Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heey Sikki, wat geweldig een positieve test........eindelijk. Van harte Meis

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    SIKKIIIIIII

echt ben net naar wc gerend. Kon de traantjes niet meer bedwingen. WOW! WOW!!!!!!!!!!!! Ik zie ook een streepje! Echt wat geweldig, wat super, wat..... ik heb er geen woorden voor!:):):):):):):)

Echt heel heel heel veel kippenvel hier! Meid.... wat onwerkelijk moet dat voor jullie zijn!

meid het is je ZOOOOOOO gegund! Geniet van deze geweldige dag! :):):):):):):):):)

en kom je morgen je volgende test showen? Want er zullen vast nog meerdere testen volgen ;):D:D:D:D

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    ... ennnnn ook natuurlijk:

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!
    met je zwangerschap!
    :):):):):):):):):):):):):):):):):)

4. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    GO MIJS, GO TIMON!

echt jullie zijn de volgende he! :) Volgende week weer postief nieuws x2 :D

5. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hihi, dank je Sinja.

Wel heeeeeel fantastisch dat er eindelijk ook eens gerechtigheid is in zwangerwordenland! Dat Sikki, die al zoooo lang wil, hoopt, wanhoopt, huilt, wenst, smacht naar een positieve test die nu vanmorgen heeft gehad!

Wat moet het onwerkelijk zijn voor je Sikki!

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Ohhh....lieve Sikki!! Zou het dan écht???? Wat spannend wat spannend!! Hier alvast een voorzichtige gefeliciteerd!! Hopelijk de komende dgn een steeds dikkere vettere streep!! You go girl!! You go girl!! Joehoeoeoeoeo!!!

Knuf Majo

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Mijs: En jij over 5 dgn!!

@Timon: En jij over 6 dgn!! (je gaat nml vast wel een dagje eerder testen toch, als manlief net op de testdag weg is?)

@MariaC: Hopelijk horen jullie dat jullie gauw kunnen beginnen met de icsi. Enne...ik zou je broer zéker het boekje 'open zenuw' even laten lezen!! Dan komt er vast nog wel een excuus!!

@Gaby: En jij hopelijk snel bericht uit DD over wanneer starten met IUI-D!!

@Saffie: Joehoe!! Voor het kloppende hartje!! Mooi geluid is dat he?!!! Enne...nog 3 ltr vocht...jeetje zeg!! Doe maar mooi rustig aan. Enne...vééééééél drinken (en plassen) hè!!

8. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ghihi, Sinja ik moet even om jou lachen :):):):). Wat een heerlijke dag vandaag!

En Mijs en Timon, Jullie ook zwanger worden he! Ik meen me te herrinneren dat het zwanger worden hier altijd in vlagen gebeurde. Meteen een paar zwangeren. Dus ik duim volop voor jullie.

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sikkie, ik zie ook echt een streep!!! GEFELICITEERD!!!! Geweldig meid! Eindelijk is het dan zover!!! Geniet ervan!!

10. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Sikki!!!! JAAAAAAAAA!!! Whoehoehoeoooeoee!
    Dat is echt super fantastisch geweldig. Ben zooo blij voor jullie! *veegt tranen weg* Gefeliciteerd!

11. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

#1571 Evanthe, 28 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2010
    Sinja wat heb je nou met de pagina gedaan? hij is 2 x zo breed geworden!

oh, nu issie weer goed, nieuwe pagina.

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

sikki: jeetje wat goed man... ik zie ook een 2de streep :D:D:D waaaaw :D

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    SIKKI!!!!!! Wat gaaf om (al issie erg licht) een 2e streepje te zien!!!!!! Kippenvelmoment hier!
    Een voorzichtige GEFELICIEERD!!! Oke, tegenover die grootte van Sinja dan, he.;)

Ga jij Mijs en mij het goede voorbeeld geven? Met alle liefde volgen we je op de voet.:D

14. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Jaaa dat moet hoor Timon! Wat kleintje zegt: er komen er vaak een paar tegelijkertijd! Dus jij en Mijs volgende week!!!!!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dan gaan we ervoor!!!!!:D:D

Mijs, wanneer test jij?

16. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    ehm.... geen commentaar, haha

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zelfde dag?

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Nee, officieel is woensdag mijn testdag, maar ik weet niet hoe lang ik het vol ga houden.
    Nu ik geen Pregnyl heb gespoten tijdens de weken na tp ben ik niet bang voor een vals positieve test. Vorige keren heb ik lang gewacht met testen om die reden. Nu geen pregnyl, maar Utrogestan gebruikt. Dus nu kan het in principe best eerder....
    Sikki heeft op dezelfde dag terugplaatsing gehad als ik..... het begint, nu zij heeft getest, wel te kriebelen.
    Maar ben bang voor negatieve test, dus ik ga het nog niet doen.

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Voor de punctie heb ik pregnyl gespoten. Nu ben ik 3x daags aan het knikkeren.:D Het gaat wel erg spannend worden... vanaf wanneer kan ik testen?

20. hah die timon knikkeren... geweldig.. ik mag eerst nu even junkie zijn en dan ook weer aan de knikker..

Deel Deze Pagina