timon: wat goed dat je t zelf gedaan hebt zo ik ga ff pukje uitlaten... en werken.. fijne dag allemaal
Timon, goed zo! Viel het mee? Mijs, tuurlijk zijn wij blij voor jou! En als je straks je emmy weer bij je hebt zijn we nóg blijer! Maria, geen idee of ze IMSI in het VU doen. Volgens mij alleen in het buitenland.
IMSI idd niet in de VU, maar in geen enkel zkh in NL. Tegen mijn man zeiden ze dat hij miss 2x moest doneren op de dag van de punctie dus tja, dat zeggen ze niet voor nix... maar uiteindelijk wel 4 bevrucht van de 8, waarvan eentje Sophie is geworden en 2 cryo's dus best goede score dan! Goede labmedewerkers dus! (oh ja, uiteindelijk was de 1e donatie goed genoeg)
Mijs ik denk aan jou en je emmy, mijn duimen beginnen pijn te doen! maar ik blijf duimen hou ons op de hoogte
Dank je Calani! Je hebt het voor elkaar met je geduim, hoor, hihi! We hebben een EMBRYOOTJE!!! Straks fijn naar het ziekenhuis voor de terugplaatsing!
Mijs, gefeliciteerd!!! Sikki, En hou je het wachten een beetje vol?? En je hebt een anders schaapje als plaatje All, Heb een foto van ons schatje in mijn album gezet. Je moet wel vrienden met mij zijn om hem te kunnen zien...
Dank jullie, meiden. Ik ben er weer. Dat zit er op! Of eigenlijk er in, haha! We vonden het een erg mooi embryo (hihi, nu al trots!), als je vriendje van me bent/wordt kun je even in mijn fotoalbum kijken. Ik vind het een erg leuk avatarschaapje -correctie, GEITJE-, Sikki! Ik zal even vriendje met je woorden KvO.
Hey Mijs, IK lees net dat je vandaag de tp hebt gehad...wat leuk. Spannende tijd nu he.. hoop dat alles goed is met je. Ik ben trouwens wensje, zit nu in mijn 1e icsi behandeling. Heb woensdag mjn punctie en allles goed verloopt vrijdag mijn tp. Ik had gisteren mijn 1e echo...die kon beter. Had 4 eitjes rechts en 1 eitje links. Moet daarom maandag terugkomen voor 2e echo want 3 eitjes waren nog niet groot genoeg...en volgens de bloeduitslag gaan ze nog doorgroeien. Ben wel bezorgd...hou ook niet van die akelige echo's. Ik vind die punctie ook zo een naar idee..kan me maar niet ontspannen vooral als ik denk aan die EENDENBEK. Ik heb het voorgelegd..krijg naast de verdovingsprikken in schede..krijg ik valiumtabletten. Ben zo nerveus....hoe heb jij de punctie ervaren?? Heel veel geluk en groetjes toegewenst door' Wensje
Mijs, geweldig! Ga effe vriendjes met je worden zodat ik kan loeren. Kleintje, wat een mooi mannetje hebben jullie zeg! Daar mag je trots op zijn! Ik vond het tijd voor een nieuwe geit. Die vorige heeft tot nu toe nog niet veel geluk gebracht Enne, tis een geit en geen schaap
sikki, mooie nieuwe avator, wordt even wennen maar ik vind hem wel leuker, volgens mij gaat deze geluk brengen, dan moet je hem op foto in de kinderkamer hangen hé Mijs, mooi emmietje!! super super super kvo, maurits ziet er schattig uit!
@Mijs: Gefeliciteerd met jullie embryootje!! Dat ie maar lekker mag gaan innestelen en nog een maand of 8,5 bij je blijft!! Saampies met Sikki op de wachtbank. Wel net zo gezellig, anders zitten jullie er zo alleen!! @Sikki: Ik vind dat je een mooie nieuwe geit hebt!! Deze móet gewoon meer geluk brengen. Hoe is 't op de wachtbank?
Sikki, Zei ik dan schaap?????? waarom heb je eigenlijk een geitje? ja omdat je sikki heet. Maar waarom?
Mijs, fantastisch dat je je emmy aan boord heb. Wel toespreken dat 'ie moet blijven zitten. Sikki, is het geen berggeit? Mooie avatar. Wensje, welkom. Spannende tijd voor jou. Waarom ben je zo nerveus voor de eendenbek? Hier geen nieuws. Morgen nog een deel werken en dan 2 dagen vrij.