Meiden... ow duim zo hard voor jullie... er komen 2 testdatums aan en een datum voor terugplaatsing van een prachtige Eskimo! Gaby... hoe is het met je? Andere meiden... zet hem op! Ik heb hem al vaker geplaatst maar ga het weer doen... Als je denkt dat een kindje nooit zal komen Worden dat vaak mooie dromen Maar van tijd tot tijd Worden deze dromen werkelijkheid!!!! Dit heeft me onwijs veel steun destijds gegeven! Hoop dat het jullie ook steun mag geven! Dikke dikke digi knuff voor iedereen!
Ik zie dat Gaby zich van de lijst heeft gehaald. Meisje, gaat het allemaal wel? Zit je nog steeds bij je ouders? Dikke knuffel! Ingrid, wat een mooi cadeau... Gefeliciteerd met Syra! Doet ze het goed? Met jou alles goed? Hier moe, waarschijnlijk van de pillen die in mij de restant Pfeiffer eruit gaan jassen. Verder zwaai ik.
Wat een mooi gedichtje Ingrid! Doet zeker goed! @ Gaby wil je alleen maar even een hele dikke knuffel geven!
Babyboom,tja. Ik wilde het eerst niet zien maar er werd me steeds door iedereen gevraagd, 'Kijk jij babyboom?' Ik uitleggen, 'nee, lijkt me te heftig omdat........' En dus was me nieuwschierigheid gewekt. Ik kijken op uitzending gemist. Nou, ik heb het geweten. Heb bij de 1e aflevering zitten janken achter de pc, tranen rolden over m'n wangen! Zo herkenbaar met dat stel dat ook aan icsi doet! En vandaag dus weer. Heb alleen de laatste 10 min. gekeken, overgezapt vanaf Nick&Simon. Pff, heftig allemaal hoor!
timon: ja heb me van de lijst gehaald, het is echt klaar en over hier, ik hoor niet meer bij de mmm meisjes.... zit nog bij me ouders, en dat zal voorlopig wel zo blijven.. en nee t gaat bij lange na niet... (lang verhaal nog) thanks voor de knuffels.. doet me goed...
Gaby, Een dikke knuffel van mij.... Ik vind het echt verschrikkelijk dat je dit zo moet mee maken. Eerst die ICSI's, de IUI-D en nu bij jou ouders zitten. Het is ook allemaal niet niks. Dikke knuffel en neem je rust.
Gaby, wat vreselijk, denk aan je! Meiden, ik volg jullie nog... Hier nog steeds zwaar.. ik had al 2 weken geleden ongi moeten worden om voor een tp in een natuurlijke cyclus te gaan... maar nog steeds niets.. voel ook nog niets.. Ik weet niet wat er met mijn lichaam aan de hand is.. Wil nu eindelijk zo graag een tp!
Kimmie, wat vervelend zeg! Er zijn wel medicijnen voor om het op te wekken toch, is dat geen idee? Of is het dan niet meer 'natuurlijk'? Gaby, dikke knuffel meis!!! Vanochtend belde mijn huisarts; ik heb geen antistoffen tegen de 5e ziekte. Is zeldzaam, maar ik ben weer de gelukkige, ongelooflijk! Mijn zomervakantie is dus al een beetje begonnen, maar ik ben er verre van gelukkig mee... Mag niet meer voor de klas de rest van het schooljaar (3 weken) en moet over 3 weken weer bloedprikken om te kijken of ik niet alsnog besmet ben. Echt zo gigantisch balen, had het niet verwacht... Maar mijn ha was er heel stellig in, met deze leeftijdsgroep is het risico echt te groot nu ik zwanger ben. Dan ga ik dus maar niet eigenwijs zijn en me aan zijn advies houden, ik doe alles voor dit kleintje om de kans te krijgen lekker door te groeien!
@ Kimmie bij mij kwam mijn menstruatie 13 dagen te laat...Mocht daarna ook gewoon een tp in een natuurlijke cyclus...Bij mij was de reden dat het zo lang wegbleef is dat ik een vmk heb gehad...maar misschien wel bij de reden door je oversimulatie??? Er zijn idd opwek medicijnen hoor....zou ik ook krijgen als het nog langer zou weg gebleven zijn,Succes!
Lieve Gaby, zo zwaar ships dat je na alle mmm ellende nu dit door moet maken. Veel sterkte en kracht. Ik geef je elke knuffel die je nodig heb. Doortje, ineens verplicht vakantie, ondanks het thuiswerk wat je nog heb. Heel raar... Hier een vermoeide dag achter de rug. Blijkbaar is mijn lichaam hard aan het werk tegen de restant Pfeiffer. Ik heb vanmiddag zelfs het bed moeten opzoeken! We gaan een weekend weg. Ik heb er erg veel zin in.
Hoi meiden, Ik heb al een tijdje niets meer laten horen, heb net ff alles weer beetje bijgelezen. Doortje wat vervelend zeg, nou ik zou maar even rustig aandoen dan. Char & Miepi ik duim ook voor jullie voor nu hopelijk een positieve test . Gaby wat erg voor je meid. Heeel veel sterkte de komende tijd. hele dikke knuffel!! Kimmie wat rot voor je zeg. Het wil allemaal niet echt lukken hé! maar kop op, ook jij komt er wel hoor!! Timon vervelend voor je. beterschap! En veel plezier je weekendje weg! Ik heb zelf ook nieuws.. We hadden ons ingeschreven voor pleegouderschap en een aantal gesprekken thuis gehad en we hebben nu sinds 4 dagen een meisje van 3 jaar oud in huis. ze is echt super lief!! Aan de ene kant ben ik wel bang dat ik me misschien teveel aan haar ga hechten omdat ze ook weer weg moet, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik een kindje een liefdevolle omgeving kan bieden, al is het maar voor even. dat wou ik even met jullie delen. hihi
Lieve meiden, dankjulliewel voor jullie medeleven. Heb gebeld met het ziekenhuis, ze gaven aan dat ik dinsdag bloed moet laten prikken en dat ze het ook niet begrijpen.. Misschien door de stress. Ik wil zo graag een keer een tp, maar zover kom ik steeds niet! ppfff.. zit er zo doorheen, ben al een half jaar bezig en nog nooit een tp gehad... Ik laat waarschijnlijk een second opinion doen bij MC kinderwens. Heeft iemand ervan hier? @ Sammy: wat leuk voor jullie! Geniet ervan @ Doortje: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, het komt echt goed, je bent niet besmet! @ Timon: heel veel plezier op je weekendje weg @ Mistery: hoe gaat het met je?? Nog last van je overstimulatie? @ Gaby: Lieverd, heel veel sterkte en dikke knuff... wat vreselijk voor je!!!! @ Char: houd je het nog vol met de spanning? Bijna testen..! @ Miepi": Spannend Lieve meiden: ik duim voor jullie allemaal!!
Hey Kimmie, Ze laten je inderdaad erg lang 'bungelen' en vind het ook raar dat ze nu geen echo maken om te kijken wat er aan de hand is. Ik loop op het MC Kinderwens en ben er heel tevreden over. Lieve artsen, verpleegkundigen en secretaresses. Er wordt altijd goed overlegd en met vragen kun je altijd bellen dus dat is ook wel heel prettig. Ik hoop dat je dinsdag wat wijzer wordt en er toch snel een tp kan plaatsvinden.