Hey lieve meiden, Mag ik me aansluiten in dit topic (kan niet zo snel een IVF topic vinden). Wij moeten helaas door voor IVF. Ondanks alle medicatie groeit me slijmvlies amper tot niet. Hij blijft 3 mm bij 1 eitje en max. 2 eitjes. Me gynaecoloog zei dat als er meerdere eitjes waren de kans op een dikker slijmvlies aanwezig was. Heb al die tijd Gonal F gespoten, maar helaas bleef me slijmvlies dun. Zelfs in combinatie met Progynova. Ons kindje kan dus niet innestelen . Weet iemand of de theorie van de gyn klopt (ze hebben weleens meerdere fouten gemaakt, dus vandaar me vraag) dat als er 10 a 15 eitjes zijn dat het slijmvlies dan ook sneller meegroeit? En zijn er bijv. nog andere middelen het slijmvlies te verdikken? Ik zou het erg fijn vinden met jullie mee te kletsen, al heb ik 18 juni pas de intake IVF. Liefs
Babii, ik zag je net al in een andere topic. Meid, veel succes! Sikki, zo gaaf dat je 2 prachtemmy's bij je draag. Wat doet de Suprefact neusspray? Mijs, veel succes morgen! Morgen de prik instructie. Erg spannend, want ik zal de drempel ivm de naalden over moeten stappen.
Heeeee Sikki, wat een mooie embryootjes draag je bij je! Dat ze maar miljoen triljoen ongelooflijk ontelbaar veel cellig mogen worden in je warme buikje! Timon, succes morgen! Inderdaad even een drempel over, maar je zult zien hoe weinig het voorstelt. You can do it!!! babii, welkom en toedeloe meteen maar weer, begrijp ik? Hihi! babbel ze met IVFmeiden en succes met het wachten op IVF en met de behandelingen zelf natuurlijk. Hoop dat je geholpen kunt worden met je bmslijmvlies. Bedankt voor jullie successels, morgen kijken of dat folikel er nog zit, of er een ei in zwemt en of er wat levend zaad te bespeuren valt! Spannend weer!
miijs succes!!!!!!!!! timon, dat prikken lukt vast zonder porblemen, hou HET doel voor ogen! sikki, klinkt allemaal veelbelovend!!
hahahha ik voel me nu echt heel dom... Ik heb het gegoogled, dus ben nu wijzer... maar ik had gedacht dat het iets was om de zaadkwaliteit beter te krijgen. hahaha *gaat zich schamen onder haar bureau* haha
Hee meiden! Een blije Mijs: het follikel was nog heel, er werd een eitje gevonden en na drie kwartier in spanning zitten bleek dat er ook een paar levende zaadjes werden gevonden! Nu afwachten of we vrijdag gebeld worden dat er een embryo is ontstaan! Spannunnnnnnd! Ik ga even een uurtje liggen en dan weer door naar het werk. Liefs, Mijs
Mijs, top nieuws. Nu de rest ook in dit gevolg. Hier op het punt om naar het zh te gaan voor de prik instructie. Ik ga proberen mezelf te prikken en anders gaat mijn man het doen.
Oh ja...is ook zo...IMSI dit keer. Enne...hopelijk nu voor jou ook net zo'n mooi resultaat als bij Loesie!!
Waarom zouden we niet mee blijen? Straks ga je dat ook bij ons doen. Ik heb mezelf geprikt! Twee keer zelfs. Bij de prik instructie was weer veel herkenning, maar ook veel nieuwe informatie. Zeer prettige dames en een groepje van 3 stellen.