Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    meiden... wat zijn jullie toch lief!!!

2. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    *Breekt even in*

Saffie, van harte gefeliciteerd meid!!!!!Geweldig!!
    Maar nu wel rustig aan doen hè!

Sikkie, ik zie dat je op 1 juni mag testen, spannend! Ik heb vorig jaar op 1 juni posi getest dus ik hoop dat jij dit jaar een posi test hebt! :)

*breekt weer uit*

3. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

jeetje Maria, en dat is je broer??? Pfff, lekker dan!

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    ja... harteloze idioot

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

saffie: wat goed een kloppend hartje!

maria: jeetje wat een opmerking zeg.. sommige mensen snappen er ook helemaal niks van.. en idd... er zullen meer opmerkingen komen.. en wat kleintje zegt mensen snappen het pas als ze het zelf mee maken.

6. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    O, Maria, om door de grond te zakken dat moment met al die mensen er bij en je broer die het hardste lacht, tjee.
    Ik heb altijd dat ik op het moment zelf dat ik met mijn mond vol tanden sta :(:(:(en er niks van zeg, maar achteraf bedenk ik :x:$:x

Sikki, Timon, wil zooooo graag weten wat er in onze buiken met de embryootjes gebeurt..
    Jij mag als eerste van ons testen Sikki, ga je eerder testen? De laatste keer zei je volgens mij dat je al wel een paar dagen voor de testdatum wist of het goed zat of mis was. Hoe zat dat ookalweer?
    Hier voor het eerst sinds de Mirenaverwijdering heb ik een week voor NOD/testdatum nog geen bruinverlies. Komt door de Utrogestanbolletjes, neem ik aan. Geeft erg veel rust, want bij de eerste bruine veeg denk ik dat het mis is, maar achter in mijn hoofd zegt nog een heel klein stemmetje dat het nog best wel zou kunnen.... Zo vermoeiend.
    Of ik nu volgende week zwanger blijk of niet, dit vind ik wel heel fijn rustig voor dit moment.

Gaby, je laat het horen hè, als er bericht is aus Deutschland!

7. gaby1986

ja hoor mijs... ik laat het meteen weten. denk dat ik ze maandag even mail of alles binnen is en wat nu de volgende stappen zijn :)

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Jeetje Maria, wat lomp zeg! En helemaal als je het je broer is :( Zo zie je maar weer dat veel mensen gewoon niet beseffen wat het is om in de mmm te zitten. Dikke knuf!

Gaby ik hoop dat je nu écht snel kan beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gaan ze dan IUI-D doen? en moet je dan ook hormonen spuiten?

Mijs, Timon en Sikki wat is het spannend voor jullie!!!!!!!!!!!!!! Echt ik duim me suf! er moeten toch weer een aantal zwangeren bij!!!! Echt ik hoop het zó enorm voor jullie! Sikki, jij mag als 1e, Mijs jij over 6 dagen, schiet ook al op, en Timon wanneer is jouw testdag precies? Hebben jullie genoeg afleiding deze dagen?
    *duimt verder*

9. gaby1986

sinja: ja we gaan dan iui-d doen. en als het goed is hoef ik helemaal niks van hormonen te gebruiken.. (als het goed is) als het wel moet.. dan moet het maar.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #1550 Timon, 27 mei 2010
    Laatst bewerkt: 27 mei 2010
    Van zoiets zou ik giftig worden. Wat een botte b(r)oer!!!!!:x
    Misschien hem eens hier flink op aanspreken en 'Open zenuw' onder zijn neus duwen en verplicht lezen. Want dit echt het toppunt.:x:$:x

Lieverd, een enorm dikke knuffel.

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sinja, mijn testdatum is 4 juni. Nog een week... Afleiding zat dmv werk, afspraakjes en huishouden. Volgende week gewoon vol ingepland en op de testdatum vertrekt manlief erg vroeg voor een lang weekend. Handig!;)

Gaby, toch weer een beetje spannend.

12. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Dank je Sinja, lief!

Je bent al 20 weken zwanger, al op de helft!
    Al 20 weken echo gehad? Hopelijk alles in orde.

13. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    ohnee Timon, vind je dat niet erg? Dat ie net dat weekend weg gaat? Tja, waarschijnlijk niets aan te doen natuurlijk... Maar wel balen lijkt me! Wel fijn dat je genoeg afleiding hebt. Hoewel ieder wc bezoekje/krampje etc. etc. vast toch heeeeel spannend blijft... Nog een weekje dus! Je zit al op de helft!

Mijs, ja gaat echt zo snel :$:) Nu alweer over de helft!!!! Heel gek, dacht dat die maanden heel lang zouden lijken te duren als je eenmaal zwanger bent, maar vind het toch heel snel gaan allemaal! We hebben maandag de 20 weken echo, dus dat is nog wel even heel spannend!

Gaby hopelijk hoef je helemaal geen hormonen te gebruiken! Dat zou wel heerlijk zijn zeg!

Meiden ik duim!!!!

14. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Timon... 4 juni... een betere datum kan niet! De trouwdag van mij en Loessie. DUs dat gaat helemaal goed komen...

Sinja... maandag de 20weken echo. Probeer er aan te denken door een sms te sturen, maar vergeef me als ik het door de drukte van de voorbereidingen vergeet! Mail me eens een keertje om datum te prikken...

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sinja, spannend om maandag de echo te hebben.

Ik ga hem echt niet van zijn motor afsleuren, omdat ik zo nodig moet testen. Dat lossen we anders op. Ik vind het niet erg, want wie bedenkt dan ook dat ik juist dan kan testen?
    Ik heb geen last van broekloeren. De krampjes, etc in de onderbuik heb ik gehad, waarschijnlijk naweeën van vorige week (punctie en tp).

Ziet iemand het Songfestival een beetje te kijken? Wat vindt je ervan?

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zou super zijn als ik jullie dan kan vertellen dat er een ukkie het erg gezellig bij mij gaat vinden.

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Meiden, we kunnen het niet geloven en durven nog niet blij te zijn, maar na 5 ICSI's en 11 embryo's zie ik dit voor het eerst in m'n leven...

18. sikki ik zie het ook een licht streepje!!!!

wow ik krijg gewoon kippevel.. en dat je het niet kan geloven kan ik me voorstellen.. lieverd.. ziet er super uit.. probeer er van te genieten..
    Yippie die ontzettend blij voor je is.. YEAHHHHHHHHHHHH...

liefs van mij

19. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sikki, ik zit hier te huilen! Ongelofelijk! Ik hoop dat het echt waar is! En je niet ongi wordt. Meid, dit is je zo gegund. Ik kan je wel knuffelen!

20. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Waaaaaah Sikki!!!
    Geweldig!!
    Oh, ben zoooooo blij voor je!!!

Deel Deze Pagina