Negatief getest vanmorgen. Huilend in de auto naar het werk. Nog gedacht rechtsomkeert te gaan, maar zit hier nu toch. Anders gegarandeerd hele dag huildag thuis. Heb ik ook niks aan. Nu wat afleiding en onderdrukken van tranen de hele dag. Dit typen helpt ook niet echt qua huilonderdrukken, maar moet het toch even kwijt. Wat een drama om door de week rond testdatum te zitten, in plaats van in het weekend. Gisteravond wel een uur in bed gehuild, voelde het blijkbaar wel aan dat het hem niet ging worden. Hield het huilen in stand door continu alleen maar te kunnen denken: elke ochtend als ik wakker word, ontdek ik opnieuw dat de nachtmerrie nog steeds niet voorbij is. En naast me in bed een lief waar ik zo veel van houd, die zich even ellendig voelt. Nog steeds weet ik niet of het ooit goed komt voor ons. Zoals lieve vrienden om me heen allemaal lijken te krijgen wat ze willen: een kindje. En wij niet. Ik verheug me op hun kindjes, maar het voelt ook zo pijnlijk en ondraaglijk moeilijk. Dat hun levens zo wezenlijk verschillen van het mijne. Zo bang omdat ik niet weet of en wanneer het voorbij zal gaan. Voor mij is werken beter dan vrij zijn: denk ik er ietsje minder aan. Voor mij is slapen beter dan wakker zijn: dan denk ik er niet aan. Droom ik zelfs soms dat ik een kindje heb, of twee. En elke ochtend is het weer niet waar. En weet ik niet of het ooit zo zal zijn. Waarom elke dag sinds augustus zo'n kutleven? Terwijl dat leven feitelijk niet veranderd is, maar sinds het een probleem is gebleken om kinderen te krijgen, is het gemis immens. Ineens is dat wat ik het liefste wil de grootste bron van mijn grote angst, verdriet, wanhoop, gemis, onzekerheid.
Mijs, een hele dikke knuffel van mij! Ik weet dat dat de pijn niet verzacht maar misschien geeft het hoop voor de volgende poging.
net dusseldorf gebelt ze hebben de papieren ontvangen.. we krijgen nu een flinke rekening opgestuurd zodra die betaald is mogen we starten, als alles nu zonder fouten verloopt kunnen we aankomende ronde al beginnen..
Lieve Mijs, wat een verdrietig nieuws! Wat een rotbericht!!!! Echt een hele dikke knuf..... sterkte meis!!!!! Icsi in eigen cyclus lijkt me toch best heel heel heftig. Je hebt dan wel 'meer' pogingen voor 1 gestimuleerde poging, maar je hebt dus ook iedere keer die spanning en wachtweken! En ik denk dus iedere poging iets minder kans dan bij 1 gestimuleerde poging (want anders zouden ze icsi in eigen cyclus toch in meer z'huizen eerst proberen lijkt me) Heftig hoor!!!
Sikki wat heb je een mooie banner! Krijg je vandaag de uitslag van de bloedtest? Spannend hoor! Maar die testen zijn echt super! Wij hadden gister 20 weken echo! Alles was gelukkig goed! Alleen heeft ons kindje misschien 6 teentjes aan iedere voet! Dat konden ze niet goed zien helaas! Mijn schoonvader had dat ook, dus tis iets erfelijks mocht ons kindje het ook hebben (verder heeft niemand in de fam. dat). We weten het waarschijnlijk pas na de geboorte, maar laten nog wel een pretecho maken, hopen t dan wel te weten. Ben je toch een beetje voorbereid ofzo! Maar goed, gelukkig verder alles goed! Kindje is nu geschat op 444 gram!
Mijs, dikke knuffel!!! Hier ook erg down. HCG was maar 27 op dag 13 na tp. Erg laag dus ik vrees het ergste...
Ohnee Sikki, dat was niet de uitslag die we hoopte natuurlijk! Getsie zeg Maaaaaar kan het geen late innesteling zijn? Tenslotte had je eerst lichte testen, die werden nu wat duidelijker! En en en...klingel had dat toch ook? Echt ik blijf hoop houden en ik blijf voor je duimen! Maar snap dat je je nu ff heel k*T voelt! Maar er is nog hoop, er is nog een kans! Ik heb direct even zitten googlen. Wat je vast nu niet belangrijk vindt. Maar het kán wel! Er zijn meiden die met zo'n lage hcg waarde op dag 13 toch een kindje hebben gekregen. Dus ik duim en hoop en denk aan/voor je!!!!! Dikke knuf en ik duim heel hard.....
sikki: kijk hier eens op.. 9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby!
Thanks Gaby! Ik ken de tabelletjes, maar er zijn maar weinig gevallen waar het niet misgaat bij zo'n laag HCG... Uiteraard hoop ik dat ik een uitzondering ben.
Pfoeh Sikki, wat een rotuitslag. En je was er al zo onzeker over.... Tuurlijk wil je wel bij de uitzonderingen horen. Net als ik hier met mijn nega test en droge onderbroek. Maar ja willen en echt gebeuren, aaaargh, het blijft 1 grote rotafwachtzooi!
Dank voor jullie knuffels en steun meiden, doet me goed. Verschillende keren vandaag de tranen terug kunnen duwen, stuk of 5 keer de tranen snel weggeveegd. 1 collega trof me net vegend aan en was erg aardig, met hem even een gesprekje gehad. Scheelt dat iedereen weet waar we mee bezig zijn (heb ik gemaild aan mijn 40/50 collega's) Met een ander die nog vertrouwder is, wou ik er op dat moment liever even niet over praten, want dan zou het verschrikkelijk huilen worden. Ze snapte het snel en ging lief thee voor me halen. Met huilhoofd over de gangen vond ik niks.
mijs en sikki!! hier een tukker knuffel voor jullie.. pff meiden ik leef met jullie mee.. liefs en veel stertke.. yippie
Mijs, hele dike knuffel meid! Sikki, wat akelig, die onzekerheid! Maar kun je met zo'n relatief laag hcg dan toch duidelijk positieve testen hebben?? Wanneer kun je weer laten prikken?
Saffie, ik snap het ook niet. Vanwege de toch duidelijk positieve testen had ik echt gedacht dat het HCG wel hoger zou zijn. Vooral omdat ik gisteren met 3 verschillende testen getest heb. Ik had zelf via de HA een bloedprikformulier gevraagd. Heb nu nog een formulier thuis liggen en ben aan het twijfelen wanneer ik die zal gebruiken. Voor of na het weekend... Ik denk dat als ik niet ongi word ik probeer te wachten tot maandag. Als het namelijk wel stijgt valt er dan tenminste een duidelijke stijging te zien. Als ik donderdag al ga kan het nooit veel meer zijn dan 54, het dubbele.
Ik vind het ook vreemd Sikki, met mijn vroege miskraam lichtere strepen dan bij jou en op 14 dagen na tp geen fijn 'zwanger' bij de cb... Tjee, wat een onzekerheid, gatver!
Sikki, kun je niet bij een zkh in de buurt een briefje met spoedcode vragen, en dan vrijdag gaan? Zulke onzekerheid is echt onmenselijk! En anders moet je je maar vasthouden aan de positieve verhalen van dames bij wie het wel goed ging... Knuf...
Sikki... wat moet ik nu zeggen... een voorzichtige GEFELICITEERD!!! Ja, er staat zwanger op je test, dus ik ga er vanuit dat het allemaal goed komt... go girl... Mijs... dikke digi knuffel... Sterkte! Ik denk aan je Sinja... goed om te horen dat alles goed is op de echo. 6 teentjes... even afwachten. Toch wel spannend he. Maaruh niets levensbedreigends! Gaat helemaal goed komen... na de bruiloft keertje afspreken? Jaja, nog 2 dagen en dan ga ik trouwen... ow mijn jurk hangt al thuis bij mijn ouders. Dus iedere dag even kijken. Verder is alles geregeld... enne loessie... we krijgen het weer wat we verdienen he, 23 graden... heerlijk