Meiden, veel succes met de punctie / terugplaatsing / wachtweken... Ik ben 2 weekjes op vakantie. Als ik terugkom is er vast wel iemand zwanger!
@Mijs: Succes morgen met de punctie!! @Yippie: Goeie punctie gehad dus!! Succes met de TP. Daar zitten vast wel een paar mooie Dirk Kuitjes bij @Ingrid: Genoten van jullie bruiloft dus. Qua weer idd een toevalstreffer zeg!! Wat een heerlijke dag was 4 juni!! @Gaby: Hier alles goed, zowel met Maud, als mijzelf en met manlief ook. Die is nog lekker een weekje vrij. 4 in totaal. Hé'rljk is dat hoor!! Fijn weekend allemaal!! X Majo
Mijs, ook respect voor jou met je te grote follikel-pijn. Veel succes morgen! Yippie, bijna de tp. Succes! Nog niets van je gezien, trouwens. Hier lekker rustig aan. Ik merk dat een snelle beweging mijn oriëntatie wat aantast. Paracetamol zit in mijn tas voor de bruiloft vanavond. Eentje heb ik al achter mijn kiezen. Mijn hoofd wilde niet helemaal meewerken zo vlakbij een geluidsbox in de kerk. Oja, we kunnen eerder bij de fa terecht!!!! Ipv 5 juli is het 30 juni geworden. Gewoon bellen en dan kom je nog eens iets te weten. Dit is waarschijnlijk rond mijn NOD en zou weleens heel goed uit kunnen komen met de cryo in juli. Ik hoop het zo!!!
Dank je Timon, Yippie en Majo voor de successels! Hoe is het nu met je koppie, Timon? Fijn dat het goed gaat met jou en Maud, Majo! Heb jij al embryonieuws Yippie? Dat zou toch vandaag? Had al dagen zeurpijn van follikel en die zat er ook braaf nog. De punctie was de pijnlijkste tot nu toe: ze bleef lang rondroeren met die naald. Bij degene voor me was zeker geen eitje gevonden.. We moesten even wachten op de uitslag van het zaad. Na de eerste bewerking geen levende zaadjes gevonden. Bah, wat spannend. Wij weer koffie drinken en toen na een speciale bewerking een aantal goede zaadjes. Opgelucht weer huiswaarts! Fijne wedstrijd allemaal!
yippie: fijn dat de punctie goed is gegaan, en 11 eitjes is een mooie score zeg.. timon: hoe krijg je het voor elkaar om een waterornament op je hoofd te laten vallen? ben je naar de huisarts geweest? zeker wel hoofdpijn ofniet? ingrid: fijn dat je zo'n mooie dag gehad hebt! en wat een lekker weertje was het he.. majo: fijn dat alles goed gaat, had op t verlengd wachtbankje je bevallingsverhaal gelezen, wel heftig hoor! en van je vriendin, ik zou daar persoonlijk nu nog eventjes mee wachten, maar zou het wel zeker zeggen, maar ik zou eerst even lekker genieten, dit aankaarten kan altijd nog. toch? timon: fijn dat jullie eerder terecht kunnen! mijs: fijn dat de punctie achter de rug is, wel balen dat t zo'n zeer deed. gelukkig hebben ze nog zaad gevonden, dat blijft ook altijd weer spannend he..
he meiden.. hier zijn er 4 door gedeelt.. maandag dus iidd de tp en dan afwachten of er wat op poolexpeditie. yippie
yippie: spannend hoor! ik heb een mailtje gestuurd naar de arts in dusseldorf.. ben benieuwd wat en of ik iets terug krijg. Hallo dokter S, Ik zit met een aantal vragen en ook een aantal dingen die ik niet helemaal snap. Wij hebben 7 april onze intake gehad met u, maar omdat onze bloeduitslagen niet compleet waren konden we niet meteen beginnen met alles. En dit snap ik dan ook goed. Ik heb daarna mijn best gedaan om zo snel mogelijk alle papieren in orde te krijgen, omdat ik dan ook zo snel mogelijk zou beginnen met alles. Ik heb een tijdje terug I aan de telefoon gehad, en ze vertelde mij dat de rekening nog niet in orde was, en dat jullie nog steeds met de papieren bezig waren. ook vertelde I mij, dat jullie er nog niet uit waren welke medicijnen ik moet gaan gebruiken, hier werd ik heel erg verdrietig van, want dit betekende dat we dus nog steeds niet konden starten met alles, en dus moeten wachten tot u terug komt van vakantie. Ik ben actief op een forum speciaal voor meiden die bij u onder behandeling zijn, zodat we ervaringen uit kunnen wisselen. Door dit forum en de goede verhalen over u heb ik dan ook gekozen om naar dusseldorf te gaan. Nu heb ik ook gehoord dat een aantal meiden gewoon een nieuwe behandeling mogen starten en sommige ook verder mogen met behandeling bij een andere arts. ook hoor ik dat ze het zo prettig vinden dat de rekeningen er zo snel zijn, en er geen wachttijden zijn voor een behandeling met donor. Wat ik mij dan afvraag is waarom wij precies nog niet mogen starten? en waarom wij wel moeten wachten tot u van vakantie terug komt? en ook waarom wij al meer dan 3 weken op een rekening wachten die maar niet komt. wat ik me ook nog afvraag is dat Irma mij vertelde dat jullie er nog niet uit waren welke medicijnen ik moet gaan gebruiken, maar hoe kan het dat ik nog niet eens wist dat ik uberhaupt medicijnen moest gaan gebruiken. Steeds als ik u mail, belt I mij terug, maar ik zou het heel erg prettig vinden als u mij persoonlijk terug zou mailen, zodat ik ook nog terug kan kijken naar wat u gezegd heeft. Al met al wil ik u een hele fijne vakantie wensen! En ik hoop u dan ook snel te zien als u weer terug bent. Met vriendelijk groet, Gaby schuurmans-van Haren
Hee gaby, wat goed dat je er achter aan gaat! jammer genoeg gaat het vaak sneller en krijg je meer voor elkaar in de MMM als je er zelf steeds achter aan zit. Jij wilt ook beginnen! En niet ooit, maar NU! Je zou eigenlijk wel de namen hier op het forum even moeten veranderen in de voorletters. Dat moet anoniemer (ookal weten we natuurlijk wel wie de. S. in DD is, hihi)
Ik zie nog 1 keer de naam in de mail staan Gaby. Hoop dat er snel op je mail wordt gereageerd door de arts zelf. Je moet er gewoon zelf achteraan, anders duurt het soms zo lang... Ik zit te wachten tot ik ongi ga worden, vandaag een keer en dan morgen ons aanmelden voor de tweede ISCI. Ben benieuwd of ik niet in de zomerstop terecht kom... Spannend. Het kan weer beginnen voor ons.
ingrid: oh niet gezien, maar kan hem niet meer wijzigen nu, zit te lange tijd tussen. ik hoop dat je je nog kan aanmelden!
Inderdaad spannend Ingrid, hoop dat de ongesteldheid snel komt: de eerste dag van je zwangerschap Hier gelukkig goed nieuws vanmorgen: we hebben een embryo! Statistisch gezien klopt er geen bal van. Normaal is 2 of 3 keer een embryo bij 6 keer eigen cyclus. Wij zitten al op 4 van de 5 keer eigen cyclus! Nou ja, je hoort mij niet klagen, hihi Nu nog een fatsoenlijk embryo dat blijft zitten!
Gaby, wat goed dat je deze mail heb verstuurd. Hopelijk krijg je snel antwoord. Yippie, veel succes vandaag! Hoe laat heb je de tp? Ingrid, dat gaat weer spannend worden. Je bent na april nog wel ongi geweest? Hier gaat het goed. Mijn hoofd is sinds zaterdag niet meer zwaar. Vrijdag had ik 2 molletjes ingenomen om een bruiloft door te komen. Dat is erg goed gegaan. Het trouwfeest zaterdag zonder molletje, maar daar was het ook een stuk rustiger.
mijs: wat goed dat er een embryo is zeg.. hier net terug van de tandarts.. heb een uur in de stoel gelegen, een wortel kanaal behandeling gehad.. verdoving zit er erg goed in. zelfs mijn oor is verdooft en net tot onder mijn oog.. ben benieuwd straks als die is uitgewerkt.. volgende week gaat hij 2 kiezen trekken.. ben daar wel erg bang voor. had een mailtje terug van dokter S.. hij wil graag een belafspraak met mij omdat hij niet snapt waarom wij niet kunnen beginnen. maar I is steeds in gesprek dus die belt mij terug om een afspraak te maken.
Ik heb me vandaag aan mogen melden voor onze tweede ISCI behandeling. Ik ben zondagavond ongi geworden, dus vanmorgen gelijk gebeld. We kunnen starten. Timon, ja ben na april aan de pil gegaan dus gewoon tijdens de stopweek ongi geworden. Mijs, ik hoop het, de eerste dag van een zwangerschap. We gaan ervoor. Gaby, fijn dat je al reactie terug hebt. Hopen dat er snel gebeld wordt
ingrid: wat fijn dat jullie weer kunnen beginnen, en ja heb al wat gehoord. I belde mij terug en bood meteen haar excuses aan, ze had alles verkeerd begrepen en dacht dat wij voor een ivf kwamen, vandaar dat ze het over medicijnen gehad had.. en dat wij moesten wachten tot de arts terug kwam van vakantie. maar omdat wij alleen een inseminatie willen mogen we wel gewoon starten, ik heb nog wel een belafspraak staan met de arts woensdag en deze laat ikook gewoon staan omdat ik het nu wel allemaal zeker wil weten. maar zoals het er nu voor staat krijgen we vandaag nog of anders morgen de rekening binnen, en mogen we volgend cyclus starten. en dit dus ook zonder medicijnen.
Oeh, ik vind het wel slordig dat ze dacht dat jullie IVF doen, Gaby. Tjee, goed dat je zo assertief was. Uiteindelijk hadden ze natuurlijk geen IVF bij je gedaan, maar had je onnodig lang moeten wachten. Goed van je, hoor! Ingrid, mooi: aangemeld. Succes!