Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Maria, wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag?

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Lerarenopleiding Engels :)

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sjow, da's een leuke uitdaging straks. Maar goed, nu ga je 2 pittige dingen tegelijk doen. Of heb je vrij in juli?

4. zal idd wel pittig zijn..

ik ben nu met icsi bezig en net een nieuwe baan hakt er ook wel in moet ik zeggen,, maar komt goed..

timon foto's staan er in hoor

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Aii nieuwe baan lijkt me helemaal heftig....
    die studie is zo'n lang gevecht dat het redelijk bekend is allemaal.
    Afgelopen zaterdag een mail dat ik gezakt was voor een onderdeel... das balen, want dan moet ik er weer achteraan en een her-examen vragen. Dus volgens mij is het nu in september klaar.
    Hypothetisch zou ik dan eind september zowel zwanger als afgestudeerd kunnen zijn. Maar goed, mijn lief zegt als steeds: denk nou niet dat het meteen de 1e keer lukt, anders stort straks alles voor je in.... maar ik moet wel in ieder geval HOPEN dat het lukt, anders kan ik er niet aan beginnen toch?

Oh meiden... jeetje, als de kogel dan door de kerk is vind ik dat het allemaal meteen maar moet starten ook!
    Ik, met mn overtrokken naaldenfobie, sta aan de vooravond dan 2 manden lang injecteren en een PUNCTIEEEEE

aarghh... ik vind jullie allemaal zo onwijs dapper! Mooi stel ervaringsdeskundigen al!

6. maria ook ervarings deskundig maar ik hou ook niet van naalden..

ik zei destijds tegen timon er gewoon in jassen dat is het beste..

en ik heb het nu al 2 icsi overleefd.. eerlijk gezegd valt het mee..
    en jij kan het ook ik weet het zeker..

meiden ik zou een keer wat afspreken met timon willen er meer mee.. we zaten te denken aan arnhem/ apeldoorn..
    (timon hoop dat je dit een leuk idee vind anders gewoon zeggen)

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben ook grote vrienden met naalden (NOT)! Heb mezelf ruim een week geprikt, maar omdat het niet meer lukte deed mijn man dat. De rest kon ik zelf wel.

Yippie, niet erg. Als het maar niet te groot gaat worden. Wil je nog steeds door de week afspreken?

8. nee idd alleen met hier hoor.. misschien dat een aantal dat willen.. ik kan tot 8 juli door de weeks ..en soms in het weekend..
    daarna is het 6 weken buffelen.. en dan vanaf 22 aug.. kan ik weer makelijk door de weeks..

9. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Dames.... alle papieren in huis gekregen vandaag...

23 juni start met de pil,
    18 juli start decapeptyl (21 juni laatste pil)
    31 juli start puregon
    7 auagustus eerste FM

Dames.... goed broeden he. Dat ze mogen blijven zitten.

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Maria, Het viel mij erg zwaar om aan mijn eerste baan te beginnen. Heb er maar 3 maandjes gewerkt en nu 6 maanden vrij. Natuurlijk geweldig dat mijn werkgever deze kans bied maar ik heb wel echt het gevoel dat ik mezelf nog moet bewijzen. Maar we zullen zien. En niet te druk maken. Ik dacht ook dat ik in september klaar zou zijn. En wij hadden in juni/juli ook de eerste ICSI. Ik was meteen zwanger en het afstuderen is uiteindelijk pas december geworden omdat het ook tegen zat. Kijk die baby die groeit dan wel daar hoef je niks voor te doen :p:p.

11. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    rustig hier.... :D

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Genieten van een rustig weekend met een enorm lekker zonnetje en straks zweten.:$

13. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Pomtiedomtiedom.....

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Alles goed, Mijs?

15. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Mijn verjaardag zo meteen vieren.... :D:D:D Heerlijk met dit weer

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    GEFELICITEERD!!!! Veel plezier en blijf een beetje uit de zon.;)

17. gefeliciteerd ingrid...

hoe gaat het hier met de meiden..

ik heb echt last van de hitte maar ja dat is niet wat nieuws ben blij dat ik een koel huis heb haha..

leifs yippie

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Van harte Ingrid!

Met mij gaat het wel goed, dank je Timon. Heb wat last van pijnlijke grote borsten (ploffen weer uit de bh), vanwege de progesteron uit de bollen, denk ik.
    Vandaag hele dag op pad geweest, waren hele middag en avond bij vrienden een uur rijden verderop. Om 16.00 uur kwam ik er achter dat ik de bollen was vergeten!! Ik vergeet het nooit, maar had veel met tassen lopen klooien (van alles er in/uit, andere tassen dan anders) en had het dus niet mee.
    Ik nog de arts bellen hoe erg het zou zijn om een dosis over te slaan. Nou, was niet aan te raden. Wij op en neer terug naar huis om 2 uur later, met ingebrachte bollen weer aan te sluiten bij de bbq...
    Ik vond het weer het toppunt van 'gedoe' om een kind te krijgen. Eerst zh in en uit, pijnlijke punctie, spanning of er wel of geen embryo is, vervolgens 3 keer per dag een wekker voor de bollen, uitslapen is er niet bij. Nu vandaag dus 2 uur rijden voor 2 kleine bolletjes. En of er een kindje gaat komen is natuurlijk afwachten...
    Sorry, even klagen, pfff. Hoop zo dat al het gedoe, alle shit, een keer een mooie afloop gaat hebben!

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meiden,

Als jullie het goed vinden kom ik voorlopig even meelezen hier...

We hebben afgelopen vrijdag te horen gekregen dat er geen zaadcellen gevonden waren naar aanleiding van een zaadonderzoek omdat ik PCO heb.

Het was alsof de grond onder mij vandaan geschopt werd... wat nu... nooit kinderen krijgen?

we zijn ondertussen een aantal dagen verder en weten dat er verschillende onderzoeken mogelijk zijn. Maar mijn man ziet dat eigenlijk niet echt zitten.. dus het is maar de vraag of we TESE/MESA/PESA gaan doen.. heel misschien gaan we gelijk kiezen voor KID.
    Dat bespaard ons natuurlijk een lange weg in de mmm en de pijnlijke onderzoeken... meiden wat vinden jullie?

Ik vind het op het moment zo onzeker en moeilijk allemaal...

liefs

20. mjis.. moet jij echt op uur en tijd de bollen in brengen dan.. ik meot er gewoon voor zorgen dat ik ze 3 keer binnen breng zeg maar..
    mopperen mag best hoor geeft niets.. is ook wel eens even lekker..
    dus knuffie voor jou..

Timon: hoe is het met je hoofd!!

Marjah: hoe gaat ie meis .. bijna mag je testen he... vind het wel spannend worden hoor..

Maria : hoe gaat het bij jou!!

Wendy: Pff dat is echt iets wat je niet horen wil.. k kan je geen advies geven in wat je wel of niet moet doen.
    Maar wat ik je wel wil zeggen dat mijn lieve neefje een pesa/ tesa kindje is..
    Verder is het denk ik belangrijk voor jullie om samen te kijken wat willen pesa/ tesa is natuuurlijk wel de kans op een genetisch kindje van jullie samen (weet niet hoe ik het anders moet schrijven) en met kid is het toch een zaadje van een ander..
    Maar veel sterkte in verwerken van deze teleurstelling en kracht in het beslissen wat je gaat doen.. neem er de tijd voor..
    weet dat je hier altijd mag komen kletsen..

liefs yippie

Deel Deze Pagina