    Alhoewel ik al wel 6 dagen iedere dag hoofdpijn heb. Geen idee waar dat van komt. Heb het nog nooit eerder gehad (zit ook niet aan de deca, dus daar kan het ook niet van zijn). Slik nu dagelijks 500 - 1000 mg asperine. Hoop dat het snel over gaat, want het lijkt mij niet goed.
    Ga vrijdag voor een stoelmassage, want ik heb ook al een tijdje mijn nek vast zitten. Misschien dat dat het toch is.
    Hoe is het verder met je zwangerschap? Je bent alweer de 'veilige' weken gepasseerd. Kun je 100% genieten?

Kleintje, fijn dat je mee duimt. Het moet nu toch een keer goed gaan...
    Ik lees stiekum bij de vw hoe het met je gaat.
    Fijn te lezen dat de kleine het goed doet en jullie lekker aan het genieten zijn. Hoe is het met je borstontsteking?

Timon, jij ook eindelijk begonnen.
    Het werd wel tijd meid!

Mijs, jij ook alweer vol in de nieuwe poging.
    Hopen dat jullie deze keer het succes van de eerste poging kunnen voortzetten!

Alle andere meisjes, fijne vrije paasmaandag!

11. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Sikki, wat goed nieuws, ben blij dat je FSH zo laag staat, goed teken!! en overmorgen dus alweer een fm!!! yeah! ik doe mee aan het duimdraaien!!
    en ivm de meiden, ja we zouden ze graag samen op de kamer leggen, lijkt me gezelliger, sowieso slapen ze de eerste maanden bij ons ter preventie van wiegedood...

Timon, wat goed, je start!!!

Maria, jij bijna alle uitslagen, ook spannend!!

Ingrid, ben ook wel beetje benieuwd naar je testresultaat!!

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Lijkt me zo geweldig wat jij hebt, Calani...
    Zo lang moeten wachten , en zoveel gedoe... een dan in verwachting van een tweeling!!!!

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oke....
    Ik ben niet blij.
    Vrienden van ons hebben net hun eerste ICSI poging achter de rug. Zij waren na de terugplaatsing helemaal niet blij, want er waren zonder overleg 2 emmies teruggeplaatst.
    Nu zijn zij zwanger. Morgen echo... dan weten ze of het er 1 is, of 2...

Ik zou blij voor ze moeten zijn maar ik voel me alleen maar jaloers.
    Wat ben ik een naar mens. Gedverderrie....
    Voor jullie allemaal kan ik wel blij zijn.
    Voor hun niet omdat het te dichtbij komt? Of omdat zij alleen maar het mopperen zijn dat het er 2 zijn... ik weet het niet...

Ik ga even naar mn paard. Even gedachten verzetten...

14. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Maria, Ik snap goed dat je niet blij bent dat zij zwanger zijn en er misschien niet tevreden mee zijn. Maar aan de andere kant zou ik ook niet gecharmeerd zijn als ze bij ons zonder dat ik het zelf wist 2 emmy terug geplaatst zouden hebben zonder dat ik het zelf wist. Hopelijk zijn ze zwanger van een kindje. En het is ook te hopen dat als het er 2 zijn dat ze toch in zien dat het een wonder is dat ze zwanger zijn.

En laat je niet gek maken! Al worden er 1000 vrouwen zwanger. Daar word jij niet sneller of langzamer zwanger van. Jou tijd komt ook.

15. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland

lief van jou, dankjewel!
    En dan krijg ik net ook nog de gouden opmerking: "je bent er ook wel te veel mee bezig, dan gebeurt het vaak ook niet" van een vriendin die niet weet dat we in de MMM zitten....

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, ze hebben dus het een en ander doorstaan en dan mopperen dat ze misschien een tweeling krijgen. Je zou denken dat ze blij zijn. Ik kan me jouw gevoel wel voorstellen.

Mijn man zou graag een tweeling willen, want dan hoeven we niet nog eens in de mmm.;)

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat een K%$opmerking! Meid, ga eens op vakantie, want dan heb je rust en gebeurd het vanzelf wel.:x

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    jaaa dat soort opmeringen... daar wordt je toch gestoord van....
    Ik heb er helemaal beetje hoofdpijn van. Voel me een aansteller... maar jullie snappen het beter dan wie dan ook. Dat scheelt dan wel.
    En inderdaad zij hebben er heel veel voor moeten doorstaan zou je denken dat ze heel blij zijn... hoop voor ze dat dát nog komt.. maar dat zal wel, toch>?
    cx

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Het is voor hen te hopen. Anders hadden ze geen ICSI hoeven doen. Hmm, klinkt dit nu cru?;)

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Sikki: Jij alweer druk aan het souiten. Én een goed FSH. Super zeg!! Hopelijk de rest van deze poging ook zo positief. Succes woensdag in DD met de eerste fm weer. En je weet 't..... hier draaien ze ook op volle toeren voor je hoor!!

@Gaby: Ook jij woensdag naar DD. Spannend. Eindelijk komt er voor jullie dan ook weer 'schot' in de zaak. Hier alles goed met de kleine, bedankt voor het vragen. 't is een echte druktemaker. Wij echter druk met kamertje geweest, maar schiet mooi op.

@Maria: Jullie nog een week wachten op de uitslagen. Voor je het weet is het zover en dan hebben jullie ook meer duidelijkheid. Hopelijk kunnen jullie dan ook gauw beginnen!! Enne....die jaloerse gevoelens kan ik me goed voorstellen hoor. Die kennen de meesten van ons ook zéker wel!! Jammer dat die vrienden niet blij zijn als het er 2 zouden zijn. Maar daarentegen ook niet netjes dat er zonder overleg 2 teruggeplaatst zijn. Wij kozen beide keren ook voor één tp als ze van goede kwaliteit zouden zijn en bij mindere kwaliteit voor 2 tp. We hebben alleen maar slechte kwaliteit gehad dus beide keren 2 teruggeplaatst. Met tweeling zouden wij ook superblij geweest zijn. Liever 2 ineens dan geen denk ik dan...
    En die opmerkingen van vriendinnen...tsja...ook die kent denk ik iedereen van ons wel. Jullie hebben blijkbaar niet iedereen ingelicht? Wij toen we de mmm in gingen wel en dat scheelt heel wat van dat soort opmerkingen. Sommigen konden zich wel voor de kop slaan toen ze hoorden dat we al zo lang bezig waren en het niet lukte. Heb je dan niet de neiging te zeggen.... 'Ooit weleens bij stilgestaan dat het ook wel eens niet kan lukken om medische redenen'....of...'ooit wel eens gehoord van verminderde vruchtbaarheid'? Ik heb die neiging nl dan wel altijd. Of gewoon zeggen dat je dat soort opmerkingen niet op prijs stelt, dat het je verdrietig/gefrustreerd/boos maakt, dat e eigenlijk niet zit te wachten op die goedbedoelde opmerkingen.

@Timon: Jij dus met de pil gestart!! Súper, eindelijk mogen jullie dan ook!! Het zal voor je prikschema niet zoveel uitmaken hoor denk ik. Het geeft namelijk niet hoe lang je de pil slikt....'t is vaak alleen zodat zij een juiste planning kunen maken. Maar wie weet....hebben ze paar dagen eerder plek voor de fm's enzo en kun je straks daarmee ook 3 dgn eerder beginnen?! Succes!!

Deel Deze Pagina