Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    ps gaby, hoe is het met je? Nog veel pijn?
    xx

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

maria: je gaat er dus iets langer over doen, over je studie?

hier gaat het wel, af en toe nog pijn, meer een heel erge trekkerig gevoel in mijn mond..ben blij als dit eindelijk over is en ik normaal weer kan eten!

3. gaby die tandarts heeft je flinkt te pakken gehad...

maria.. je moet doen waar jij jeh et beste in voelt.. jij bent het die het tenslotte waar moet maken.. wens je er veel stertke mee..

liefs yippie

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jeetje :$ ...hoe bedoel je een bezige bij!!! :) Ik geloof dat ik dan toch ook maar voor de laatste optie ging ;) !!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Yippie, ik had het al gezien, maar ook hier.. ZWANGER!!!!! GEFELICITEERD!! Nu nog te
    weten komen van hoeveel. Jij heb zo'n mooie duidelijke streep. *zucht* ;)

Maria, nu ik jouw hoeveelheid bezigheden zie lijk me de wat langere periode ook het beste. Fijn dat je de keuze heb gemaakt.

Gaby, doe jij nog maar even rustig aan. Pffff, klinkt nog pijnlijk.

Joepie!!! Ik ben vandaag ongi geworden, dus maandag bellen om deze maand voor onze eskimo tp te gaan. :D:D:D En dit ook nog eens in de natuurlijke cyclus waardoor ik alleen pregnyl zal moeten spuiten.;)

6. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Yippie.... wesley en dirkje hebben echt gescoord. SUPERNIEUWS... gefeliciteerd Yippie en Yippie-man. Geniet van je zwangerschap... ben wel benieuwd of iemand (wesley of dirkje) een kaart heeft gekregen en mocht vertrekken of dat ze allebei zich keurig hebben gedragen... spannend.

liefs Ingrid

7. haha die ingrid..

timon jij heel veel sterkte en suc6... met de cryo...
    denk aan je .

liefs yippie

8. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    #1948 Mijs, 4 jul 2010
    Laatst bewerkt: 4 jul 2010
    Ik werd vanmorgen van een heel akelige kinderloosheidsdroom wakker en moest verschrikkelijk huilen. Ik hou zo ontzettend veel van kinderen. Waarom moet ik dit nu zo meemaken? Ik vind het zo moeilijk, ik vind het zo oneerlijk. Ik ben zo ontzettend ongelukkig niet wetende of ik ooit iemands moeder word. Zoals mensen om me heen 'zomaar' het grote geluk lijken te krijgen. Mensen minder verlangend, mensen minder wanhopig dan ik. Mensen in de suup die niks anders lijken te doen dan hun kind afsnauwen en wilden dat ze ze niet hadden gekregen. En ik zit met lege handen. Waarom?! Hoe lang nog?Hoe hou ik dit vol?
    Ik heb op dit moment niet het gevoel zwanger te zijn. Ik hoop dat mijn gevoel verkeerd is...

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mijs, wat een verdriet. Een enorm dikke knuffel voor jou.

10. lieve mijs wat een moeilijk heid lieverd een knuffel van mij..

11. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Dank jullie wel, lieve meiden!

12. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Mijs, dikke knuffel en jouw tijd komt nog!
    Morgen mag je testen!!
    ik duim

13. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee Calani, wat lief dat je even vanaf je roze wolk mij komt bemoedigen. Hoe is het met jou en je meiden?:)
    Mag inderdaad morgen testen, maar vandaag bruine veegjes bespeurd, dus denk dat ik de uitslag wel kan raden.
    En tja, mijn tijd komt nog..... wie zal 't zeggen. 50% van de MMM stellen gaat zonder kind naar huis, dus wie weet komt mijn tijd nooit. Dat vind ik het akeligste van alles: je weet niet of 't goed komt.

14. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    oooo Mijs, wat vervelend, die bruine veegjes, al betekenen die eigenlijk nog niets maar goed ik weet hoe het is
    en jeetje 50% waar haal jij zo'n slechte cijfers!!??
    het is toch slechts 5 a 10% die zonder kind naar huis gaan!?
    en ik op een roze wolk haha, wel het kan heel gek klinken maar het is soms eerder een donkere wolk; een tweeling is wel héél vermoeiend, maar de essentie is wel zo dat ik ze nooit meer zou willen afgeven al maken ze me soms echt wel zot hoor, toch zie je ze ongelooflijk graag
    hoop dat je snel hetzelfde ervaart, en ik weet precies wat je bedoelt hoor, die onzekerheid is het ergst, moest je weten poging 6 lukt het, wel ok dan ga je ervoor maar dat weet je dus niet, knuffel meid

15. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Hoi meiden!
    Ik ben weer terug van vakantie, en wat zie ik: yippie zwanger!!!
    Van harte gefeliciteerd!

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ Timon--> Dat je eskimo maar gezien mag worden door een lijnrechte STREEP!!! en idd... die waslijst is al lang genoeg he;)

@ Mijs--> Lieve, lieve meis. Een knuffel voor jou! Ik hoop zo voor je dat je gevoel het niet bij het juiste eind heeft en dat je gewoon zwanger bent! *fingers Crossed* voor de test morgen... (je weet idd nooit of je bij de 50% zit die met lege handen blijft, dat is ook vreselijk moeilijk, maar hoop doet leven lieverd!)

@Saffie--> Fijne vakantie gehad?

@Iedereen--> Heerlijk weekend gehad, net thuis. Nog een beetje woorden gehad over 'what if' verhalen... "Wat als ICSI nu 3x niet lukt, zou je dan ook niet gaan voor een donor" Nee, hij is er heel resoluut in. Ik werd er boos van. Ik mag wel de hele polonaise aan mijn lijf laten gebeuren de komende maanden maar hij weigert water bij de wijn te doen als dat niet voldoende blijkt. Hij zei: "Nou, dan hebben we mijn zaad, bij een donor eicel in een donor draagmoeder, zou je dát leuk vinden?"

Einde discussie... maar dat was het enige (figuurlijke)wolkje. Het hotel was heerlijk en we hebben lekker burgerlijk gewandeld en aan sightseeing gedaan:-D

XxM

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Saffie, leuke vakantie gehad?

Calani, ik kan me wel voorstellen dat een tweeling best vermoeiend is. Ook dat je ze niet meer kan missen. Geniet er maar lekker van. Wij hopen snel te volgen met zeker 1 kind.;)

Mijs, bruine veegjes zeggen nog niet alles. Het zou alsnog kunnen. Mijn duimen draaien voor een positieve test.

Maria, fijn weekendje gehad. Jammer van de discussie, maar eens komt ' ie.

Als bij ons 3x ICSI niet zal lukken dan gaan we niet door. Dat is ons standpunt nu, maar ik heb echt niet de verwachting dat het zover gaat komen. Wij gaan zwanger raken. Het is al heel eventjes gelukt, nu helemaal.;)

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Test is idd negatief.

19. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56