Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mistery, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jana1983

Jana1983 Lid

23 mei 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Zou ik mee mogen kletsen?
    Wij zijn in okt 2008 gestopt met de pil. Positieve testen bleven maar uit en na onderzoeken kwam eruit dat het zaad van vriendlief zo slecht is dat onze indicatie ICSIproberen is.
    We hebben al een aantal behandelingen achter de rug.

Liefs Jana

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey,
    ja ben wel soort van beter, zit aan de diclofinac, heb waarschijnlijk galstenen die pijnaanvallen veroorzaken.. dus ja.. 4 juli een echo van de bovenbuik..

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaby, als jij nu last heb van je galstenen heb is 4 juli best laat om ernaar te kijken. Bij mij keken ze na een halve week en toen was er al niets meer te zien.
    Sterkte, meid!

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

timon: ja zal wel druk zijn ofzo, maar voel wel dat er iets niet goed zit, af en toe van die steken enzo, voelt niet fijn, maar goed, ben allang blij dat die pijnaanvallen nu al even weg zijn, want die kan ik helemaal niet goed hebben..

5. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Hoi Jana,

Natuurlijk ben je harstikke welkom hier!

6. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    gaby, het zit je niet mee he! Hopelijk is de pijn een beetje draagbaar...Die galstenen doen ontzettend zeer!

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hello allemaal, ben weer begonnen gister met deca, donderdag puregon. dus ja hopen dat t nu wel gewoon groeit hoe t moet groeien. jullie allemaal succes.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jana, welkom bij de club. Hoeveel ICSI pogingen hebben jullie al gehad? Had je ook nog eskimo's?

Sammy, veel succes met het spuiten!

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    hoi allemaal, hoe is t met jullie?? Watis het stil hier zeg.
    Doortje hoe gaat je zwangerschap?? Alles goed?
    En Timon wanneer begin jij weer??
    Kimmie ben jij ondertussen al wat verder??
    Nou ik had woensdag de 1e echo. Had er 2 van 10 mm en derest 8 mm.. Morgen weer een echo.

10. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Hoi Sammy,

Mijn ei wil nog niet groeien..maandag echo gehad - 11 mm. Gisteren weer echo.. nog steeds 11 mm. Nu mag ik dinsdag weer terug voor bloed en echo.. zo vreselijk balen.. pfff... Ik hoop echt dat er nu wel een normaal ei gaat groeien, zodat ik eindelijk een tp kan krijgen...

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    *Breekt in*

Wil Mistery even een dikke knuffel geven!

Voor de andere meiden! Veel succes met alles!

*Breekt weer uit*

12. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    @ Char Thanks lief van je meis heb je een pb gestuurd..

@ alle meiden hoe is het wat is het stil... Gaan we weer meer kletsen of is iedereen met vakantie :)

VERTEL HOE IS HET MET JULLIE MEIDEN???

Dikke digi knuf

13. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Sammy, hoe is het nu met jou?
    Groeien je follikels goed?
    Ik hoop van wel!!!

Kimmie, bij jou wil het dus nog niet opschieten, waardeloos meis!

Timon, hoe voel jij je?
    Voel je al iets van die pillen?
    Ben benieuwd of ze het gewenste effect hebben!

Mistery, hoe is het met jou?

Hier gaat het goed!
    Ik voel me prima en mijn buik groeit al gestaag, erg bijzonder!
    Vrijdag hebben we weer een echo, kijk er zo naar uit!
    Ben benieuwd hoe het al gegroeid is en natuurlijk wil ik het hartje weer heel graag zien knipperen!!!
    Nog een paar daagjes vol ongeduld hier dus haha!

14. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0

Hey doortje,

Klinkt goed vind het echt leuk voor je.. Echt leuk ook dat er al veel meiden zwanger zijn moet ook ons hoop geven...

Ik ga als alles goed gaat woensdag onze eskimo ophalen :)

Laat je het weten vrijdag .... Ben ook benieuwd..

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Char, leuk je hier ven te zien. Alles goed met je?

Kimmie, hoe is je echo verlopen? Is je ei toch gegroeid?

Mistery, niet met vakantie!!! :D O, wat spannend of je woensdag je eskimo mag ontvangen. Ik ga duimen!

Doortje, jij groeit lekker. Hmmm, hier kijk ik nog steeds naar uit. Moet nog even wachten.
    De pillen lijken aan te slaan. Ik ben amper zo moe als voorheen. Nu ik ongi ben heb ik wat meer last van. Laat het maar gebeuren. Ik ben erg benieuwd wat de mesoloog zal meten over enkele weken.

Ik heb een afspraak met een gyn om het te gaan hebben over een cryo tp in natuurlijke cyclus. Ik wil dit heel erg graag om te zien of het dankzij de pillenkuur op deze wijze toch kan. Ik heb liever geen naalden meer.:)

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Kimmie wat klote voor je. Nou bij mij ishet ook 3x nikss.. Ik had zaterdag een echo en toen was alles goed.. zeiden ze ja reken maar op punctie donderdag of vrijdag, toen had ik gister weer een echo.. en toen was t ineens weer niet goed en moet ik niet op de punctie rekenen :(.. had er 2 van 17,5 mm derest was nog 13/14mm dus niet genoeg en 2 vind ze te weinig.. dus nou morgen weer een echo.. dan hoor k of t nog doorgaat.. zo niet moeten we wat anders verzinnen want dit werkt niet zei ze. Dus jullie horen het wel.. Char ik wist helemaal niet dat je zwanger was Gefeliciteerd..!!!! Wat leuk!!!! Doortje wat leuk om te lezen dat alles goed met je gaat.. Toch zwanger van de 1e poging en je loopt in t zelfde ziekenhuis als mij .. En dat geeft me dan toch weer dat kleine beetje hoop!..

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja met mij is alles goed! Ben wel heel erg beroerd geweest maar dat nam ik voor lief! Het is nog steeds erg onwerkelijk hoor!

Dikke knuffel voor jullie!

18. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Lieve meiden,

vanmorgen weer echo gehad. Poging weer afgebroken...pffff.. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Heel mijn cyclus ligt al maanden stil.. Weer wachten tot er eindelijk een tp plaatsvind.. Ik vind het zo erg..
    In augustus weer proberen..pffff..
    @ Sammy: wat kl#te voor je meis... hopelijk kan je toch gaan voor de punctie! De hoop nog niet verliezen!
    @ Mistery: Ik duim voor je dat je weer een eskimo kunt ophalen!
    @ Char en Doortje: Wat ontzettend fijn dat het zo goed met jullie gaat! Hoop dat ik ooit ook nog eens zover kom, maar ben op dit moment een beetje moedeloos...

19. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    @ Kimmie ooh meis zit jullie echt tegen zeg hele dikke digi knuffel voor je meis.... Hou moed hoor

@ sammy en hoe gaat tie zijn je eitjes al gegroeid? weet je al wanneer jij voor je punctie mag?

@ Timon weet je al wanneer jij het in je normale cyclus terug krijgt?

@ allemaal bedankt voor het duimen onze eskimo is goed terug gekomen van vakantie wij krijgen het vanmiddag terug( maak al een klein spronggentje ben zo blij)

20. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Kimmie, hoe kan dat toch steeds?
    Ik begrijp niet dat ze het zo laten, kunnen ze niet onderzoeken of er iets aan te doen is?
    Dikke knuffel meis, ik vind het heel naar voor je!

Sammy, bij mij ging alles laat groeien, houd dus nog even hoop!
    Uiteindelijk hebben ze 3 grote moeten opofferen omdat er ineens nog 4 gingen groeien. In eerste instantie dachten ze ook dat de punctie niet door zou gaan, maar wat niemand meer verwacht had gebeurde dus toch. Ik lees dit wel vaker, soms heb ik het idee dat een zh wat meer geduld moet hebben en zich niet moet vastpinnen op een standaard aantal dagen van stimuleren. Bij mij deden ze dit in eerste instantie wel, totdat ze op de laatste echo die 4 erbij zagen, toen mocht ik toch nog iets langer door spuiten. En je weet het resultaat! ;) Ik hoop dat dit bij jou ook zo mag zijn, het is waardeloos als je lichaam niet doet wat je wilt!

Timon, wat fijn dat je het idee hebt dat de pillenkuur werkt! Kan me voorstellen dat je wel klaar bent met die naalden en de cryo 'gewoon' in je eigen cyclus teruggeplaats wilt hebben. Ik denk zelf ook dat het 'natuurlijke' beter is dan al dat gestimuleer. Zelf had ik ook niet verwacht na de 1e keer zwanger te raken, mijn lichaam is best eigenwijs dus ik dacht dat het met al die 'nep' hormonen een embryo juist niet zou accepteren. Ben er blij om dat het wel zo is hoor, maar ik kan me jouw gedachtengang dus goed voorstellen!

Mistery, wat goed zeg!
    Wat een geweldig idee dat je jullie eskimootje mogen ophalen!
    En dan maar lekker goed broeden en heel hard hopen op een mooi resultaat!
    Daar duim ik voor!

Deel Deze Pagina