Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mistery, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepi

Miepi Niet meer actief

Hoi meiden,
    even een ego berichtje van mij. Ik heb gister de punctie gehad, omdat er ondertussen zo'n 20 follikels geteld waren moest ik het doen onder narcose. Zo, en dat is me goed bevallen hoor! Er zijn 9 eicellen gevonden, zo zie je maar dat niet alle follikels gevuld zijn maar wij zijn evengoed blij met het resultaat. Als ze dan ook nog alle 9 bevrucht worden zijn we helemaal blij, maar dat horen we maandag pas!
    Heb gister wel enorme napijn gehad, zo erg dat toen ik op de wc zat ik bijna van m'n stokkie ging van de pijn! Ben vervolgens met 2 paracetamolletjes onder de wol gekropen en werd vanmorgen wonderwel een stuk beter wakker. Naar de wc gaan doet zelfs geen pijn meer! Ik denk dat het snelle herstel door de narcose en de acunpunctuur komt. Morgen horen we dus of we maandag de tp hebben. Maar ik heb zomaar een goed gevoel bij deze kans. Weet niet waarom ik zo rustig ben, ik hoop dan ook echt dat mijn voorgevoel gegrond is!

2. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Miepi... spannend. Idd hopen op een mooi aantal! Succes meid!

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mooie score Miepie! Spannend hoor! Wel fijn dat je je alweer wat beter voelt na de punctie...

Heel veel succes!!!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Miepi, wat fijn dat je geen pijn meer heb. Jammer dat de score van 9 uit 20 is, al is 9 eicellen ook erg mooi. Heb je al vernomen hoeveel emmy's jullie hebben en hoe laat de tp zal zijn?

Char, zo'n 10 dagen na het zetten is de pregnyl uit je lijf.

Hoe is het met de andere meiden?

Lieverds, ik geef jullie allemaal een dikke knuffel.

De meiden die op het wachtbankje zitten wens ik veel succes. Mijn duimen draaien voor jullie.
    De meiden die binnenkort de tp hebben, niet te zenuwachtig zijn.
    De meiden die binnenkort de punctie hebben wens ik ook erg veel succes en hopelijk valt het enorm mee.

Ik ben amper online.
    Hier gaat het best lekker. Ik voel me goed en heb er totaal geen last van dat we deze poging hebben afgeblazen. Nu alleen nog de pil en verder rust. Omdat de fm eind deze maand is weggevallen hebben we een vakantie geboekt naar Turkije. Heerlijk all inclusive... genieten. Zo'n zin in!!!:D

5. Miepi

Miepi Niet meer actief

Wat heerlijk Timon dat je lekker op vakantie ga, doe je goed! Even je gedachten opzij zetten (zover je kan) en gewoon genieten van de zon en zee.
    Ik had stiekem ook meer eicellen verwacht ja, maar terwijl ik dat dacht zette ik me daar gelijk overheen en wist ik dat ik gewoon blij moest zijn met 9! Want als ze toch eens allemaal bevrucht worden?! Dan is dat toch een prachtige score? Vanmiddag om 15.15 hebben we de terugplaatsing. Hoeveel eicellen er bevrucht zijn weten we nog niet, dit horen we vanmiddag pas. Over deze uitslag ben ik wel een beetje zenuwachtig!:( Ik laat wel weer horen hoe het gegaan is. Fijne dag nog!

Ik ben trouwens ook zeer benieuwd hoe het met de andere meiden gaat.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heel veel succes vanmiddag! Dat je maar een geweldige hoeveelheid topemmy's zal gaan horen.

Brrr, valt het bij jullie ook met bakken uit de lucht? Ik hoef voorlopig de tuin niet meer sproeien.;)

7. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    Mistery(29) : 1e ICSI poging mislukt, 2e ICSI mislukt, afspraak voor eskimo terug te krijgen
    Char (28) : 1e ICSI poging geeindigd in een vmk, nog 5 embryo's, hopelijk in mei verder, St.Elisabeth Zkh Tilburg.
    Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt, 2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies
    Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen..
    MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd
    Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst.
    Timon (35): 2x IUI in 2009, 1e ICSI 2010-> VMK~cryo tp, 2e ICSI 2011~mislukt, nog 3 eskimo's
    Kleintjevoorons: 4 cryo's op poolexpoditie.
    Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt-> cyste~IUI-D 8 afgebroken eitje te vroeg gesprongen, na 2 maandjes rust IUI-D poging 8.1 afgebroken i.v.m cyste van poging 7.
    Sammy88: 1e ICSI poging, 14 april
    Doortje25: 1e ICSI @ MCK, 26 april gestart, 4 mei 1e fm.
    Miepi: 1e ICSI: 1 verse 8 cellig en 1 cryo compactie beide tp mislukt / 2e ICSI: poging 2 mei

Echo en punctie afspraken

Terugplaatsing/Testen
    Char1983:
    14 juni testen

Zwanger
    Doortje:
    Ingrid: uitgerekende datum --> 13-05-2011

8. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    Hey Meiden,

Nou even snel een bericht ben ff afwezig geweest maar krabbel langszaam op al hoe wel de vertouwen ver te zoeken is gaan we binnekort weer verder en kijken we wanneer we onze eskimo terug mogen.. Maar toch geven Ingrid en NU DOORTJE me een klein beetje hoop dat het toch echt kan.. ja meiden sorry maar ben echt het vertrouwen kwijt maar ik ben hier gewoon weinig omdat het ff niet zo gaat maar probeer jullie nog wel te volgen hoor.. Dus vandaar dat ik weer even ben..
    @ Timon geniet van je Vakantie meis

@ Char1983 en Miepie succes met broeden lady's

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Mistery, Moet je eens naar de lijst van het verlengde wachtbankje kijken! Veel meiden daar komen oorspronkelijk uit dit topic. En bijna iedereen is hier toen zwanger geworden. Alleen Sikki nog niet.

10. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Indd kvo dat geeft veel mensen toch wel weer hoop! Heb daar laatst ook even gekeken en dat deed me echt wel goed! Dus Mistery misschien doet jou dat ook goed!

11. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    waar moet ik kijken meiden ??
    weet je wat het is wil uit die negatieve spiraal vandaar probeer ik wat positiefs te halen

12. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    bij het topic verlengde wachtbankje! Zal je goed doen! x

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mistery, dikke knuffel! Het is even lastig om uit die put te komen, maar tree voor tree gaat het ook jou lukken om eruit te komen. Je eskimo ophalen is niet het belangrijkste, maar je goed in je vel voelen juist wel.

Ik heb ook nog nooit naar de lijst van verlengd wachtbankje gekeken. Snap dat het moed kan geven, maar voor mij geeft het aan dat het bij mij nog niet is gelukt. Lastig als je al een aantal jaar in de mmm zit. Laten we het houden op weinig behoefte.;)

Jaaaaaaa, weer dikke druppels uit die donkere wolken. *zucht*

14. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik durf nog niet naar het verlengde wachtbankje te gaan...:)
    Misschien volgende week!

Even een ego-berichtje van mijn geweldige dag vandaag, maarnietheus... :(

Vanochtend kwam er een meisje naar me toe en zei: 'Juf, ik heb de 51e ziekte en het jeukt zo!' Dus ik vroeg of ze het nog een keer wilde herhalen en toen liet ze het ook zien... Duidelijk de 5e ziekte of de 51e zoals ze het zelf schattig zei hihi! Maar ik deed meteen een stap naar achter en alle alarmbellen in mijn hoofd gingen af...

Heb meteen het MCK gebeld, maar die wisten eigenlijk niet of het kwaad kon en verwezen me door naar mijn huisarts. Toen mijn huisarts, die ging het uitzoeken en zou later terugbellen. Daar had ik echter niet het geduld voor en toen heb ik heel brutaal het LUMC gebeld... De assistente heeft het meteen aan een arts nagevraagd en die adviseerde om een bloedtest te laten doen en tot de uitslag even niet te gaan werken. Mijn huisarts, die later terugbelde, kwam met hetzelfde idee en voegde er nog aan toe dat als ik geen antistoffen blijk te hebben, ik over 2 weken nog eens moet laten testen om te kijken of ik niet nu op dit moment besmet ben.

En verder heel hard, maar wel eerlijk, dat als het voor de 12 weken op een miskraam uitdraait, ze nooit kunnen zeggen of het door de 5e ziekte komt of door een foutje van de natuur...

Nu dus maar heel hard duimen dat ik wel al antistoffen heb, mijn moeder wist het niet zeker omdat het heel erg op de rode hond lijkt en dat heb ik wel gehad, denkt ze.

Stress alom dus, om 5 uur nog ff snel bloed laten prikken en toen ik thuiskwam zat er ook nog eens gelig en heeeeel lichtbruine afscheiding in mijn inlegkruisje. Die ik er nog steeds in doe om te checken of ik geen bloed verlies... :) Moest goed kijken hoor en het was echt heel weinig, maar ik zat er wel even flink doorheen op dat moment.

Na het eten lekker onder de douche gesprongen en nu gaat het wel weer, maar ga zo vroeg slapen, heb het wel gehad met vandaag.

Sorry voor mijn lange ego-bericht, moest even mijn hart luchten!

15. Miepi

Miepi Niet meer actief

Mistery(29) : 1e ICSI poging mislukt, 2e ICSI mislukt, afspraak voor eskimo terug te krijgen
    Char (28) : 1e ICSI poging geeindigd in een vmk, nog 5 embryo's, hopelijk in mei verder, St.Elisabeth Zkh Tilburg.
    Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt, 2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies
    Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst.
    Timon (35): 2x IUI in 2009, 1e ICSI 2010-> VMK~cryo tp, 2e ICSI 2011~mislukt, nog 3 eskimo's
    Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt-> cyste~IUI-D 8 afgebroken eitje te vroeg gesprongen, na 2 maandjes rust IUI-D poging 8.1 afgebroken i.v.m cyste van poging 7.
    Miepi (30) 1e ICSI: 1 verse 8 cellig en 1 cryo compactie beide tp mislukt / 2e ICSI: 1 verse 7 cellig.

Terugplaatsing/Testen
    Char1983: 14 juni testen
    Miepi: 18 juni testen

Zwanger
    Doortje:
    Ingrid: uitgerekende datum --> 13-05-2011

Zo, ik heb hem even aangepast.

Vandaag had ik dan de tp van een 7cellige embryo. Er zijn nog 5 andere embryo's ontstaan die zich nu aan het verder ontwikkelen zijn om evt. ingevroren te kunnen worden. Dat worden dus weer spannende dagen, wachten op de uitslag daarvan. Mijn testdag is za. 18 juni. Morgen ga ik weer naar de acupunctuur ter bevordering voor de innesteling. En verder kan ik niet anders doen dan wachten en nog eens wachten, BAH!:(

16. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Miepi (30) 1e ICSI: 1 verse 8 cellig en 1 cryo compactie beide tp mislukt / 2e ICSI: 1 verse 7 cellig.

Terugplaatsing/Testen

Zwanger
    Doortje:
    Ingrid: uitgerekende datum --> 13-05-2011 --> Bevallen op 8-5-11 van een meisje; Syra

17. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    @ doortje jeetje zeg wat spannend hou vast hoor meid ... hou je ons op de hoogte..

@ Ingrid een mooier moederdag kado kan je je niet wensen!!!

Wij krijgen als alles goed gaat halve wegen juli onze eskimo terug

18. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    Mistery(29) : 1e ICSI poging mislukt, 2e ICSI mislukt, 3 eskimo's op poolexpoditie

Terugplaatsing/Testen
    Mistery: rond 8 juli terugplaatsing eskimo

Zwanger
    Doortje:
    Ingrid: uitgerekende datum --> 13-05-2011 --> Bevallen op 8-5-11 van een meisje; Syra

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

Mistery(29) : 1e ICSI poging mislukt, 2e ICSI mislukt, 3 eskimo's op poolexpoditie

Terugplaatsing/Testen

Zwanger
    Doortje:

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Sammy88 (22): 1e ICSI poging, 14april. opnieuw beginnen hopelijk 20juni.

Terugplaatsing/Testen

Zwanger
    Doortje:

Deel Deze Pagina