timon ben echt super benieuwd naar je test na het weekend, ga echt voor je duimen. ik was toen straks bij mijn moeder thuis, en ze had mij gevonden op een of ander forum.. haha deze dus. ze heeft een heel eind terug gelezen en vind het allemaal erg spannend wat er hier gebeurd op dit topic. haha vond het wel grappig. ze is ook erg benieuwd hoe het met sikki en timon verder afloopt
Dames... wat spannend... wel of niet zwanger. Vreselijk die onzekerheid... succes... Nou vrijdag was onze grote dag! We hebben een geweldige dag gehad. Onze mooiste dag in ons leven op dit moment. Zal eens even een foto in mijn fotoboek gaan plaatsen van Mrs en Mr van Rens
Ingrid is nu echt getrouwd!!!! Meid, van harte!! Gaan jullie nog met huwelijksreis? Gaby, wat een grap dat je moeder je hier heeft gevonden. Gelukkig is die van mij niet zo goed met de pc. Dag, mama van Gaby!!! Hier gaat alles weer als vanouds. Zit weer goed in mijn vel en merk niets in mijn buik. Ik heb een goed weekend gehad waarin ik lekker heb gewinkeld met mijn vriendinnetje. Ook nog gewerkt en dat was erg prettig. Vandaag een vrije dag. Straks eens poetsen. Wat is dat weer hard nodig! Vanavond is manlief weer thuis! Testen doe ik over enkele dagen zoals het zh voorstelde. Ik wil me nu niet gek maken. Heb daar totaal geen behoefte aan. Dus slaap ik erg lekker. Na enkele korte nachten zijn ze nu weer normaal en voel ik me fit.
Timon en Sikki, ik den zo aan jullie! Zo spannend. @ iedereen--> Wij horen woensdag wanneer we kunnen starten. Mag ik eindelijk op het wachtbankje! Jeetje.... Liefss
Omdat ik zo'n sterk gevoel had dat het over en uit was heb ik vanmiddag getest en kreeg gelijk. Geen 2e streepje meer gezien. Zonet het zh gebeld en een afspraak gemaakt ivm de cryo. Kan dit pas over 4 weken! Ik zat met tranen in de ogen aan de telefoon, want een paar dagen na de tp had ik gevraagd om een afspraak mocht het mis gaan en werd zo afgescheept. Ik baal enorm dat ik deze afspraak 2 weken eerder niet heb kunnen maken. Nu zal ik waarschijnlijk pas in augustus voor de cryo kunnen gaan. :x
Ahhwww lieverd! Wat ontzettend rot voor je!!!!!! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik voel met je mee!
Timon, dikke knuffel!!! Ik denk dat het hier ook over en uit is. Gisteren eerste rood gespot. Alleen heeft het vandaag nog niet doorgezet. Vanmiddag hopelijk de uitslagen van het bloedprikken. Indien het HCG niet gedaald is moet ik ook nog bang zijn voor een BBZ. En daar zit ik helemaaaaaaal niet op te wachten!
timon: nee toch dit is echt niet leuk. en balen dat je nu pas over 4 weken weer terrecht kan.. dikke knuf voor jou.!
Jeetje...wat een rotnieuws allemaal weer... Timon, dikke knuffel...toch niet goed dus. En dan ook nog zolang wachten, gadverdarrie!!!! Wat oneerlijk is het allemaal! Sik, heb al op je gereageerd in het babyrinth, maar ook hier een dikke knuffel...
Maria; spannend dus woensdag! Weet je ook al of jullie een lange (met pil en deca etc) of korte behandeling krijgen? Timon, dus het echt over nu? KNUF. Het is inderdaad kl*te dat zo'n afspraak zo lang duurt. Maaaarrr... (dit wil je niet horen, sorry) is het niet beter voor je lichaam dat je een pauze hebt? Ingrid, van harte gefeliciteerd! Jullie hebben het echt getroffen met het weer!
Saffie, ik zou het niet weten. Ik wil eigenlijk nu gewoon door. Al dat gewacht ben ik even beu. De kans is erg aanwezig dat ik pas in augustus voor de cryo kan gaan. Pffff.... Ik weet nu dat emmy kan blijven plakken. Helaas heeft deze te snel losgelaten.
Als het HCG wel blijft stijgen, maar niet genoeg en erg weinig bloedverlies optreedt is die kans aanwezig. Dat is een van de redenen dat mijn arts in DD altijd 2 weken na een positieve test al een echo doen. Om te zien waar de zwangerschap zich bevindt. Immers, via IVF/ICSI heb je een verhoogde kans op een BBZ. Ik hoop voor 5 uur de HCG waarde te weten.
timon: je krijgt een hoi terug van mijn moeder, en ik moest je sterkte wensen, sikki: en jou ook. en de rest succes! van mijn moeder!