mijs je bent een topper.. wilde ik effe zeggen.. ik had van de 1e icsi nog bollen over en heb gewoon weer een dosis gekregen voor een nieuwe poging dus hier bollen genoeg.. thx mijs.. ga er vol vertrouwen in ben er zo niet mee bezig dat het me al 2 keer gelukt is bijna het spuiten te vergeten.. hmm.. is wat.. zet nu elke dag maar een krul op de kalender en netjes me gewicht erbij.. liefs van yippie
Nah, wat lief, Yippie, dank je. Die strips met bollen zweven trouwens overal door t huis: beneden op de wc, boven in de badkamer, naast het bed, in mijn handtas. En dan vis ik er af en toe 1 uit mijn broekzak als ik de wasmachine vul..
Mijs, jouw borsten ontploffen dus. Zou het misschien toch waar zijn????? Ik heb nergens last van. Dat ongi gevoel van vandaag is weggetrokken. Ik heb gelukkig nog geen bolletje verloren. Misschien zo maar even een mailtje naar het zh sturen dat ik morgenochtend de laatste bolletjes gebruik.
Meiden, ik hoop echt dat jullie ook snel een positieve test hebben!!! Vanochtend nog maar weer eens getest en zie hier het resultaat.
HIEPERDEPIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAA voor SIKKI!!! Meid wat ben ik ontzettend blij voor jou en je hummie zeg!! Wilde echt waar nét gaan voorstellen of je door die onzekerheid niet beter een test kon kopen van clearblue met zwanger of niet zwanger en wat zie ik hier!!!! Je hebt 'm al en bent gewoon HARTSTIKKE ZWANGER!! JOEHOEJOEHOEJOEHOEJOEHOE!!!! Bij voorbaat al het beste nieuws van de dag!! *pinkt een gelukstraantje voor je weg*
@Mijs: En nu jij erachteraan he!! Het klopt wat Kleintje laatst schreef....tnt is het hier op het topic steeds met een paar vlak achter elkaar aan gegaan. @Timon: En daarna jij!!
sikki zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meid heb er tranen van in mijn ogen!!!!!!!!!!! en geloof me? Die heb ik zelden ben zoooooooooooooooooooo blij voor jou en het zijn ook cryootjes zie ik dus spannend afwachten tot de eerste echo, 1 of 2
zo ik heb dusseldorf weer een mailtje gestuurd, dus die zullen me straks wel bellen. ben dan wel op mijn werk, maar ja.
Sikki, Hier kan je niet meer omheen denk ik !!!!! JE BENT ZWANGER!!!!!!!! En ik ben net als Calani erg benieuwd. Zijn het er 1 of 2??????
Timon, Het is zo vrijdag. En wat ik zei de zwangeren komen hier altijd bij vlagen. Dus nu Sikki zwanger is zullen er wel meer volgen. Ik duim voor je (en voor Mijs) en zal een kaarsje aansteken. Gaby, bij jullie alles goed? Al nieuws uit DD?
ja hier alles goed hoor en nog geen nieuws uit dd.. die zullen straks wel een keertje bellen denk ik.
Nu ga ik stiekem een beetje zenuwachtig worden. Niet dat ik eerder kan testen, want de Kv testen heb ik niet in huis. Heb ook geen klachtjes waaruit een zwangerschap zou zijn te herleiden. Heb jij dat wel gehad?
Nou moet ik even goed nadenken..... Is alweer bijna een jaar geleden he. Volgens mij had ik niet heel veel klachten. Alleen dat ik niet ongesteld werd. Wel heb ik wat krampen gehad. Toen dacht ik dat ik ongi moest worden. Maar dat was dacht ik in de eerste wacht week.