Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. he mijs ik spuit glonal 150 eenheden dit spuit ik al vanaf het begin..

ja ben er blij mee gaat zeer relaax dit keer,, dus kom maar op.. ben inmiddels ook aan het genieten van mijn vrije dagen met 4 juli weer werken.. pff wat vervelend.

lliefs van mij..

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mijs: hier gaat t wel, moet er niet teveel bij nadenken overal, ben alleen iedere dag super moe, ook al slaap ik heel erg goed. heb nog steeds het gevoel dat het nooit komen gaat. en dat gevoel maakt me verdrietig. maar ja, kan er verder niks aan doen dan maar gewoon mijn dagen leven en afwachten.

3. gaby1986

mijs: wat fijn dat het beter gaat, dat zal een hoop schelen. ook erg knap dat je meer kan genieten van de zwangerschappen van je vriendinnen enzo!

yippie: balen dat je zo'n last hebt van je eierstokken, en wat spannend zeg donderdag of vrijdag de punctie, ik ga voor je duimen hoor! hoop dat je er niet al te veel last van hebt.

pregnyl: volgens mij heb ik altijd 5000E gespoten de 1e en de 2e keer.. en de eerste keer had ik 20 folikels en de 2e keer 5.. dus dat is wel een verschil.

majo: hoe is het met je en met de kleine? hoe doet je man/vriend het :D

4. donderdag de punctie.. ik loop gelijk met de 1e icsi.. dus dat is wel grappig.. hoop alleen op een andere uitslag..
    heb nu al 2 dagen hoofd pijn.. maar goed kan ook niet anders had aardig wat eitjes boven de 18mm dus we zullen zien donderdag..

gaby wat leuk dat je weer even reageert fijn om even weer wat te lezen..
    hoe is het met sikki en timon... en alle anderen dan.

liefs van yippuie

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hier gaat het best goed. Druk met het werk. Nog 1 dagje en dan lekker 4 dagen vrij. De tornado in mij is tot rust gekomen. Ik merk nu weer dingen die ik een tijdje 'kwijt' was. Vast door de hormonen gekomen.

Yippie, vervelend van de pijn door je eierstok. Wel prettig dat je donderdag de punctie zal hebben. Succes!

6. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Tjee, vandaag bleek bij de 1e fm dat mijn follikel al bijna op knappen staat. Morgen weer kijken en dan zaterdag punctie. Ben bang dat ie al eerder knapt: heb vruchtbaar slijm, follikelzeurpijn in de onderbuik...
    Gelijk weer huppa, de stress in!

Succes morgen Yippie!

7. gaby1986

mijs: ik hoop niet dat je eitje springt voor de punctie, zaterdag pas? dat klinkt nog lang voor een eitje die op knappen staat.

8. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ja, Gaby, zo klinkt dat wel ja. Maar op zich kan de eisprong geremd worden met de Cetrotide die ik vanmorgen heb geprikt. Dan moet je daarna wel Pregnyl zetten om het eitje los te laten komen van de wand en daar heeft je eitje wel die 34/36 uur voor over. Dus dan kan zaterdag op zijn vroegst.
    Hopelijk heb ik nog op tijd genoeg geprikt om de eisprong te remmen.

9. gaby1986

mijs: oh gelukkig dan maar... dan zou ik me er niet echt zorgen om maken dat die eerder gaat springen hoor..

10. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Spannend Mijs... tuurlijk heb je op tijd geprikt :D

Hier nog 2 dagen de pil en dan wachten tot in ongi wordt. Maandag kan ik dan naar het ziekenhuis bellen, om me aan te melden. Weet iemand van jullie misschien wanneer de zomerstop begint in Nijmegen UMCN???

11. gaby1986

ingrid: heb jij digipoli? zo ja dan zal het daar vast wel op staan. ik zit niet meer in het ziekenhuis in nijmegen dus ik zou t nu even niet weten.

12. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    ja ik had digipoli... alleen nu heb ik geen internet exlporer meer maar modzilla firefox als internetstartpagina en daar werkt het niet bij.....

13. gaby1986

ingrid: oh dat is vervelend.. ik vond het altijd wel fijn om er zo af en toe in de behandelingen op te kijken hoe het ervoor stond.. .

14. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ingrid, Je kan internet explorer nog gewoon gebruiken he. Ook als je firefox geinstalleerde hebt. Tenzij je het er af gegooid hebt natuurlijk. Maar ik heb dat niet gedaan want nog niet alles werkt even goed bij firefox. Is wel jammer als je daardoor niet op de digi poli kan. En een fijne bruiloft gehad?

15. Hoi meiden,

even snel een ego berichtje van mij.. ben nog wat wappie hih zoals marjah het noemnt..
    Maar de punctie verliep goed vanmorgen. 11 eitjes dus dat is mooi. ik heb een elftal dat is mooi in de ogen van het wk.. nu maar hopen dat dirk kuit er ook bij zit :p. manlief van 1 miljoen dus dat moet goed komen.
    Zaterdag worden we gebeld over hoe het er voor staat en dan maandag de tp.
    Ik ga nu even lekker weer liggen..

liefs yippie

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Yippie, mooie prestatie en super score! Hopelijk gaan veel eitjes hun best doen.

Mijs, mijn duimen draaien dat je grootste follikel lekker blijft zitten.

Ingrid, mocht je het niet via internet te weten komen dan kun je toch bellen?

Ik ben op mijn vrije dag aan het bijkomen van een bedrijfsongelukje. Gisteren een bol van een waterornament op mijn hoofd gehad. Hierdoor ligt mijn tempo wat lager dan normaal. Mijn hoofd lijkt wat zwaarder, geen hoofdpijn, en soms wat verdoofd. Wel heb ik zeer gevoelige plekken op mijn hoofd en boven mijn oog. Niet prettig als ik mijn wenkbrauw optrek of frons. :(
    Handig met 2 bruiloften in het vooruitzicht. :$

17. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Ja internet explorer... die zit er op de een of andere manier nog op, krijgen ze niet verwijderd. Vervelend. Ik bel maandag gewoon en dan hoor ik het wel.

Ja super dag gehad! Precies zoals we hadden gehoopt, precies zoals we ons voor hadden gesteld. Echt een superfeest. We hadden gewoon onwijs geluk met het weer, 26-27 graden. Heerlijk. Wel zweten hoor. MANlief in pak, stropdas, giletje, blouse... en ik in jurk met 8 lagen... poeh poeh. Maar echt de mooiste dag tot nu toe is ons leven... heb nog geen positieve test in handen gehad want dan zal dat de mooiste dag worden... hihi

18. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Super!!!! Helemaal in de WK stemming... enne tuurlijk is Dirkie daar bij! :D

19. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Jaaaa, fijn zeg Yippie, mooie score! Nu hopen dat men zaterdag belt dat er mooie embryo's zijn ontstaan!

Hè, toch Timon, knal voor je kop gehad?! Wel voorzichtig doen met mijn zp-vriendinnetje hoor! Ben je langs een arts geweest?

Gisteren een groot follikel, vandaag een GROOTST follikel! Net Pregnyl gezet en zaterdag punctie. Nu poging doen vertrouwen te hebben in mijn lijf, de inschatting van de artsen wanneer het punctietijd is en in de hormonen die mijn eitje moeten rijpen en het follikel nog niet moeten laten springen. Die follikel-staat-op-knappen-zeurpijn blijft sinds gisteren aanwezig. Dit is nog maar 1 follikel, hoe voel dat wel niet bij een buik vol op spanning staande follikels bij gestimuleerde pogingen?! Respect voor de ICSIdames hier!

20. hah mijs..

nou ik moet eerlijk zeggen.. dat het best mee valt ik vind de punctie het vervelenste maar ook die heb ik weer overleefd..

mijs suc6 morgen denk aan je..

liefs van mij

Deel Deze Pagina