Sammy, wat een klotenieuws!! Hoe kan het dat ze zulk tegenstrijdigheden vertellen? Hoe was het vandaag? Dikke knuffel! Kimmie, meisje toch. Jouw lichaam wilt dus helemaal niet meewerken. Misschien is Clomid iets voor jou? Het stimuleert hierdoor de afgifte van hormonen die voor de eirijping en eisprong zorgen. Ga je nog een gesprek aan met een arts? Dikke knuffel. Mistery, jij heb nu je emmy aan boord. Goed voor zorgen! Ik heb over 2 weken de afspraak met de gyn. Verwacht ergens 3e week augustus tegen mijn ei aan te komen. Nog even geduld dus. Doortje, ik zit niet in over de nephormonen. Als de pillen werkelijk aanslaan zoals is gezegd dan is mijn baarmoeder ook herstellende en is er nu een kans om wel een emmy aan te laten haken. Voor de pillen zou ik het lichamelijk niet trekken en na de pillen blijkbaar wel. We gaan het meemaken.
Je voelt je nu ook een stuk beter toch, dus dat is wel een heel goed teken! Hopelijk kan je lichaam het nu op eigen kracht en gaat het helemaal goed komen!
Ah Kimmie wat klote voor je zeg!!.. Timon ik hoop voor je dat het nou allemaal wel is gaat werken hoor!.. Nou ik had dus gister een echo.. En er zaten er 4.. 2 van 19,5mm en 2 van 16,5.. ze vroeg wat ik wilde.. ikz ei njaa er is dus kans dat er niks goeds uit komt toch? ze zegt ja maar er is ook kans dat je 1 goeie heb en zwanger raakt... Dus nja ik ga de gok wagen.. hoop datik er geen spijt van krijg.. want heb waarschijnlijk niets om in te vriezen en dan is er wel een poging weg.. heb zaterdag de punctie.. vind t spannend en eng.. maar ik hou jullei op de hoogte.. Ja doortje ik snap precies wat je bedoelt.. bij mij was dat ook de vorige keer... waren er toch wat kleine eitjes maar toch spoten ze niet door.. Raar allemaal joh! maar hoe voel jij je?? helemaal goed?
Lieve meiden, Ik krijg inderdaad in augustus medicatie om mijn menstruatie op te wekken, want dat ligt natuurlijk ook stil. Daarna moet ik inderdaad Clomid slikken om een ei te laten groeien.. Hopelijk gaat het in augustus eens goed! @ Mistery: heel goed voor je eskimotje zorgen hoor! @ Sammy: Balen, maar goed dat je er helemaal voor gaat!
Doortje, het is eigenlijk toch maf om via zo'n weg en alleen met pillen je lichaam op rit te kunnen krijgen. Zoals het voelt werkt het en dat is best wonderlijk. Ikke blij!!! Sammy, go girl! Zaterdag de punctie... dan kunnen die van 16,5 weer een stuk groter zijn en misschien mogen ze dan ook meedoen. Je weet maar nooit! Laat augustus een mooie maand worden. Kimmie, ze hebben je dus Clomid voorgeschreven. Heel goed. Wat moet je dan als eerste gebruiken? Gekke vraag: Hoe ziet jullie ongi eruit? Ik had vroeger een week heftige bloedingen. Al een hele tijd enkele dagen en lang niet meer zoveel bloeding. Deze 2 maanden is het helemaal apart. Ik heb een dag bruinverlies en dan 2 dagen ongi. Dat ziet er best apart uit. Namelijk bloed met helder slijm. Komt dat ook door de pillen of zit ik echt zo gek in elkaar?
Timon, Eerst een dag bruin en dan ongi, dat heb ik ook altijd. Dat slijm...... niet helder maar rood. Bij mij iig. En hoe gaat het verder met je? Ik zie dat je binnenkort weer wilt starten met cryo's?
Hoi Timon, Ik moet eerst mijn menstruatie opwekken met medicatie en als deze begonnen is, dan moet ik vanaf dag 3 Clomid gebruiken. En dan hopelijk een tp in een natuurlijke cyclus.. Mijn ongi is helder rood, maar is ook wel eens slijmerig en donker geweest.
Kvo, ik wil zeker starten. Wel na mijn afspraak met de mesoloog en gyn. Ik heb het vertrouwen dat mijn bm nu ook goed in elkaar gaat zitten en kan ik gelijk zien of mijn ei nu wel wilt groeien, dat de pillen hebben gewerkt. In een gestimuleerde cyclus kan ik dat niet zien. Mocht het toch niet goed gaan is het na augustus verder met de spuiten. Ik ga voor een geslaagde poging in augustus! Normaliteit heb ik ook bloed met donker slijm. Alleen nu al 2 maanden een dag bloed en erna bloed met helder slijm. Zie het als een klodder vruchtbaar slijm, alleen in de verkeerde periode. *Timon is heerlijk met smerige details aan het smijten* Waaien jullie ook al de hele dag lekker weg? Het is dat we even boodschappen moesten doen op deze vrije dag. Man, wat een regen en wind!
Sammie, zoals het er nu naar uitziet heb je dus 4 goede follikels, want die 2 van 16 mm zijn zaterdag denk wel groot genoeg hoor. Bij 4 hadden wij het ook gedaan, het waren er uiteindelijk 7, maar ik had de gok met 4 ook gewaagd hoor! Ik duim voor je meis! Kimmie, wat fijn dat ze je nu in ieder geval iets geven om het op gang te brengen. Ik hoop dat het dan echt mag gaan lukken! Timon, ja gek he! Maar wel heel fijn dat je je nu zo goed voelt! Mijn ongesteldheid was altijd heel heftig, 10 dagen lang veel helder bloedverlies met af en toe een stolsel. Maar wel bijna pijnloos, alleen op de eerste dag wat kramp, dat scheelde! Ik maakte me hier wel zorgen om, maar op een echo was te zien dat ik een dik bms had en daardoor was ik ook zo heftig ongesteld. Alleen mijn laatste ongesteldheid, in de stimulatiefase, was heel anders... Veel minder heftig en ook minder lang.
Hey Timon, mijn ongi was ook altijd precies wat jij beschrijft. Aantal jaren geleden zoooo heftig enz en sinds k ben gestopt met de pil eigenlijk maar enkele dagen.. soms ook maar 2.. en dan niet eens zo heftig bloeden. Nou meiden de punctie zit erop.. Ik vond het zoooooo meevallen.. IK had zoveel enge verhalen gelezen dus ging er met een gemengd gevoel naartoe.. Lag daar in die stoel mannetje naast me.. Infuus, verdovingsprikken waren wel gemeen... Ze zegt voel je de morfine al inwerken ik zeg ja word beetje licht in me hoofd.. Ze zegt neem een diepe hap luchtt... En toen was 1 kant al leeg.. nog een hap lucht.. volgende kant leeg... Heb 2 paracetamol genomen ben 2 uurtjes gaan slapen en daarna gwn gekookt en alles gedaan.. ook de volgende dag nergens geen last van.. dus denk dat t toch per persoon verschillend is. Er zijn 3 eitjes uitgekomen en ik hoor straks of ze goed bevrucht zijn. Doortje hoe is jou echo gegaan?? Alles goed?
Sammy, jij had morfine erbij. Da's fijn. Ik heb het niet gehad en daardoor waarschijnlijk meer horrorverhaal mogen beleven. Heel fijn dat de punctie je is meegevallen. Laat je je nu verwennen? Hoeveel follikels had je? Je heb ze immers gespaard, dus altijd benieuwd. Ik hoop zo voor je dat alle 3 goed zijn bevrucht! Hoe laat hoor je dat? Ik ga zo douchen en straks richting werk. Zal niet druk worden door dit weer. *zucht*
Zoo Timon... Wat erg zeg... Waarom krijg je in dat ziekenhuis niet gewoon morfine?? Ik had 4 follikels en er zijn 3 eitjes uitgekomen.. Ik word net gebeld dat er 1 eitje bevrucht is.. word morgen teruggeplaats... Wel klote dat als t niet lukt er al 1 poging weg is .. maar ja ik probeer positief te blijven... het is niet anders...
Sammy wat fijn dat de punctie meeviel! Mij viel het toen ook ontzettend mee, maar ik heb wel flink wat napijn gehad. Achteraf kwam dat doordat ik toch last had van lichte overstimulatie, maar dat zagen we pas op de 1e echo. Meis, dat er 1 van de 3 bevrucht is, is heel goed hoor! Weet je ook al iets over de kwaliteit of hoor je dat bij de terugplaatsing? Wij toen wel... En in principe heb je er maar 1 nodig hè, al snap ik je redenatie heel goed hoor, zo dacht ik namelijk ook! Mijn echo was super, hij was heel duidelijk! Sindsdien heb ik veel meer rust en geloof ik er echt in! Hier is de echo, heb hem iets uitvergroot: Bekijk bijlage 167823
@sammy ooh wel spannend voor je en blij dat je punctie mee is gevallen.. @timon lekker aan het werk? hoe is die bij jou ? @ Doortje wat een mooie foto zeg heb er met een glimlach naar gekeken en een klein geluks gevoel voor echt leuk voor je meis.. @ char meis hoe is die?????????????? waar blijven jou foto's nou hier nog alles oke zit nu op dag 5 voel van alles en probeer veel afleiding te zoeken maar zal hier nu weinig te vinden zijn omdat deze dagen zo stressend zijn zoals jullie weten maar geen nieuws goed nieuws
Mistery, dikke knuffel voor jou! Hoop dat de ellendige wachtweken snel voorbij zijn en je (positieve) duidelijkheid hebt!
Als het niet nodig is geven ze ons liever geen extra verdoving. Een half uur voor de punctie moeten we een zetpil doclo en molletje inbrengen en in de stoel krijgen we in elke vaginawand een verdoving. Voor velen voldoende, maar soms is het dikke pech en heb je pijn. Tussentijds kan geen extra verdoving toegevoegd worden. Je heb 1 emmy en deze ga je mooi ophalen!!! Succes morgen!
Laat het allemaal maar over je heenkomen. Lastig... misschien lekker wandelen? Hier gaat het allemaal goed. Ik reageer goed op de pillenkuur en ben eigenlijk niet meer vermoeid. Binnenkort moet ik weer terug. Best spannend. Inmiddels staat een afspraak met de gyn om over een cryo tp in eigen cyclus te doen ipv gestimuleerd. Dan kan ik zien of de pillenkuur ook al effect heeft gehad op mijn bm.
Nou de emmy zit erin hooor ! hahaha ik durf niet al te blij te zijn.. maar ik hoop zoooo dat het allemaal goed zit.. en ja dan maar afwachten he.. meer kan je niet doen
Sammy, wat fijn! Hou m vast! Mistery, ik duim echt voor je... Timon.. spannend zeg.. als mijn lijf eens meewerkt, zitten we ongeveer gelijk met een tp in een eigen cyclus..
Kimmie, dat zou wel grappig zijn. Volgens mij loop jij ook in het UMCU, toch? Sammy, goed vasthouden dat kleintje!!!!