sikki, hier nog geen nieuws. Ik wil niet testen! Heb geen zin om naar dat witte schermpje te staren. T voelt nu nog goed, er is nog hoop zeg maar, en na een test is t allemaal weer voorbij.
Saffie, ik snap je gevoel. Dan wacht je toch gewoon lekker met testen. Hoe oud waren je cryo's op het moment van terugplaatsing? dan kan je iig tellen hoeveel DPO je zit en vergelijken met je normale cyclus. Dat had ik ook gedaan en toen besefte ik dat ik al op 15 DPO ofzo zat terwijl ik normaal op 10 DPO ongi werd. Toen durfde ik wel te testen. Ik ben iig druk aan het duimendraaien voor jou!
Yippie wat goed dat het vandaag goed gegaan is, 10 is een mooi aantal!!! rust nu maar goed, ik had nog veel pijn de eerste 2dagen na de punctie... Oo Sikki, morgen dus de tp, maar ok dan duimen we idd dat je vandaag geen telefoon krijgt, hoe laat hebben ze vorige keer gebeld? Saffie, wat goed, nog niet ongi en al zo dicht bij de testdag, je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt hé, dus als je liever niet test, niet doen!! ik was het ook wel beu van altijd naar dat blanke scherm te kijken waar een streep op moest komen en maar niet kwam, maar langs de andere kant begon ik zoveel te hopen dat ik het liever wist... maar goed het ziet er allessinds veelbelovend uit!!!! ik duim hoor!!
uhm... Ik ga ook niet ongi worden, door de progynova. Pas als ik daarmee stop word ik ongi. Toch? Dus ik zal wel moeten testen.
Nee progynova zijn tabletten die het bms doen groeien. Utrogestan zijn die bolletjes om het slijmvlies in stand te houden. Ik zit ook aan de progynova en sinds maandag ook utrogestan erbij. Hoeveel moet jij nemen Saffie? Spannend hoor meid!!! Ik duim en duim en duim en duim en d...
Kan wel kloppen dat je dan niet ongi wordt. De progynova houdt dat tegen. De utrogestan niet. Tenminste is bij mij nog nooit de ongi door tegengehouden. Als ik na de cryo tp zwanger zou zijn dan moet ik met beide doorgaan t/m 12 weken, terwijl dit bij een verse poging niet zo was. Die progynova doet toch wel wat anders met je lichaam.
saffie: snap precies wat je bedoelt met dat je nog even niet wilt testen.. utrogestan: kan je ongi ook tegen houden maar hoeft niet persee. bij elle 2 mijn pogingen wed ik pas ongi toen ik al 2 dagen met de utrogestan gestopt was. maar ik ga de was even doen hier..
hey saffie heb al gehoord dat progyn idd je ongi tegenhoudt ik nam utrogestan en die hield dat zeker niet tegen bij mij... maar dan is het dus extra spannend, bijna de 29e!!!
saffie spannend zeg. ik zou niet kunnen wachten ik heb nu al dat ik het veel te lang vind duren. Ik zit nu vandaag op dag 6 en kon vanmiddag zweren dat ik ongesteld was. ik had zo'n buikpijn. Ik natuurlijk heel de middag zitten broekloeren maar helemaal niet.... ach ja nog een week en dan ga ik samen met mijn ventje een testje doen
Jessy spannend hoor! Misschien is die buikpijn wel een goed teken!? Ik had ook niet verwacht dat ik zo lang zou kunnen wachten, mn man vroeg ook al of ik echt nog niet stiekem getest had (deed ik de vorige keren wel). Maar ik moet me er nog even op voorbereiden, en dan kan ik die teleurstelling wel weer aan.
ik kan me het goed voorstellen, maar wie weet is het wel geen telleurstelling en juist iets erg leuks!! haha Ik hoop het enorm voor je!