Dank je wel, Timon! Jij succes morgen! Hier vandaag een follikel van 15mm. Ik schat in dat ie vrijdag bij de 3e fm wel op knappen staat, dat ik de Pregnyl kan zetten en zondag de punctie is. Maar da's nog wel even afwachten natuurlijk. Enneh, girlies, volgens mij heet ze Calani en niet Calina
Dank je. Ik ga zo slapen en in de ochtend staat de afspraak. Erna werken, dus in de avond pas thuis. Mijs, niet wijs gaan doen, he! Klinkt erg goed, maar je heb er eentje?
Ja, ICSI eigen cyclus maakt gebruik van de groei van je follikel in je natuurlijke cyclus, zonder stimulatie. Dus normaal gesproken groeit er elke maand 1 follikel met 1 eitje. Bij hoge uitzondering is er wel eens een tweede follikel die groeit. Dus we horen morgenavond pas de tussenstand bij jou, begrijp ik? Okido. Succes!
Hee meiden, hoe is het hier? Timon, hoe was de fm? Ik heb morgen de punctie, moest vannacht om half 2 de Pregnyl zetten. Kom me morgen wel weer melden, of het gelukt is een zaadje en een eitje te bemachtigen.
mijs: oh spannend, en wat een tijd zeg voor de pregnyl.. all: ben gister weer een jaartje ouder geworden.. ik zei vroeger altijd voor dat ik 25 ben wil ik klaar zijn met mijn kinderwens.. ben gister 24 geworden.. volgens mij gaan we dit niet meer halen.
Ja, Gaby, confronterend dan weer als je dromen en verwachtingen niet uit komen door die stomme vruchtbaarheidsproblemen.. Knuffel voor jou! Enneh, van harte met je verjaardag natuurlijk!
*breekt ff in* Mijs, wil je hier nogmaals ff heel veel succes wensen. Heb je dus morgenmiddag om half 2 de punctie? (ivm 's nachts pregnyl spuiten; heb je de wekker gezet?) Ik duim voor je morgen!
timon hoe gaat het met je!!! mijs spannend succes vandaag.. gaby idd dat zijn weer van die momenten dat je weet ik kan er toch niets om plannen.. het gaat zoals het gaat en niet altijd zoals wij het willen.. all: dikke knuffel
Yippie, Hypo en Gaby, bedankt voor het meeleven. Gelukkig heeft de punctie een eitje opgeleverd en er zaten ook wat levende zaadjes in het sperma van mijn man. Super! Heb veel minder last van de punctie dan vorige keren: weinig kramperige buikpijn. Doe wel rustig aan: lig nu lekker in m'n bedje te soezelen. Dinsdag telefoon of er een embryo is ontstaan... Zo spannend!
Lieverds, door drukte is het erbij in geschoten. Solly! Donderdag de 1e fm gehad. Het resultaat was 2x16mm, 2x 14mm en 1x13mm. Vanmorgen de 2e fm gehad en hiervan was het resultaat 1x23mm, 2x17mm, 1x16mm, 1x15mm, 1x14mm en wat kleintjes. De arts heeft een fotootje afgedrukt. Na de maten in ons dossier te hebben geschreven verfrommelde ze de foto. 'Euh, mag ik 'm nog meenemen?' Ze schrok ervan, want het was een gewoonte van de foto weg te gooien. Ze heeft er niet heel veel gemeten, maar er zitten er zeker meer die nog te klein zijn. Omdat de eierstokken zo ongeveer achter elkaar liggen kan het zijn dat met de punctie ze in 1 keer (dus 1 keer prikken) de follikels eruit zuigen. Kan gunstig zijn. Dinsdag om 11.00 de punctie!!! Naar verwachting zal ik vrijdag de tp hebben. Heel spannend.
timon: dank je.. haha en 24 is ook nog niet zo oud haha. mijs: wat goed 1 eitje.. en ook nog zaad..nu nog een hele mooie bevruchting..
Oh gets; dat vind ik altijd zo'n kliederboel die bollen knallen! Ik had de vorige keer trouwens een inbrenghuls erbij; das ideaal!!!!