Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Wat verdrietig voor jullie, Sikki!
    Dikke knuffel

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Saffie, succes morgen!

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

calani: ga je de 37 weken niet halen volgens de gyn. spannend hoor! nog 4 weekjes dus ongeveer. :D

jessy: wat fijn dat alles goed is en het hartje klopt :D

mariska: echt balen dat jullie poging mislukt is zeg :(

timon: goed dat je jezelf gespoten hebt zeg.. en als je t toch een beetje zeer vind doen. leg dan eerst een icepack erop.. en dan spuiten.. dan voel je er helemaal niks meer van.

mijs: geen ongewenste veegjes meer? blijf duimen voor je meid!!

sikki: jeetje wat erg!! dikke knuffel voor jou!!! :(

saffie: heel veel succes vandaag!!

gister heb ik een meeting gehad van t jong en zwanger (willen worden) topic.. was erg gezellig.. maar af en toe had k het wel moeilijk met al die kleintjes om me heen.

wij zijn nog steeds aan t wachten op reactie op iets van dusseldorf.. als we vrijdag nog niks gehoord hebben gaat joey even aan t bellen met dusseldorf en de notaris over hoe t nu zit met de papieren die we moeten ondertekenen.

gister een bekeuring in de bus gehad van toen we in dusseldorf waren geweest.. hadden de auto ergens staan waar t niet mocht.. alleen kunnen wij dus echt geen duits dus kunnen ook niet veel uit de brief opmaken, alleen dat we 15 euro moeten betalen. maar ja neem de brief wel even mee naar mijn ouders zometeen.

uhm verder is er geloof ik niks bijzonders hier :D

4. he lieve meiden..

even een hoi van hier..

sikkie ik heb geen woorden.. maar wilje heel veel kracht wensen

timon ikke is trots op jou..

all: knuffie van mij..

ego: hier gaat het goed.. als ik ongi word gaan we weer aan de pil..
    per 1 juni nieuwe baan.. net terug uit mallorca.. jarig geweest dus drukke tijden gehad..
    liefs van yippie

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Sikki tranen ook hier... wat een verdrietig nieuws...als ik het íemand gun dat ben jij dat... Pfff weet echt niet wat ik moet zeggen nu. Een hele hele dikke knuffel, sterkte meis.

Saffie hoe is je punctie vandaag gegaan? Ik hoop op een hele mooie opbrengst. (maar ook een 'paar' goede eicellen kunnen al genoeg zijn!) Hopelijk is het allemaal meegevallen! En is het intakegesprek straks niet nodig!

Gaby balen van die boete! En hopelijk kunnen jullie volgende cyclus beginnen! Maar is er dan ook direct al een geschikte donor? En konden jullie bepaalde eigenschappen opgeven zodat de donor op je man lijkt? Lijkt me leuk zo'n meeting, maar inderdaad confronterend als je zelf niet zwanger bent en anderen zitten daar met hun kleintje. Waren er meer niet-zwangere of moeders?

Timon wat supergoed van je! Je bent dus op weg! Spannend dat het nu echt is begonnen! Veel succes! Hoe gaat het na de eerste spuiten? Heb je een blauwe plek gekregen van de spuit waar je bij het terugtrekken wat bloed had? (dan kreeg ik namelijk iedere keer een blauwe plek)

Mijs bij jouw is het ook al spannend! Bruinig bloedverlies hoeft idd niets te betekenen, maar t maakt het allemaal nog spannender! Ik duim voor een mooi resultaat!

Yippie heb je een fijne vakantie gehad? Jij gaat dus ook bijna starten aan een volgende poging! Succes! En een nieuwe baan, spannend zeg! Weten ze van de mmm?

Mariska bij jouw ook verdrietig nieuws. Sterkte!!!

@all... hier gaat alles goed! Laatste weken hier te weinig geweest :) dus kom hopelijk de komende tijd de schade een beetje inhalen. alles gaat goed en morgen is de laatste ophaaldag van Moeders voor Moeders alweer! Heb morgen ook weer een echo op mijn werk! Stiekem geregeld met een vd gynaecologen! Verder zijn we er nog niet over uit of we willen weten wat het wordt, nu neigen we naar het wel willen weten, maar nog steeds twijfels ;) Afgelopen week waren er kortingsweken bij prenetal (20% korting) en hebben we de babykamer en kinderwagen besteld! Ergens in juni krijgen we die waarschijnlijk binnen. Nu maar hopen dat alles morgen bij de echo weer goed is! Mijn buikje is nu echt hard aan het groeien, en mijn borsten lijken in tzelfde tempo mee te groeien. (normaal 85B van mijn 'lievelingsbeha' en gister zat 85D nog te strak :$) ;)

Komende weken lekker veel vrij, deze week 3 dagen werken, volgende week 2 en die week erop 2! En dan 2 weken vrij :D Willen nog een weekje op vakantie gaan! Dus fijne vooruitzichten!

Meiden, denk aan jullie allemaal! Sikki nogmaals: dikke knuf...

6. gaby1986

sinja: wat fijn dat alles goed gaat, en je bent alweer 16 weken jeetje dat gaat snel snel! leuk dat je al zoveel gekocht/besteld hebt. bij de meeting was er nog 1 ander stel zonder baby, dus was niet helemaal alleen hoor..
    en ja we hebben toen we de allereerste keer in dusseldorf waren al onze gegevens door moeten geven.. kleur haar, soort haar, kleur ogen, gewicht, lengte enz. en daar hebben ze zo een match gevonden. dus als de papieren in orde zijn mogen we beginnen. vrijdag gaat joey bellen als we nog niks gehoord hebben, dus ben benieuwd.. :)

7. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    gaby stom van die bekeuring, maar wel goed dat jullie al die fysieke kenmerken al doorgegeven hebben en dat ze daar een match hebben, nu juist nog het papierwerk...

sinja leuk dat alles zo goed gaat met jou!!

sikki, heb geen woorden lieve meid, enkel een dikke knuffel!

mijs, hoe gaat het bij jou?

yippie dus jij begint bijna opnieuw, wat goed!

saffie hoe was het????

8. he meiden..

ja idd we beginnen bijna weer..

weet even niet wie het vroeg maar ik heb idd in mijn sollicitatie vermeld van de mm. Ben er erg blij mee.. ze reageerden ook zeer leuk en goed.

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    gaby moedig dat je toch naar de meeting gegaan bent. ik zou dat niet kunnen als iedereen zwanger zou zijn oof een kindje heeft. Maar julli tijd komt ook.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Yippie, je gaat straks weer beginnen. Spannend!
    Wat fijn dat men goed reageerden op jullie mmm. Een goed gevoel voor een leuke werkplek, toch?
    Nog van harte met je verjaardag! Was je tijdens de vakantie jarig?

Gaby, jammer van de boete. Is de brief jullie nu duidelijk geworden? Waarom zou je nu al de notaris niet kunnen bellen? Kan dit bij hem ook geen vertraging voor jullie opleveren?

Toch wel makkelijk om zo dichtbij de gyn. te zitten en dus een extra echo te hebben. Goede geregeld, Sinja!:D
    En dan jouw vooruitzicht.... *jaloers:p*

Ik ben benieuwd hoe het vandaag met Saffie zal gaan.

Prikken gaat, na aarzeling, best oke. Of ik het nu niet goed aanspan weet ik niet, maar de naald lijkt wat weerstand te hebben en dus is het wat gevoeliger met erin brengen. Na het eruit halen komt langzaam wat bloed eruit. Heeft iemand nog tips?
    Gelukkig heb ik geen blauwe plekken. Alleen de kleine plekjes waar de naald in heeft gezeten.

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Saffie: Hoe is je punctie gisteren gegaan? Hopelijk een goede 'score' en is het je qua pijn meegevallen...

@Yippie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. En dus alweer starten met de pil voor de 2e poging. Wordt ook voor jou dus weer spannend.

@Sikki: Hoe is het nu met je?

@All: Iemand laatste tijd nog iets gehoord/gelezen van Ingrid? Die heb ik hier al langere tijd niet meer gezien toch?

12. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Poeh, de punctie is me nogal tegen gevallen. Ontzettend pijnlijk was het! Toen ze klaar was met rechts, zei ik; laat links maar zitten, ik wil niet meer!
    Maar...toch 13 eicellen!

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goeso Saffie!!!!
    En nu op naar een mooie bevruchting!!!!

Voor de rest, een dikke knuffel!

SMAK

14. gaby1986

timon: opzich hebben we nu nog wel even tijd.. want dit cyclus kan ik toch nog niet beginnen.. dus neem aan dat we volgende cyclus kunnen starten.. en ik durf zelf niet zo goed ze bellen.. haha ben echt een schijtert... en een tip voor t spuiten had ik je al gegeven in een eerder stukje van mij.. even van te voren een icepack op je buik leggen en daarna spuiten.. dan voel je er helemaal niks meer van.

saffie: balen dat de punctie zo zeer deed... maar wel 13 eitjes.. waaaw goed hoor!

15. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    saffie, wat goed 13 eitjes yihaaaa en wanneer krijg je nieuws over de bevruchtingen? zoooo tof dat er zoveel waren, dan doet het meer pijn hé... rust maar goed nu

timon, huid echt strak spannen hielp bij mij en je kan ook eens kijken voor de spiegel, soms zie je je bloedvaten lopen, best niet in de buurt daarvan prikken want dat bloed meer, sterkte ermee
    en oja huid strak spannen EN zeeeer snel prikken, dus echt wel vogelpik die naald erin en dan rustig inspuiten

16. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee meiden,
    Saffie, dappere bikkel! En een mooie oogst heeft het opgeleverd, super.

Hier gaat het enorm KUT. De poging lijkt niet te zijn gelukt: sinds vrijdag drup ik bruin, vandaag ook rood drupje. Zo word ik altijd ongesteld. En ja, al een week van te voren drup ik. En nee, het is al die maanden met dat kutzaad van mijn man nooit een innestelingsbloeding geweest....
    Vrijdag de hele dag gejankt, vandaag weet ik ook niet wat ik met mezelf aan moet. Het is zo'n groot gruwelijk verdriet. Je weet niet of er een keer kindjes gaan komen. Mijn hele leven weet ik al dat de kinderen die ik zal krijgen de mensen zullen zijn waar ik het meest van houd. De gedachte dat ik ze de rest van mijn leven moet missen is echt ondraaglijk voor me. Tegelijkertijd 'mag' ik me niet aan deze angst overgeven (hoewel hij er wel is), we weten immers niet of het werkelijkheid wordt.
    Intussen staat alles in teken van 'een kind willen'. Niets vind ik belangrijk, voel me doelloos, nutteloos, wachtend. Het liefst leef ik dit leven zoals het nu is niet, maar word ik pas wakker uit een winterslaap als ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen heb.
    Mijn man is inmiddels ook helemaal chagrijnig door mijn bui.
    Bah wat een kutzooi.

17. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Mijs, dikke knuffel van mij. En jullie kunnen er helemaal niks aan doen dat het niet lukt.... maar zorg dat jij en je man goed hier over praten. Jullie hebben elkaar nodig.

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Saffie, mooie score! Hoeveel pijnstilling heb je gehad voor/tijdens de punctie? Nu uitrusten.

Mijs, misschien toch je focus op iets anders leggen. Niets is lastiger dan zo met zwanger worden bezig te zijn dat de rest van de wereld zo kan instorten. Dat je je nu zwaar depri voelt is begrijpelijk, maar blijf er niet in hangen, lieverd. Dikke knuffel en kracht.

Gaby, die icepack heb ik nog niet uitgeprobeerd. Hou 'm zeker in gedachten.

Calani, het strak trekken is me vanavond weer goed gelukt, maar snel prikken is nog niet mijn ding.:( Misschien komt dat nog.

19. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Mijs lieve meid, ik begrijp dat je nu even serieus baalt en boos loopt op de hele wereld, maar geef de moed nog niet op, er komen nog veel kansen!! en voor nu, laat je maar gaan, koop waar je zin in hebt, doe samen leuke dingen, besef dat het voor je man even rot is als voor jou, sorry meid, spijt me echt enorm!

20. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Timon, ja maar het snel prikken is precies wat je moet doen om minder pijn te hebben!!
    en het strak zetten van de huid deed ik altijd door in een "vetkwak" te grijpen zodat die bol staat en hop snel prikken

Deel Deze Pagina