Tjee Timon, nog zo productief in de nacht met plaatjes opzoeken en zo! Mooi om te zien dat punctieplaatje. Zoiets nog nooit gezien. Wat betreft testen. Tja, het is aan jezelf of je eerder wilt testendan je testdatum. Sommigen testen 10 dagen na tp al positief. Je riskeert het kijken naar een negatieve test als je eerder test dan je testdatum, terwijl je een paar dagen later misschien wel positief test.
En Sikki??? Vandaag weer een test er tegenaan gegooid?? Ben benieuwd.....hoop op een weer wat dikkere streep!!
Daar heb je een punt. Best gek dat je eerst negatief kan testen en later positief. Dat zal dan donderdag worden. Ja, ik was nog wakker en had ineens de ingeving om zoiets proberen te vinden.
hey hoe is het hier.. joey en ik hebbe onze verjaardag samen geviert vandaag.. sinds ik met de pil ben gestopt heb ik niet meer gedronken.. vandaag heb ik het er even lekker van genomen voorlopig weer de laatste keer.. want we gaan waarschijnlijk weer verder.. ben een beetje heel erg aangeschoten meer zat dan aangeschoten eigenlijk wou jullie even een fijne nacht wensen.. slaap lekker.. x
Majo, heb gisterochtend en vanochtend weer getest en de strepen worden niet echt donkerder. Ben heel erg bang dat het niet goed gaat... Dit is de test van vanmorgen. Dag 14 na ovulatie en dag 12 na tp.
Hee Sikki, Wat rot zeg voor je: heb je eindelijk een positieve test heb je deze onzekerheid! Op zich is een streep een streep. Als je vandaag voor t eerst getest had, was je blij met 'streep'. Nu kun je vergelijken en vind je het ineens spannend. Ik hoop zooooo dat je angst ongegrond is en jouw lichaam gewoon wat trager hCG ophoogt en dat je 1 of 2 embryootjes gewoon lekker aan het doorgroeien zijn! Gaby, lekker aan de zuip geweest dus! Neem het er van, binnenkort sta je weer droog omdat je opnieuw begint met baby's maken! Hier de hele ochtend gehuild tot nu toe. Mijsman wilde vandaag testen en niet door de week, zodat we lekker thuis kunnen verwerken. Ben er wel blij om, anders had ik met mijn huilhoofd naar t werk gemoeten. Het is nog wel 3 dagen voor zhtestdatum (zelfde dag tp als Sikki), maar wel 14 dagen na punctie, normaal mijn NOD. Geloof niet dat er nog wat gaat veranderen, heb al 2 dagen kramp en het wordt erger. Die bollen zullen mijn menstruatie wel tegenhouden nu. Shitzooi, wil ze niet meer inbrengen, stelt menstruatie alleen maar langer uit. Wel doen? Niet doen? Wat vinden jullie? Wanneer komt er een keer een einde aan die hel?
Och lieve Mijs!!! Wat een hel! Ik zou toch nog doorgaan met de bollen. Dat deed ik altijd wel na een negatieve test. Het kán namelijk nog steeds!
Kijk maar bij Klingel. Die had toch zelfs een negatieve bloedtest en was toch zwanger. Sikki, Ik hoop zo dat jullie emmy toch echt lekker zit in je baarmoeder en daar nog minimaal 8 maanden blijft zitten. En echt klote die onzekerheid.
goedemorgen.. voel me gelukig goed haha.. mijs: ik zou nog even doorgaan met die bolletjes.. tot de officiele testdatum..dan toch nog een keertje testen.. knuf voor jou! sikki: er staat nog steeds een streep.. maar ik snap wel dat je erg onzeker erover bent..hoop dat die streep er over een paar dagen gewoon af knalt..
Mijs je hebt dus getest vanochtend? Dikke knuf meis, maar ik zou toch nog doorgaan met de bolletjes! Je weet maar nooit (zie klingel!) Hele dikke knuf! Sikki voor jouw ook een knuffel. Maar ook: er staat nog steeds een streep!!!!!!!!!!!!!!!! En las net in een ander topic (ging op zoek naar je maar wist toen nog niet dat je hier had gepost) dat de streep nu hij opgedroogd is, wel iets donkerder is! HARTSTIKKE GOED toch! En als je de foto's naast elkaar zet, is de 2e streep ook ietsjes donkerder! Spannend hoor! Snap je onzekerheid heel goed, maar streep = streep en hij wordt iig niet lichter! Dikke knuf en ik blijf natuurlijk voor je duimen dat alles gewoon hartstikke goed blijft gaan! Gaby hihi, groot gelijk heb je!!!! Was het gezellig? En nog gefeli met jullie verjaardagen!! Wel fijn dat je geen kater hebt! Timon hoe gaat t bij jou? @hier: beginnen de zenuwen toe te slaan. Morgen de 20-weken echo! Hoop maar dat alles goed is!
Gaby en Sinja, nog gefeliciteerd met jullie verjaardag. Gaby is duidelijk flink los gegaan. Geen last van een kater? Sikki, ik snap de onzekerheid, al heb je nog steeds een streep. Dikke knuffel! Mijs, wat lees ik voor een verdriet bij jou. Mag het niet zo zijn deze poging? Meid, ik ben er stil van... Dikke dikke knuffel! Sikki en Mijs, voor hoeveel dagen hebben jullie eigenlijk die bolletjes gekregen? Morgenochtend gebruik ik de laatsten. Is dat normaal? Vrijdag officiële testdatum. Sinja, spannend morgen. Kom je wel vertellen hoe de echo was? Hier sinds enkele dagen geen zeur, krampjes of steekjes meer in de onderbuik. Ergens wil ik wel testen, maar zit pas op dag 9 na tp. Durf het nog niet aan. Zal donderdag wel worden. Dan kan ik gelijk Kv testen kopen.
mijs: wat balen maar idd ik zou wel de bolletjes door gebruiken.. pff hevie meis.. sinja spannend morgen.. suc6.. timon ik had de bolletjes tot aan de test datum.. ik mocht er alleen wel mee stoppen toen in ongi was geworden ook al was dat 3dagen te vroeg.. heir gaan we donderdag voor de 1e echo.. groetjes yippie..
Spannend voor jullie, Yippie. De 1e echo van dit traject. Ik dacht dat ik genoeg tot aan vrijdag had, maar het zijn er in totaal 72 geweest. Dat delen door 6 per dag dan ben je er snel doorheen.
Hee lieve Sik, KvO, timon, Sinja, yippie, Gaby, Wat lief jullie reacties. Na mijn emogehuil en emotypsels na een paar uur gedoucht en zag boven op de test nu een heeeeeeeeeeel lichtroze teststreepje. Je moet echt goed kijken. Lichter dan bij de vmk en ook na de vorige tp. En véél lichter dan jouw tests, Sikki. Maar toen moest ik nog 3 keer Pregnyl gebruiken en nu niet. Toen had ik 14 dg na tp heel lichtroze, nu is het 12 dagen. Maar goed, ik weet wat een negatieve test is en die is echt witter dan wit... Verder ploffen mijn borsten uit mijn bh (zijn maar een klein beetje gevoelig), kan dat bijwerking van de Utrogestan zijn? Staat niet bij de bijwerkingen genoemd. De kramp is weer weg. Goed dat ik op jullie advies ben blijven bollen schieten, woensdag maar weer testen als ik dan nog steeds niet vloei. Man, ik schiet van hoop naar vrees en weer terug!
Timon, ik had een doosje Utr. meegekregen na de punctie en heb op recept nog weer 90 stuks meegekregen na de tp. Kreeg als advies om t/m de dag voor de testdatum te gebruiken. 75 is inderdaad net te krap, denk ik. Ik heb er ook wel es 1 in de wc laten vallen, hihi.